Show je Kit - Deel 3

Gestart door chriswagenaar, jan 31, 2013, 10:45

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

druMees

Tjee, 11 maanden, dat is me nogal wat!  8)7

Heb je toevallig ook Steve Smith gezien bij Adams drumworld? Ik ben er straal voorbijgelopen, ik had hem niet herkend.  :X Heel jammer, ik zag pas toen ik op facebook keek dat hij bij adams was gaan buurten… Anders was ik wel ff met hem op de foto gegaan  *D

Luuk

Heb jij onderhand al je adams ontvangen mees?
Dw performance series, Sabian hhx evolution, Gibraltar hardware

druMees

Ben even 'achter' geweest, want ze moeten de drumstellen nog fotograferen en op internet zetten enzo. Ik heb er eentje op het oog, je zult nog wel te horen/zien krijgen welke het wordt!  ;)

Hans

Nu je het zegt... Steve Smith ! Hij had wel een hele donkere snor en is wat kleiner dan ik had gedacht dan.... Zat hij te ouwehoeren met die kale leraar !

druMees

Jep dat is hem ja. Hij zat daar een tijd te chillen op de bank. En hij heeft nu een grote zwarte snor en sikje.

dunDaan

Citaat
Vandaag na 11 maanden levertijd mijn 16x16 floor opgehaald in Ittervoort. Duurt even, maar dan heb je ook wat ...  8)7


Ik heb op mijn kit ook meer dan 13 maanden moeten wachten. -O- Daar heeft Firma Adams nog wel wat te leren, want elke keer werd me verteld "ja, waarschijnlijk zit hij bij de volgende levering". Toen ik dat voor de 4e keer hoorde heb ik bijna de stekker eruit getrokken, maar na een boze brief mijnerzijds wist heer Swinkels (GM) me toch over te halen door een tijdelijke kit aan te bieden
Bezig met een nieuw project; binnenkort meer

Machiel

#381
nov 05, 2013, 23:20 Last Edit: nov 05, 2013, 23:22 by Machiel

Deze had ik nog van vorige week. Dit was in de grote zaal in de Vera, Groningen. Was een fijn optreden en het podium geluid was te gek!
Neem mij vooral niet te serieus.

Paul

Ik zie vooral de grote sticker van Hit-It op je vel  :+

Heb je een mooie bird's eye view foto van je kit?
Speelde je eerst trouwens niet zonder een tom boven je bassdrum?

Machiel

#383
nov 06, 2013, 23:23 Last Edit: nov 06, 2013, 23:30 by Machiel
@Paul:

Haha, ja ik kreeg een vel van Hit It omdat ik in de vera stond. Ik moest nog een hebben en ik had niet echt veel zin om weer 60 euro te lappen (ik had 2 maanden daarvoor een nieuw vel) dus ik heb wat met hun geregeld.


Deze foto is niet van het optreden maar is wel dezelfde setup:



Ik miste in de band toch echt een 12" tom erbij voor fills. Enkel die toms aan de zijkant was meer voor tussen mijn oude en nieuwe band in. Toen heb ik een jaar alleen met vrienden en mensen van facebook gejamd. Die setup was daarvoor heel leuk, maar blijkt toch in bandformatie niet echt geschikt :)

Ik kan iedereen wel absoluut eens aanraden met een 3 delige kit te spelen. Het wordt dan opeens enorm pittig om nog gave grooves en fills te maken.
Neem mij vooral niet te serieus.

5150


Ik kan iedereen wel absoluut eens aanraden met een 3 delige kit te spelen. Het wordt dan opeens enorm pittig om nog gave grooves en fills te maken.


Helemaal mee eens !

Ik stop meestal wel stiekum een rototommetje ergens tussen...of een 8"...voor de funfactor
***...in-between-drums...***

Machiel

Falschspielerij! haha
Neem mij vooral niet te serieus.

Geert Samuel

#386
nov 07, 2013, 12:00 Last Edit: nov 07, 2013, 12:01 by Geert Samuel
Was je vel alweer kapot  8)7?! Worden er messen richting jou gegooid als je zit te drummen ofzo?
:)

Maar goed, mooie setup, maar dat wist je al..en die masterwork is niceeeee

Machiel

Ja. Tijdens het opnemen bij IEMAND (*kuch*) heeft er een micstand tegen het gat aangeschuurd... Vrij zuur.
Neem mij vooral niet te serieus.

willem4130

Vandaag na een complex ruilschema bij 5150 deze Gretsch Renown Purewood Cherry opgehaald. Even wat getuned en zelfs met pinstripes (wat nou niet bepaald mijn favoriete vellen zijn) klinkt die al helemaal te gek!

Binnenkort nog even de hardware erbij halen (is nu geleend) en ik ben er weer klaar voor.

22x18 10x7 12x8 14x12 16x14 en 14x7 snare.














Gretsch Renown Purewood Cherry ll Noble and Cooley CD maple ll  Ludwig Breakbeat

dutchdrummer

Mooi!

Animal baars

Wat een sexy setje zeg!

Nijlpaard

Prachtige set 8) Snel die pinstripes eraf en een paar fyberskins erop :Y
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

drum1964

Nu de dieven niet meer de kans geven om hem te jatten, Willem. :)
Cause of death: He layed down the boogie and played that funky music till he died!

Nlz

Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

NathanR

Wauw mooi!
Ook mooi opgesteld, het ziet eruit dat het zo allemaal erg fijn te bespelen is. :)

Hans

Die ziet er inderdaad mooi uit Willem. Als hij klinkt zoals hij eruit ziet zit je goed.

5150

...waar is de foto van de oliebol Willem ?
***...in-between-drums...***

Black Page

Geweldig mooie set Willem. Ik ben benieuwd hoe hij klinkt!

willem4130

Thanks allen! Moet helaas nog 1 nachtje slapen voordat ik hem in bandsetting kan gaan inzetten. Dat wordt een zondagmiddagborrel denk ik  ;)
Gretsch Renown Purewood Cherry ll Noble and Cooley CD maple ll  Ludwig Breakbeat

Hammar

Mooi Willem, succes ermee!

Omhoog