Logo op zelfbouwkit

Gestart door pelletank, mrt 11, 2013, 23:39

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

pelletank

Hi all,

Na de discussie over het wel of niet strippen en lakken van mijn Pearl Export tóch maar jullie adviezen opgevolgd en overstag gegaan. Ik ga een nieuw drumstel bouwen uit beuken shells die ik laat maken via ST-drums.de.

En nu ga ik waarschijnlijk heel vaak vragen hebben en jullie daarmee vervelen ;)

Eerste vraag is eigenlijk voor een later stadium. Ik ga het drumstel beitsen en daarna lakken. Ik wil alleen een gaaf logo op de beits maar onder de lak hebben. Ik zoek hier eigenlijk iets voor zoals die t-shirt transfer vellen waar je iets op kunt printen en dan met een strijkijzer op je shirt aan kan brengen. Alleen: Ik ga natuurlijk net mijn gloednieuwe shells te lijf met een strijkbout.

Omdat het 10 ketels betreft, kan ik het ook allemaal niet met de hand doen.

Suggesties?

Hoefnix

#1
mrt 11, 2013, 23:42 Last Edit: mrt 11, 2013, 23:44 by Hoefnix
Oefenen op een plaatje vergelijkbaar hout uit de dhz markt :)

Je zou foto transfers kunnen toepassen, aqua dip transfer, paintbrush met mallen of tamponeren (nee, niet die gewoon zoals in de grafische industrie :) ).

paQ

no no no no :N

als je het zelf wilt doen, ga naar de betere modelbouwzaak en vraag om waterslide decalpaper

Nijlpaard

Cool spul :Y


Is dat ook niet te gebruiken voor een bassdrumvel ?
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Hoefnix

Brandmerken vind ik zelf wel mooi.

Hammar

Laser graveren!

paQ


Cool spul :Y


Is dat ook niet te gebruiken voor een bassdrumvel ?

Nope

Het is echt flinterdun en moet nog afgelakt worden.


Rick

Dat moet.inderdaad geseald worden, ansers trekt.de.heerste die met zn zweethandjes aan je badges zit je halve logo er weer af.

Omhoog