Pearl Thunder King vintage drumstel (ketelset = verkocht)

Gestart door Loper Boh, okt 26, 2011, 21:14

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Loper Boh

okt 26, 2011, 21:14 Last Edit: dec 19, 2011, 22:45 by Loper Boh
Dit is een heel apart drumstel Van Pearl (zie de foto's:  de kleur), type "Thunder King" uit de zeventiger jaren.. De klaur zou je kunnen beschrijven als "Ocean Grey".
Bassdrum: 22" (10 lugs), snare 14 x 6", toms: 12" en 13" (6 lugs) en een floortom van 16" (8 lugs).
De vellen zijn gebruikt, maar nog in bruikbare toestand.
Op de snare ligt een Remo Powerstroke III slagvel; een pracht exemplaar (zeker voor de leeftijd) in prima toestand, 10 lugs.
De toms en snare hebben een verstelbare demper, je kunt dus wat spelen met je sound.
Zonder de de moer aangedraaid geeft de set een mooi, vol geluid; met demper vind ik het zelf te dof worden. Kwestie van smaak.
Aan hardware heb ik er eventueel een snarestandaard en een bekkenstandaard bij, beide Pearl, zelfde leeftijd.
Daarnaast ook een bassdrumpedaal en een hi-hat standaard; ze doen het beide wel, maar zijn beslist aan vervanging toe. Van de hi-hat standaard is wel de veerdruk te regelen.
Zie de foto's, mail / post even bij verdere vragen.
By the way: de floor heeft inmiddelseen schoon vel [d.w.z. zonder tekst]












note:   thanks for the tips!
Bronze is beautiful...

Nijlpaard

Ligt het aan mij dat ik geen foto's zie ?
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

paQ

je kunt op deze manier niet hotlinken nee.
zo wel:


TS even aanpassen aub. (in de openingspost uiteraard)

Loper Boh

#3
okt 26, 2011, 21:25 Last Edit: okt 26, 2011, 21:26 by paQ
Man, schei uit!  Ik krijg er een sik van!
Het lukt me maar niet om foto's te uploaden (in goed Nederlands) en ik heb geen idee wat ik verkeerd doe.
Ik gebruik netjes het "voeg Afbeelding toe"-icoontje, en plak de html-code tussen de blokjes.
Schiet mij maar lek..

Commentaar van de moderator je post html pagina's, met daarin een foto, ipv alleen de foto url
Bronze is beautiful...

Loper Boh

 :)TOP! :') :Y *O*
Bronze is beautiful...

Loper Boh

Kit is verkocht!
Hoe verwijder ik de advertentie c.q. hoe wordt-ie op non-aktief gezet...??
Bronze is beautiful...

Omhoog