Sabian aax 14"studio crash

Gestart door mapexdrummer, feb 12, 2013, 17:06

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

mapexdrummer

Bij deze wil ik graag mijn Sabian AAX 14 inch studio crash in brilliant finish aanbieden.
Er zit een kleine scheurtje aan de zijkant (ong. 1 cm), maar dit heeft geen invloed op het geluid.

Iemand interesse?

Foto's volgen

NathanR


Bij deze wil ik graag mijn Sabian AAX 14 inch studio crash in brilliant finish aanbieden.
Er zit een kleine scheurtje aan de zijkant (ong. 1 cm), maar dit heeft geen invloed op het geluid.

Iemand interesse?

Foto's volgen


Een onbewerkt scheurtje van 1 centimeter zal zeker wel (hoorbaar) invloed hebben op het geluid.
Is de scheur haaks op de groef of gaat hij met de groef mee.

mapexdrummer

Persoonlijk hoor ik echt niet veel verschil

Paul

De regel hier is zo'n beetje dat een bekken met een scheur weinig waarde meer heeft. Vroeg of laat gaat-ie verder scheuren, wat voor kunstgrepen je ook uithaalt.
Zolang je daar rekening mee houdt met de vraagprijs (een prijsindicatie vermelden is een idee?) krijg je 'm misschien wel verkocht, maar verwacht niet meer dan tientjeswerk (althans niet hier op het forum).

mapexdrummer

Natuurlijk begrijp ik dat hij niet veel meer waard is,
ik probeer er gewoon nog iemand mee blij te maken en de prijs is niet van heel groot belang.

Dafboy

Ik ben net op zoek naar een goedkope crash voor mijn 4 jarige drummer...

Hij moet niet lang dienen, in juni krijgt hij een nieuwe set (omdat zijn huidige set 650euro kosten nodig heeft : nieuwe cymbalen, nieuwe slagvellen en nieuwe snaar), zou zot zijn aangezien de set origineel maar 170euro heeft gekost.

In ieder geval om vanaf nu te overbruggen naar juni wanneer hij zijn nieuwe set krijgt zou het goed zijn.

Zijn huidige crash is gescheurd in het midden, mja, ken geen juiste termen, ik noem dat het 'hoedje' (verhoging in het midden).

Laat me maar een zo goedkoop mogelijk prijs na ;)

Jenslathouwers



Laat me maar een zo goedkoop mogelijk prijs na ;)


dan kan je eens kijken naar een paiste pst3 crash, of op musicstore.de eens kijken voor een fame bekken, het klinkt nergens naar, maar als het maar tijdelijk is lijkt het mij ook stom om er veel geld aan te spenderen, anderzijds, als je in een keer een goede koopt heeft hij weer een cymbal extra  *)
i'm the rezo head; out of the spotlight, responsive and more important than you may think...

Dafboy


dan kan je eens kijken naar een paiste pst3 crash, of op musicstore.de eens kijken voor een fame bekken, het klinkt nergens naar, maar als het maar tijdelijk is lijkt het mij ook stom om er veel geld aan te spenderen, anderzijds, als je in een keer een goede koopt heeft hij weer een cymbal extra  *)


Ik wil niet direct een op extra kopen, mijn zoon is amper 4 1/2 jaar jong, 'LESS IS MORE', hoe midner hij heeft om op te drummen, des te beter hij zal worden.
In juni krijgt em normaal gezien een nieuwe complete set, dus jah...daarom zo goedkoop mogelijk ...

Jenslathouwers


Ik wil niet direct een op extra kopen, mijn zoon is amper 4 1/2 jaar jong, 'LESS IS MORE', hoe midner hij heeft om op te drummen, des te beter hij zal worden.
In juni krijgt em normaal gezien een nieuwe complete set, dus jah...daarom zo goedkoop mogelijk ...


zeer begrijpelijk ;) dan zijn diegene die ik opnoemde goede opties denk ik  *)
i'm the rezo head; out of the spotlight, responsive and more important than you may think...

Hammar


'LESS IS MORE', hoe midner hij heeft om op te drummen, des te beter hij zal worden.
ohwjah?

Dafboy


ohwjah?


Zo word het mij toch verteld door een kameraad die reeds 12 jaar drumt, dus jah.... ik persoonlik heb geen verstand van drummen, als ik zie van mijn 4-jarige zoon nu al kan, dat kan ik binnen 10 jaaar nog niet denk ik :p

Ik denk dat ik pas de crash ga vervangen als em op de grond valt :p

Paul

Commentaar van de moderator Heren, dit is een verkoopadvertentie van Mapexdrummer, geen discussietopic.

Omhoog