Bekkens te koop!

Gestart door NathanR, feb 18, 2013, 12:28

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

NathanR

feb 18, 2013, 12:28 Last Edit: mrt 18, 2013, 15:54 by NathanReinds
Ik heb een Zildjian 18'' A Custom Projection Crash te koop.
Past niet lekker binnen mijn set, en staat nu te verstoffen.. zonde!

Een ruilaanbieding zou het mooist zijn, zo ben ik op zoek naar 18'' (en daarboven) crash (of crashrides) van bijvoorbeeld Masterwork, Dream of Zildjian...
Ik ben ook nog op zoek naar een snare, minimaal 14'' bij 6.5''..

Ook gewoon te koop voor 175 euro.
Voor die de deur uit gaat zal ik hem netjes oppoetsen en stevig inpakken.

Mailen gaat het snelst, binnen een uur antwoord op: nathanreinds (@)  hotmail.com

Groeten

Nlz

35 piekies proberen te verdienen op een bekken-met-hap-er-uit... Classy! :N
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

NathanR


35 piekies proberen te verdienen op een bekken-met-hap-er-uit... Classy! :N


Hé Niels, je bent me net voor.. was net op weg om je een PB te sturen.

Nlz

Nathan, de mogelijke winst die je pakt is echt niet de hoofdzaak van mijn reactie.



Eerst vandeweek nog in een thread zetten dat je een scheur al-tijd hoort, en dan nu meerzetten "hoor je vrijwel niet".
En nou ben ik misschien wel gewoon meer een goedzak dan zo af en toe goed voor me is, maar kijk gewoon of je net als ik een jaartje of anderhalf (?) geleden iemand voor weinig blij maken met een "echt" bekken-maar-helaas-wel-met-uitgezaagde-scheur-dus-kan-niks-beloven-mbt-duurzaamheid, als upgrade vanaf zijn/haar in de vorm van een bekken geperst stuk pisbakkenstaal. Heb je je goeie daad voor die week ook weer gedaan.
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

NathanR

#4
feb 18, 2013, 13:27 Last Edit: feb 18, 2013, 13:28 by NathanReinds
Niels, er zit nogal een verschil tussen een scheur die er gewoon nog in zit.. of een scheur die eruit gehaald is. (het hapje.) Dus dat vind ik een beetje raar om dat als een soort argument te gebruiken.

Voor de rest ben ik het met je eens.

Nu maar weer gewoon 'on-topic' gaan?!

Joris


Niels, er zit nogal een verschil tussen een scheur die er gewoon nog in zit.. of een scheur die eruit gehaald is. (het hapje.) Dus dat vind ik een beetje raar om dat als een soort argument te gebruiken.


Het bekken is verzwakt op die plaats, het scheurt binnen de kortste keren weer door, zo heel veel verschil zit er niet in.

NathanR

*De 19'' A Custom is weer uit de verkoop.

Rick


Het bekken is verzwakt op die plaats, het scheurt binnen de kortste keren weer door, zo heel veel verschil zit er niet in.


Precies, en als een bekken eenmaal is gescheurd, weet je gewoon dat hij onjuist gebruikt is (of gewoon versleten) en je kan nooit zien wat er nogmeer aan inwendige schade aan haarscheurtjes of andere zwakke plekken in zit. Ik denk dat we allemaal Discovery's Timewarp hebben gezien wat er met een bekken gebeurt, en wat voor bizarre krachten het te verduren krijgt.

Maar aan de andere kant, het is maar wat de gek er voor geeft.

Succes met de verkoop!

NathanR

Ben het ook zeker wel met jullie eens hoor, qua duurzaamheid dat hij mee gaat! Alleen ik zelf hoor het verschil qua geluid niet... maar ook daar zullen misschien mensen wél een verschil in horen.
Het bekken is zo goed als verkocht. :)

Bedankt Rick!

NathanR

De advertentie is veranderd, alleen zie ik het liever even in een nieuwe advertentie staan ivm bovenstaande posts.
Admins.. mag/kan dat? :)


Robert-Jan

Ja dat kan,

Gaat deze op slot en dan maak jij een nieuwe .. Met foto  :Y
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Omhoog