Roland TM-2 Drum Trigger Module w/ Michael Schack

Gestart door drums97, jun 29, 2014, 08:47

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

drums97



:D Wahahaha, 11:35, 'there we go, Belgium style!' Genious! (quote opmerkingen)  :D

:+
Sonor Champion 22" BD, 12", 13", 14" toms, 16" and 18" floortoms. Sonor D454 en Sonor D426

Hammar

pfff vermoeiend.... :z

Technobeat


Toch vind Michael een toffe drummer die erg enthousiast over de Roland producten kan vertellen .
Natuurlijk , hij krijgt er voor betaald maar er is iets speciaals met hem aan de hand wat de man zo leuk maakt .
Misschien zijn lichte vorm van ADHD in combinatie met zijn liefde voor het drummen .... 8)
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Harre

Ik heb tie em toe voorlopig weer meer dan voldoende in m'n oren gekregen in ieder geval.
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

stefan

Qua persoonlijkheid vind ik hem te gek, maar qua drummen echt niet mijn smaak.
Geef mij maar Grebb ofzo.
---
Olleke-bolleke-olleke-bolleke-prak!

groovemaker

ff een vraagje over de TM-2 Module...

Ik ben de adapter kwijt geraakt. Ik weet dat ie ook op batterijen werkt, maar bij een belangrijke show heb ik em toch liever aan de adapter, al is het alleen maar voor mijn eigen zenuwstelsel :p

Weet iemand op hoeveel Volts, Amperes, etc etc ie werkt?
dat weet ik even welke adapter ik eraan hang voordat ik em opblaas  8)7

Kan in de manual niks vinden hierover, alleen over de batterijen....



If it's too Loud you're too old!


groovemaker

Zeker!

Thx :Y
If it's too Loud you're too old!

Joris


Joris

Oh, vieze broek  :D

groovemaker

Ik heb nu een ander probleem met mijn TM-2

Ik krijg er vaak geen geluid uit. De module krijgt wel een signaal van de triggerpad binnen maar hij speelt niks af. Niet vanaf mijn SDkaartje maar ook niet de sounds die er al in zaten. Pas na 6 a 7 keer opnieuw opstarten doet ie het goed...

Iemand bekend met dit probleem en is er een oplossing voor?
If it's too Loud you're too old!

Technobeat

Ik heb nu een ander probleem met mijn TM-2 , Pas na 6 a 7 keer opnieuw opstarten doet ie het goed... is er een oplossing voor?
Als je nog garantie hebt zou ik eens naar de winkel terug gaan en hen het probleem ( misschien wel een defect ) voorleggen .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Omhoog