Boom stand

Gestart door kasper169, dec 25, 2013, 20:06

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

kasper169

Hey,

Ik zoek een nieuwe boom stand voor mijn crash.
Weer iemand een goede boom stand voor ongeveer 50€

Alvast bedankt.

Nijlpaard

Rimshot in Zwolle heeft een 2de hands mapex stand staan uit de 7 serie. kost 50 euro
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

dunDaan

Bij Drumworld in Ittervoort hebben ze de huismerk boomstand voor € 55,- (zie hier) Ik heb er zelf ook één en was verrast door de kwaliteit voor zo weinig geld. Wat mij betreft een aanrader.
Bezig met een nieuw project; binnenkort meer

NathanR

De boom/straigt stand van Millenium bij Thomann is ook zeker aan te raden.
33 euro.

kasper169

bedankt  voor alle reacties. Hier ga ik zeker wat mee doen. Bedankt!

Leon

Ik wil de nieuwe Pearl BC930 stands gaan kopen ter vervanging van mijn DW hardware. Ik neem aan dat deze standaards naast een bekken ook nog wel een tom kunnen dragen toch?

FoREVer


Ik wil de nieuwe Pearl BC930 stands gaan kopen ter vervanging van mijn DW hardware. Ik neem aan dat deze standaards naast een bekken ook nog wel een tom kunnen dragen toch?


vind de nieuwe stands van pearl **tdingen.. zijn heel zwak tegenover de oude hardware. dat plastic dat klemt zegmaar is bij onze oefentuimte altijd kapot... ook na vervanging geloof dat Dmence nog goede boomstands heeft liggen van tama die zeker weten een tom kunnen dragen (denk wel 2 aan 1 stand zelfs :P )
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

animal


. dat plastic dat klemt zegmaar is bij onze oefentuimte altijd kapot... ook na vervanging geloof dat


:? :?
Ik gebruik zelf deze serie als gecombineerde tom-+cymbalhouder, geen enkel probleem met de kunstof klemmen/zekeringen en stabiliteit.
Ik denk dat het eerder komt door het verkeerd gebruik c.q. misbruik in de oefenruimte, m.a.w. alles is door onkunde kapot te krijgen.

FoREVer


:? :?
Ik gebruik zelf deze serie als gecombineerde tom-+cymbalhouder, geen enkel probleem met de kunstof klemmen/zekeringen en stabiliteit.
Ik denk dat het eerder komt door het verkeerd gebruik c.q. misbruik in de oefenruimte, m.a.w. alles is door onkunde kapot te krijgen.


hmm ja ze zijn niet echt hufterproef zegmaar waar de oude stands wel onverwoestbaar waren.
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Leon

Ik heb nu 9700 van DW maar ik wil naar lichtere hardware. Zoals ik laatst las van Fibesman; "koop gewoon de eenvoudigste serie van een gerenommeerd merk. Stevig genoeg". Vandaar mijn keuze voor de 900 serie van Pearl:)

dunDaan

Ik heb 2 dubbele tomstands van DW, een 3900 en een 9900. Ondanks dat de 3900 een stuk lichter is, is 'ie net zo degelijk als de 9900. Misschien is een 3000 serie stand dan iets voor je??
Bezig met een nieuw project; binnenkort meer

Joris

Ik krijg bij mijn Pearl B1000 boomstands na verloop van tijd (jaren) alleen wat speling op de unilocks, verder nog nooit wat met pearl hardware gehad.

Omhoog