karmadrempel

Gestart door paQ, nov 11, 2011, 23:34

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

paQ

nov 11, 2011, 23:34 Last Edit: nov 11, 2011, 23:51 by paQ
Ik heb voor nieuwe leden een drempel toegevoegd van 20 posts, om karma toe te kennen of te ontnemen aan andere users.
De + (applaud) en de - (smite) zijn vervangen voor icoontjes.

:R

Nijlpaard

Ja, werkt :P
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

paQ


Jochem

Nu maar hopen dat we geen abnormale  -25 karma zien! De icoontjes zijn weer mooi, gj paQ!

5150

en...hoe werkt t dan ? gaan we elkaar beoordelen...nee toch ?
***...in-between-drums...***

paQ

de functie is er al sinds het begin.

5150

ja ok...maatr toen begreep ik t ook al niet  8)7 ...hoe werkt t ? (zzzzorrrie)
***...in-between-drums...***

paQ

als je iemand behulpzaam vindt in een post ofzo, dan klik je (als je wil) op groen. en dan krijgt die poster een punt :P
Zit ie te eikelen, en vind je dat un-cool, dan klik je op rood :)
Vind je het allemaal niet de moeite, dan klik je niet ;)

5150


als je iemand behulpzaam vindt in een post ofzo, dan klik je (als je wil) op groen. en dan krijgt die poster een punt :P
Zit ie te eikelen, en vind je dat un-cool, dan klik je op rood :)
Vind je het allemaal niet de moeite, dan klik je niet ;)


tis zoooo simpel eigenlijk... :X
***...in-between-drums...***

Anserini

Ziet er weer goed uit :Y

Harre


Nu maar hopen dat we geen abnormale  -25 karma zien! De icoontjes zijn weer mooi, gj paQ!


Te laat, die zijn er al...
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Jochem


Te laat, die zijn er al...

tja, ik bedoelde eigenlijk nu maar hopen dat we dat niet nog meer gaan zien.. Als iedereen tRow gewoon een karma puntje geeft is hij zo weer in de +

Anserini

Ik neem aan dat het een reden heeft dat hij in de min staat, toch?

Jochem

Ik heb nog niks kunnen ontdekken...

FeltMi

Jeuhj! Ik heb ook mn eerste karma vote gehad!  *O* 't Was dan wel een thumbs down , maar toch, d'r is in ieder geval íemand die iets van mij vindt  :)
Roland TDW-20 plus | Sennheisser HD-280 Pro | Pearl HW

DrumDrum


Nu sta je weer op nul zie ik .

Erik


tja, ik bedoelde eigenlijk nu maar hopen dat we dat niet nog meer gaan zien.. Als iedereen tRow gewoon een karma puntje geeft is hij zo weer in de +


Als je iedereen die flink in de min staat, positief gaat beoordelen om hem weer boven 0 te krijgen heeft het hele Karma-systeem geen nut.
Tama - Sabian - Pro Mark - Evans

Jochem


Als je iedereen die flink in de min staat, positief gaat beoordelen om hem weer boven 0 te krijgen heeft het hele Karma-systeem geen nut.


Ik neem aan dat het een reden heeft dat hij in de min staat, toch?


Ik heb nog niks kunnen ontdekken...

Nijlpaard

Dat jij niets kan ontdekken wil niet zeggen dat het geen reden heeft natuurlijk......
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

FeltMi


Nu sta je weer op nul zie ik .


Ja! Jeuhj!!!  *O*
Dank aan de gulle gever!  :w
Roland TDW-20 plus | Sennheisser HD-280 Pro | Pearl HW

Paintpro

Ik vermoed dat tRow zijn reputatie heeft meegenomen voor somige leden.

Harre

Wat aangeeft dat die hele karma nogal subjectief is en daardoor eigenlijk (bijna) geen waarde heeft.
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Nijlpaard

#22
nov 13, 2011, 22:04 Last Edit: nov 13, 2011, 22:04 by Nijlpaard

Wat aangeeft dat die hele karma nogal subjectief is en daardoor eigenlijk (bijna) geen waarde heeft.



:Y
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

ArcticLight

Wat ik een beetje mis is een 'karmageschiedenis'. Op een ander forum waar ik ooit actief was kon men ook karmapunten aan iemand toekennen, maar dan moest je een reden opgeven en dit werd meteen gelinkt aan de desbetreffende post. Zo kun je dus nalezen waarom je die punten (of minpunten) hebt ontvangen en bij welke post. Dat forum draaide wel op totaal andere software, dus ik weet niet of het mogelijk is.

Hoefnix


Wat aangeeft dat die hele karma nogal subjectief is en daardoor eigenlijk (bijna) geen waarde heeft.


Precies, of je karma hebt of niet maakt toch niet uit.
't is namelijk te beinvloeden, denk aan vriendschappen of andere zaken.

Experiment:
Ik stel een krat bier beschikbaar voor diegene die als 10e in deze thread meld dat ie mij +1 karma geeft (en mijn karma ook omhoog is gegaan :)) je mag max 3 karma geven....

Omhoog