Drum-tec.

Gestart door Otje, jul 25, 2016, 08:09

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Technobeat


Je hebt : Goed - Beter - Best en DAN de Drum-Tec Pro Custom serie`s in combinatie met de Pearl Mimic Pro module  *D  *D .

DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

kaboemba

#51
okt 22, 2018, 21:44 Last Edit: okt 22, 2018, 21:48 by kaboemba
Och dezelfde lelijke drumtec badge's maar zoek verder de 10 verschillen.
Had deze trouwens graag willen zien met de originele atv cymbals.


https://www.youtube.com/watch?v=CHXDGXVgNqY

https://www.youtube.com/watch?v=RY5J7pyukkU

Technobeat


Goed luisterend naar de sample kwaliteit en de aanschafprijs van de aD5 module in ogenschouw genomen moet je toch toegeven dat het voor die prijs een Top-module is .
Oké , de Pearl Mimic is nóg beter maar die is dan ook bijna 2,5X zo duur .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

drfill

dat dacht ik dus ook met die laatste clip .. ATV klinkt prima voor < 1000,-
alleen de hihat lijkt wat 'problemen' te hebben met sommige dingen, kan ook afstelling zijn ..
td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

Jazz

Aha, ik was ook al aan t denken dat ik de hi hat misschien beter moet afstellen. Weet alleen nog niet hoe precies. Vind t soms n beetje minnetjes wat ik er aan geluid uit kan halen.
Maar ws bedoeld drfill er iets anders mee ?
There is no music without jazz

kaboemba

Drfill bedeol je in het eerste filmpje of het tweede, tweede is met ATV cymbals wat beter zou moeten zijn.
Ik heb de yamaha cymbals en ben al behoorlijk tevreden toch denk ik dat er met originele atv's meer uit te halen is, vooral omdat deze rondom gevoelig zijn en meer oppervlakte per zone lijken te hebben.

drfill

ik bedoel met de ATV hihat,  als hij dubbelhandig speelt, en soms met open/dicht (1.30-1.40 min)
bijvoorbeeld..  soms 'pakt' hij het niet ..  ik heb geen atv hihat dus weet niet hoe het komt ..
kan trigger afstelling zijn, of zelfs iets simpels als een 'te losse' clutch.. met die e-drums ..
td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

Robert-Jan

www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

animal

 :? Ik snap de verwondering niet helemaal, er staat al jaren op de website te lezen dat ze, voor hun pro-drums, gebruik maken van Sonor ketels.
Of bedoel je iets anders te zeggen?

Jazz

En ik bedoel wat drfill aangeeft over de hi hat
There is no music without jazz

kaboemba

Heb er twee keer goed na geluisterd maar ik hoor niet echt duidelijk dat er het e.a. wordt overgeslagen, mogelijk dat het wat op gaat in de rest van de muziek.
Tis voor mij niet helemaal duidelijk of er wat wordt gemist.

kaboemba

Euhh Animal we zijn niet allemaal zo gek dat we de hele site door lezen.

animal

ik bedoel met de ATV hihat,  als hij dubbelhandig speelt, en soms met open/dicht (1.30-1.40 min)
bijvoorbeeld..  soms 'pakt' hij het niet ..   
Ik hoor het 'probleem' niet en herken het ook niet. Ja, het perfect afstellen van de hi-hat is best wel 'een dingetje', bij drum-tec hebben ze dat kennelijk beter 'onder de knie'.

Wat wel op het filmpje ontbreekt is een tweede aD5, want no way dat je zo'n uitgebreide kit op 1 aD5 aangesloten krijgt.

animal

Euhh Animal we zijn niet allemaal zo gek dat we de hele site door lezen.
Nee, van jou verwacht ik dat ook niet, ook al staat het 10x op 1 pagina.
Maar ik wil jou ook in geen enkel opzicht vergelijken met RJ.

https://www.drum-tec.de/pads/drum-tec-pro?p=1

Robert-Jan

Die had ik echt helemaal gemist..
Ik dacht dat ze iets nieuws gingen doen en daar een teasertje van plaatsten ofzo..
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

drfill

@animal, ik zie toch 1 aD5 links op een tafeltje, en 1 aD5 onder hihat (0.40-1.00)
en ik hoor heel 'af en toe' toch wat in die hihat..  het is goed gespeeld hoor.. daar niet van
het ligt niet aan de drummer..  (nou sta ik weer 4x in die lijst..  ik schei ermee uit..)
td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

animal

@animal, ik zie toch 1 aD5 links op een tafeltje, en 1 aD5 onder hihat (0.40-1.00)
Je hebt helemaal gelijk.

kaboemba

Nee, van jou verwacht ik dat ook niet, ook al staat het 10x op 1 pagina.
Maar ik wil jou ook in geen enkel opzicht vergelijken met RJ.

https://www.drum-tec.de/pads/drum-tec-pro?p=1
Nou het is meer dat het mij geen reet interesseert waar de ketels van zwaar overprijsde e-kits vandaan komen.
Dus je heb wel gelijk, van mij hoef je niet te verwachten dat ik oog heb voor iets wat er voor mij niet toe doet.

Robert-Jan

#68
okt 23, 2018, 16:33 Last Edit: okt 23, 2018, 17:00 by Robert-Jan
Die hihat is inderdaad een beetje een rommeltje, dat hoor ik ook...nou speelt hij wel hard en rommelig dus mja ik geef de hihat het voordeel van de twijfel hier..
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Technobeat

dat dacht ik dus ook met die laatste clip .. ATV klinkt prima voor < 1000,-
alleen de hihat lijkt wat 'problemen' te hebben
Daar heb ik dan weer geen last van met het gebruik van de Zildjian Gen-16 hihat ;) .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

kaboemba

Ik moet zeggen dat ik ook min of meer verbaast zat te kijken hoe hij met de hihat om gaat.

drum1964

Cause of death: He layed down the boogie and played that funky music till he died!

Technobeat

Very nice!!! https://www.youtube.com/watch?v=mMGE9IRFSrQ
Echt een dikke kit en zeker in combinatie met de Pearl Mimic .
Zal denk in totaliteit richting de 10.000,= euro gaan , hoop geld maar je krijgt wel wat .....
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Omhoog