Alesis Strike

Gestart door Guuz, feb 07, 2016, 07:29

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Technobeat

#25
jun 05, 2017, 15:48 Last Edit: jun 05, 2017, 15:53 by Technobeat
 :/  :/  Wordt een lang verhaal zo met die Mimic Pro , of creëert Pearl  bewust een schaarste om de verkopen te stimuleren / aan te wakkeren ?
Als er echt zoveel vraag naar is dan zou ik als fabrikant toch ALLES in het werk stellen om de vraag te bedienen .
Want laten we wel wezen , een drummodule die hier in Nederland denk ik rond de 2400,= euro gaat kosten is voor veel mensen niet echt bereikbaar , enkele liefhebbers (o.a. ondergetekende) die het geld al klaar hebben liggen , daargelaten :)  .
Maar in 2020 zal hij toch wel leverbaar zijn bij Drum-Tec - Bax en Thomann ? :+  . 
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Otje

#26
jun 05, 2017, 20:41 Last Edit: jun 05, 2017, 21:02 by Otje
Tegen die tijd zullen we d'r maar is een Topic aan wijden, d'r is nu al zoveel over te doen...


So..back on Topic..

 NB: !! De Mimic module is even duur als de hele Strike Pro kit !!

Technobeat

NB: !! De Mimic module is even duur als de hele Strike Pro kit !!
Maar dat neemt niet weg dat je met de Alesis Pro kit  net zoveel fun kunt hebben als met de Mimic Pro , EN met de Alesis krijg je er een royale complete set bij met 6 grote pads en 5 grote cymbals 8) .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

robby7266

Gisteren mijn Strike Strike Pro set  binnen gekregen.
Ben er dik een jaar mee bezig geweest om er eentje te bemachtigen en na veel frustraties en loze beloftes van verschillende winkels hier in Nederland en ook Duitsland is het dan toch eindelijk gelukt via.....Engeland.
Ik weet niet of ik hier reclame mag maken maar pm me maar mocht je ook interesse hebben om er eentje aan te schaffen.
Voor het geld hoef je het niet te laten,hij is zelfs 100 piek goedkoper dan hier in Nederland.
Er is 1 grote doos die bijna een ton weegt en onhandelbaar groot is dat is de Strike kit.
Een kleinere doos is de Pro aanvulling met de extra tom,2 cymbals en rack uitbreiding.
Ik heb net het hele spul uitgepakt en ik moet er heel eerlijk bij zeggen dat het echt degelijk en kwalitatief goed aanvoelt.
Ik heb een td25 gehad daar kun je het mee vergelijken.
De module  voelt echter zo licht als een veertje.
Ik kon het niet laten om er ff de stekker in te doen maar het ziet er echt gelikt uit met dat kleurenscherm.
Morgen eerst ff met het autooke naar de apk en dan ga ik hem opbouwen.
Ik zal morgen ook even proberen wat foto's er bij te plakken.
Maar mijn eerste indruk van deze set is al echt goed.
Word vervolgd.......

Technobeat


Wij wachten de eerste Nederlandse review in spanning af , gefeliciteerd met de aankoop :w  .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

robby7266

Dank je....

Verwacht niet al te veel van een review.
Ik drum gewoon voor de hobby in de avond en in het weekend.
Na mijn Roland TD25 en een Pearl E-Pro Live is dit mijn derde set.
Ik denk dat het qua geluiden toch allemaal persoonlijk is wat je mooi of niet mooi vind.
Hetzelfde geld voor een acc. set wat voor cymbal keuze je bijv.maakt.
De een kiest voor Sabian en de ander weer voor Zildjian.
Uiteindelijk is het makkelijke van deze sets dat je erin kunt stoppen wat je zelf wil.
Maar ik ga mijn best doen......

Otje

Gisteren mijn ....( ..Blabla bla  enz....) Word vervolgd.......

Nou Zeg, Das nog is een 'binnekomer'!
Hebbie nog hulp nodig met testen of een review.. :F  ik ben er héeel goed in. Bel me maar op , ik ben al onderweg... .

 Ennuh... Robb , Welkom op dit forum.

robby7266

#32
jun 23, 2017, 22:26 Last Edit: jun 23, 2017, 22:30 by robby7266
De doosjes.........

De 8 inch tom.



Een gedeelte van het rack.
De verbindings stukken en de clamps zijn van plastic wat ik eerlijk gezegd wat minder vind.
De tubes van het rack mochten van mij ook wel een millimetertje dikker zijn.





Ook wel handig is dat je trigger gevoeligheid kan afregelen op elke tom en snare.

Nog handiger is dat je de cymbals maar op 1 manier kunt monteren zodat ze niet gaan draaien.
Zo blijft je draadje netjes zitten....




Effe een tip voor de toekomstige eigenaren:
Ben niet zo stom als ik om hem als Strike in elkaar te zetten.
Zet hem meteen als Strike Pro in elkaar anders moet je alles weer uit elkaar halen...
Tis maar dat je het weet.



De module





En ik heb ook maar even een basscombi aangeschaft zodat de hele buurt kan kennismaken met de Alesis Strike Pro *D


De rest komt van de week wel.
Ik ga eerst ff weekend houden bij de TT in Assen.
Fijn weekend allemaal...

Technobeat

#33
jun 25, 2017, 15:25 Last Edit: jun 25, 2017, 15:30 by Technobeat
Netjes Robby , dus je kunt het rack op twee manieren in elkaar zetten , voor de gewone Strike en voor de Strike Pro .....

Had Otje maar de sleutel van je huis gegeven , dan had hij de set voor je kunnen
 ' inspelen ' :+  .
Want Otje is namelijk helemaal weg van deze nieuw te leveren Alesis kit .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Technobeat


BTW Robby , er is al een firmware update voor de Strike Pro ( V1.1 ) .

Meer info over het hoe en waarom :

http://www.alesis.com/kb/article/2303
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Otje

#35
jun 25, 2017, 20:57 Last Edit: jun 25, 2017, 21:04 by Otje
....
Had Otje maar de sleutel van je huis gegeven , dan had hij de set voor je kunnen
 ' inspelen ' :+  .
.
Hèhè.., jij snapt me tenminste.

BTW Robby , er is al een firmware update voor de Strike Pro ( V1.1 ) .
Meer info over het hoe en waarom :
http://www.alesis.com/kb/article/2303


* Klinkt 't nou zo 'blikkerig', of zou 't aan de opname liggen.. .

Technobeat

#36
jun 25, 2017, 21:44 Last Edit: jun 25, 2017, 21:48 by Technobeat
De kit is aangesloten op een monitor en van daaraf zijn de sounds met een mic. / telefoon opgenomen 8)7  .
Leverd natuurlijk absoluut geen goede eindsound op , gebruik zelf nooit een monitor omdat ik het geluid niet mooi vind , een goede hoofdtelefoon is de enige juiste optie voor een representatieve eindkwaliteit en DAN pas kun je objectief oordelen en niet door een (goedkope ) monitor in een holle ruimte .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

robby7266

#37
jun 25, 2017, 23:44 Last Edit: jun 26, 2017, 13:11 by Robert-Jan
Commentaar van de moderator  Sorry, maar voor 'advertenties' hebben we de marktplaats sectie, daar kan je een advertentie plaatsen met foto's en vraagprijs ( geen Marktplaats link)

robby7266


Otje

#39
jun 27, 2017, 12:41 Last Edit: jun 27, 2017, 21:49 by Otje
RiGHT!


A dolphin drummer

     +-                                   -+-                                   -+-                                    - +

67Deadman

Ben vanmorgen nog even langs Bax in Goes geweest maar de Strike staat er nog steeds niet als demo. Zij weten zelf ook niet echt wanneer ze geleverd gaan worden. Durven daar geen getal aan te hangen al staat er op de website 12 dagen. Bij Thomann denken ze waarschijnlijk op 28-07-2017 te leveren en bij keymusic is de levertijd op aanvraag.

Beetje jammer van Alesis.

Technobeat


Beetje de trend van deze tijd , eerst lekker maken met 100 promovideo`s en dan niet kunnen leveren ..... :/  .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Robert-Jan

mja, trend..was bij 2box niet anders, bij kat etc..Roland is zo n beetje de enige die een product aankondigd als er al tig op voorraad zijn.
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

67Deadman

Das wel jammer want als er geadverteerd wordt zou je denken dat er voorraad is.

Ik vind het ver overdreven dat ik vanaf nu NOG een jaar zou moeten wachten op de Strike.

En ik zou heus de enige in de wereld niet zijn die daar zo over denk. Ik snap deze strategie niet. Mensen gaan verder kijken, laten je product links liggen.

Robert-Jan

#44
jul 25, 2017, 20:42 Last Edit: jul 25, 2017, 20:52 by Robert-Jan
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Technobeat

Kijk eens wat Drum Tec heeft staan..
https://www.facebook.com/officialdrumtec/posts/1481979888514573:0
JAMMIE 8)  8)  *O* *O*  , een demo natuurlijk nog neem ik aan , maar het zal dus niet lang meer duren of ook in Nederland komen bij ( geselecteerde ) drumzaken de eerste ( demo ) Mimics beschikbaar ,
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Otje

#46
jul 25, 2017, 23:15 Last Edit: jul 25, 2017, 23:19 by Otje
'Wie van de Drie'?


:( Géen van de drie... helaas

Technobeat

Geen van de drie voor jou Otje ?
Dat weet je nooit , misschien over een tijdje ..... een mooie rode Alesis Strike Pro bij jou in de drumkamer ?
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Omhoog