DM10 - module en updaten firmware

Gestart door fazer, jan 08, 2014, 23:02

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

fazer

Beste mensen,

Sinds deze week een alesis dm10 x gekocht. Twee vragen:

1) Eerst valt mij op dat de module zilver is en niet zwart. Heb ik een oud exemplaar ontvangen?
2) Ten tweede wil ik de firmware updaten. Alle bestanden gedownload en instructies gevolgd. Bij het overzenden naar de module blijft de software steken op 49%. De module ontvangt geen data. Kabel doet het. Kan mij iemand helpen?


Hammar


Technobeat


Aha , bij Alesis krijg je netjes nieuwe updates , kunnen ze bij Roland nog wat van leren , daar moet je betalen voor een update  :/ .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

fazer

Dank je wel Hammar! Ik heb inmiddels gereclameerd over mijn module. De (oudere) grijze versie werd mij geleverd terwijl men de (nieuwe) zwarte omschrijft bij de set.

Daarna ga ik weer proberen te updaten. Heeft dat trouwens echt nut? Is er ook een manier om de gegevens die er nu in staan ook eerst als kopie op de pc te zetten? Deze heb ik geprobeerd, maar is mij uiteindelijk niet gelukt. http://www.dmdrummer.com/index.php?topic=947.0 

Tips zijn altijd welkom!!

Robert-Jan


Aha , bij Alesis krijg je netjes nieuwe updates , kunnen ze bij Roland nog wat van leren , daar moet je betalen voor een update  :/ .


Firmware is wat anders dan een uitbreiding van sounds. Roland heeft diverse system updates op de site die ook gratis zijn.
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Otje

#5
jul 27, 2017, 22:29 Last Edit: jul 27, 2017, 22:37 by Otje
Ze zitten ook niet stil bij Alesis..nu weer een flinke update voor de DM10: de MKII PRO; éentje met een nieuw type module.


Technobeat


De DM-10 kit ansieg is al 10 jaar oud , ze hebben dus ( denk ik ) een module uitgebracht met een klein deel van de Strike Pro module er in verwerkt .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Omhoog