post je E-Kit;

Gestart door chico, mrt 10, 2014, 20:38

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

chico

Mijn 2box Drumit 5 MK2 & Clavia Ddrum 4 SE kit:


















Groetjes,
Roel.

kasper169

Ik heb hier totaal geen verstand van, maar mooie kit (denk ik).

Otje

#2
mrt 10, 2014, 22:15 Last Edit: mrt 23, 2015, 20:10 by Otje
Zo hé Chico; wat een gave kits zeg. Had je de 2Box al is eerder ge-showd meen ik me te herinneren.
De Ddrum SE: éen van de beste e-kits ooit gemaakt (zegt men). Is de 2Box nou voort gekomen uit de Ddrum? Of vergis ik me nou  :? De 2Box hebbik al is bespeelt in de winkel. Een heerlijke kit om te bespelen. Ik wens ooit nog is op de Ddrum te kunnen spelen. Kan ik 't is vergelijken met m'n eigen drumstel. 'Ruilen? (óoo.. verkeerde topic  :F )


berreal

#3
mrt 11, 2014, 09:22 Last Edit: mrt 11, 2014, 09:24 by berreal
Mijn Roland TD-11 (upgrade)

KD-120, PD120 (s), PD85BK (t1), PD100 (t2), PD105BK (ft)
VH-11, CY-12c (2x), CY13R







A-kit: Pearl Vision VBA Limited Edition - Retro Art Red

Casplantje


djska

#5
mrt 13, 2014, 15:12 Last Edit: mrt 13, 2014, 15:13 by djska

berreal

@djska,
heb je de CY5 op de plaats van de t2, in gebruik als splash?
Zat hier ook al eens over te denken om t3 te vervangen voor een of ander.

en hoe bevalt de PM30 je ik heb er momenteel een pm10 bij staan.
kan alleen niet oordelen over het verschil tussen beiden, maat vindt de pm30 nogal aan de prijs.
A-kit: Pearl Vision VBA Limited Edition - Retro Art Red

chico


Zo hé Chico; wat een gave kits zeg. Had je de 2Box al is eerder ge-showd meen ik me te herinneren.
De Ddrum SE: éen van de beste e-kits ooit gemaakt (zegt men). Is de 2Box nou voort gekomen uit de Ddrum? Of vergis ik me nou  :? De 2Box hebbik al is bespeelt in de winkel. Een heerlijke kit om te bespelen. Ik wens ooit nog is op de Ddrum te kunnen spelen. Kan ik 't is vergelijken met m'n eigen drumstel. 'Ruilen? (óoo.. verkeerde topic  :F )




Hoi,