ATV aD5

Gestart door Otje, feb 09, 2016, 10:22

« vorige - volgende »

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

drfill

als je 'm morgen besteld en betaald misschien nog..   maar bax, thomann en keymusic kijken altijd naar elkaars
prijzen, dus ..   the only way is up .. word het dan waarschijnlijk ..
td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

animal

#151
aug 23, 2017, 23:22 Last Edit: aug 24, 2017, 05:28 by animal
Oh..
Maar dat maakt €3000,- voor de pads en hardware..zou ik ook opmerkelijk vinden.
Ja, daar heb je een punt, dat kan toch niet waar zijn.
Hoewel, als je kijkt wat Roland voor haar (cymbal)pads durft te vragen .

Robert-Jan

Ja dat is ook weer waar en drum-tec vraagt t ook gewoon..
Na ja we gaan het zien.
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

MatiZ

Inmiddels heeft Thomann twee sets online staan. De Adrum Artist Standaard en Extended. Deze gaan voor resp. 3800 en 4600 euro de deur uit...

Ik vind het tock nogal wat geld dus heb een ander plan getrokken. Ik ga een Pearl Midtown ombouwen naar elektrisch met de ATV aD5 module...

To be continued...
Gretsch Renown Maple (Blue Metal) | Gretsch 13" Mark Schulman snare | Zildjian A Custom cymbals | DW hardware | Jobeky L/V Real feel cymbals | Jobeky triggers | ATV aD5 module

animal

Zelf ombouwen kan, maar voor drummers die nog een kit, triggers en 3-ply meshheads  moeten aanschaffen, lijkt me deze kit van Jobeky een beter en voordeliger alternatief.https://jobekydrums.co.uk/product/jobeky-standard-electronic-drum-shell-pack/
Met de huidige waarde van de pond tov de euro nu nog interessanter. :Y

drfill

flinke prijs, inderdaad..  nou is het wel zo dat ATV 3 piezo's heeft (geen hotspot) maar met 1 side-piezo
bouw je het zelf onder de 1000 euro ..   alleen cymbals nog kopen dan ..  jobeky is ook goedkoop,  idd..
td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

67Deadman

Zelf ombouwen kan, maar voor drummers die nog een kit, triggers en 3-ply meshheads  moeten aanschaffen, lijkt me deze kit van Jobeky een beter en voordeliger alternatief.https://jobekydrums.co.uk/product/jobeky-standard-electronic-drum-shell-pack/
Met de huidige waarde van de pond tov de euro nu nog interessanter. :Y
Hier heb ik ook al naar lopen de gluren. Mooi geprijsd en hoef je zelf de moeite niet te doen.

67Deadman

Hier heb ik ook al naar lopen de gluren. Mooi geprijsd en hoef je zelf de moeite niet te doen.
Zelf ombouwen kan, maar voor drummers die nog een kit, triggers en 3-ply meshheads  moeten aanschaffen, lijkt me deze kit van Jobeky een beter en voordeliger alternatief.https://jobekydrums.co.uk/product/jobeky-standard-electronic-drum-shell-pack/
Met de huidige waarde van de pond tov de euro nu nog interessanter. :Y
De meeste alleen maar geschikt voor : *Works with Roland, 2box modules and software based midi devices
Das dan ook weer jammer

drfill

#158
aug 31, 2017, 18:50 Last Edit: aug 31, 2017, 18:59 by drfill
hoezo ?   als het met roland werkt werkt t ook met ATV module.. 
o..wacht,   jij wil een yamaha dtx 900..   nee, dan zit je met andere rim triggers..
td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

animal

Jobeky icm de ATV-module lijkt mij idd geen enkel probleem.

67Deadman

hoezo ?   als het met roland werkt werkt t ook met ATV module..  
o..wacht,   jij wil een yamaha dtx 900..   nee, dan zit je met andere rim triggers..
Netjes, dan mogen ze dat op hun webiste ook vermelden. Mijn vorige post was eigenlijk niet goed geformuleerd.
Ik wil een Yamaha module er op aan sluiten. Maar die vraag is al naar Jobeky gestuurd. Ook vanwege de hi-hat die er niet op zou werken.

Robert-Jan

Bax heeft 'm inmiddels ook op 3749,-  staan.
De verhouding module/ hardware is een beetje zoek naar mijn mening.
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

animal

#162
sep 04, 2017, 16:53 Last Edit: sep 04, 2017, 16:57 by animal
En de levertijd is vandaag van 'snel leverbaar afhalen in 7 dagen' naar 'niet op voorraad reserveren om over 10 weken op te halen' gegaan   :O

drfill

op deze site kost een module ook nog 1099,-  en hier ± 769,-  ..maar ik heb best 400,- over voor een 13" e-snare die
helemaal perfect is ..   zal nog wel lang duren voordat alles los te krijgen is ..
https://edrumcenter.com/collections/atv-electronic-drums
td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

Robert-Jan

https://youtu.be/qDIvWo1G-hk

Hihat lijkt hier erg goed te werken..
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

animal

Ziet/klinkt inderdaad zeer authentiek.
De prijs is overigens bij Bax verlaagd naar € 3364,- voor de standaard set en de levering staat ( weer ) op 4 dagen  8)7 .

Technobeat


Rare jongens daar bij Bax ...... ;)  .

Maar desalniettemin , ATV is goed bezig , super sounds , mooie en degelijke gear .
Alleen zonde dat de aD5 module alleen een snare-rim ondersteund en verder niets .
Op de ATV-set hebben ze een aparte ' rimstrip ' gemonteerd voor de X-stick sound maar ook met een snare(pad) voorzien van een dualtrigger werkt hij ook .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

drfill

zo te zien gaat drum-tec binnenkort ook atv pads en cymbals los verkopen..
wel apart..   omdat ze ook hun eigen merk hebben ..
td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

MatiZ

Maar ja.. Drum-tec verkoopt ook Roland, Yamaha en 2box...

Goede zaak dat ze ook ATV gaan voeren.. heb goede ervaringen met Drum-tec :)

De pricedrop is het overwegen waard om toch een native ATV kit aan te schaffen maar ik denk dat ik toch een combinatie ga maken met de aD5 module, bop kitje en Roland cymbals
Gretsch Renown Maple (Blue Metal) | Gretsch 13" Mark Schulman snare | Zildjian A Custom cymbals | DW hardware | Jobeky L/V Real feel cymbals | Jobeky triggers | ATV aD5 module

Robert-Jan

Zo blijft drum tec de winkel waar je zo goed als alles kan proberen..iemand die twijfelt tussen drumtec en atv kan het daar bepalen en verkoop is verkoop. Ze blijven een winkel met een eigen merk, niet een merk met een eigen winkel.
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

animal

De module is in prijs verlaagd naar € 680,- , m.i. krijg je nu wel erg veel waar voor je geld.
https://www.bax-shop.nl/drummodule/atv-ad5-drummodule?gclid=EAIaIQobChMIo-itm8uV1gIVjYKyCh2CRAtEEAQYAiABEgKpSfD_BwE

Robert-Jan

Nou nog even weekje zo door en we komen op die prijs die ik eerder noemde... ;)
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

animal

Wedden van niet ?  :)

Robert-Jan

Neeuh...
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Technobeat

De module is in prijs verlaagd naar € 680,- , m.i. krijg je nu wel erg veel waar voor je geld.
Tel hier nog een paar tientjes bij voor wat aanvullende kitjes die men bij ATV online kan downloaden en je hebt een toffe module met 10 kits .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Omhoog