floor tom

Gestart door StijnVA, jun 09, 2013, 14:09

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

StijnVA

Hallo iedereen, ik bezit een gretsch catalina club mod en nu is het zo dat ik onlangs, na een optreden, men poten van men floortom ben kwijt gespeeld. ik wou ik eens polsen of jullie weten welke vervang poten ik het best zou kopen. de poten zin 12,7 mm dus zijn vrij moeilijk te verkrijgen. zou het ook mogelijk zijn om een maatje kleiner te kopen?

Nijlpaard

Gibraltar heeft poten van 12.7mm. Lijkt me dat je die bij elke drumzaak zou moeten kunnen bestellen.

http://www.gibraltarhardware.com/?fa=partsdetail&curcat=2&bnd=11&cid=104&sid=463&pid=1580
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Leon

Ik ben misschien dom hoor, maar hoe 'speel' je je poten kwijt?

Nijlpaard

vlaams voor "laten liggen en toen ik terugkwam waren ze weg".......
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Mattias

De poten van de floortom van de nieuwe Premier doen iets vervelend. Ze blijven wel op de juiste hoogte steken, maar ze draaien rond... Heeft iemand ervaring met of een oplossing voor dit probleem? Ergens wat tape tussen steken of een paar putjes vijlen uit de poten dat de schroeven de poten op hun plaats houden? Nieuwe poten?

Technobeat


@ Mattias : Probeer op de juiste hoogte een strookje ducktape te plakken ( 1x rond ) en draai dan de schroeven aan .
Op deze manier zouden de poten niet meer moeten kunnen draaien als het goed is .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Omhoog