Show je Kit - Deel 3

Gestart door chriswagenaar, jan 31, 2013, 10:45

« vorige - volgende »

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

Panda-Beer

#650
apr 21, 2014, 22:21 Last Edit: apr 21, 2014, 22:38 by Panda-Beer

Ik vind dat matte chroom juist mooi  :)
verder natuurlijk ook een mooie set
Thanks! Vind het zelf ook heel mooi maar je moet er van houden he, smaken verschillen  :)


Wauw gaaf!  *D Hoe doe die set het met coated G1's?
Heb vanalles geprobeerd, maar vond dit toch 't lekkerste klinken, lekker warm en diep ;D
Vind clear emperors ook heel mooi op deze kit, heeft natuurlijk ook wat meer attack dan de coated g1's ;)
Lignum // DW // Sonor
Lignum Custom Sycamore Maple + Lignum Mahonique snare

groovemaker


Mijn setup voor de clubtour en aankomende festivals.





Yamaha PHX 12x8, 14x11, 20x16
Brady Jarrah Block Baritone 14x6,5


Heb er gister een nummer op gespeeld. Tegekke set Tim!
If it's too Loud you're too old!

Machiel

Gaaf! Ik kon van GeertSamuel een setje AAX stage hats en een remote hihat lenen voor een weekje. *O*

Ik moet wel nodig nieuwe crashes. De 18 gaat nog wel maar de 16", die links hangt, is echt de dood voorbij. Komt haast geen geluid meer vanaf.   :N
Neem mij vooral niet te serieus.

djska

Tenzij er een scheur of flinke deuk in zit, gaat een bekken toch niet minder hard klinken???

Animal baars

Als ik naar die 16" kijk, zie ik twee grote scheuren bij het Sabian logo. Denk dat die wel aan vervanging toe is ;)

djska

Lol, nu kan ik me er wel wat bij voorstellen :-), af en toe stukje draaien had misschien wat gescheeld qua levensduur, Machiel?
Misschien leuk voor een trash-stackje?

Machiel

Neuh. Sparen voor n nieuwe en dan gaat deze op de stapel onder t bed.
Ik ben eerst wel weer klaar met de stacks ;)
Neem mij vooral niet te serieus.

Wouter

#657
mei 01, 2014, 14:35 Last Edit: mei 01, 2014, 14:37 by Wouter
Wat staat ze dr weer mooi bij... O+




Panda-Beer

Mooi hoor Wouter :)
Lignum // DW // Sonor
Lignum Custom Sycamore Maple + Lignum Mahonique snare

Wouter

Thanks!

Joris

Lekker kleurtje. Is dat een 18" of een 20" bassdrum?

Wouter


Lekker kleurtje. Is dat een 18" of een 20" bassdrum?


Thank! vond hm eerst zelf nogal heftig, maar begin al aan de kleur te wennen...

"18 basdrum, maar dat zou je qua sound ook niet verwachten (al helemaal in dit kleine kamertje :Y)

Technobeat

Nice Wouter , mooie set *D  .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Hans

Mooie kit Wouter. Zo'n sparkle finish is gewoon super vet !

djska

Wouter, fijn kitje, en ook helemaal mijn smaak. Heb je dat schuim helemaal rondom in de ketel liggen? Mijn ervaring is dat dat veel hoog/attack wegfiltert en je een saaie, doffe, nog steeds relatief lange boom over houd. Ik gebruik zelf ook graag 18" en 20" bassdrums (euh, dat is wat ik nu eenmaal heb ;-), en probeer altijd zoveel mogelijk ketel vrij te laten, ook omdat het volume toch al klein is. Ik hou echt van de gecontroleerdere boom en punch die zo'n kleinere bassdrum kan bieden. Ik zou alleen een klein kussentje van binnenuit tegen of op het voorvel plakken.

Wouter


Wouter, fijn kitje, en ook helemaal mijn smaak. Heb je dat schuim helemaal rondom in de ketel liggen? Mijn ervaring is dat dat veel hoog/attack wegfiltert en je een saaie, doffe, nog steeds relatief lange boom over houd. Ik gebruik zelf ook graag 18" en 20" bassdrums (euh, dat is wat ik nu eenmaal heb ;-), en probeer altijd zoveel mogelijk ketel vrij te laten, ook omdat het volume toch al klein is. Ik hou echt van de gecontroleerdere boom en punch die zo'n kleinere bassdrum kan bieden. Ik zou alleen een klein kussentje van binnenuit tegen of op het voorvel plakken.


Bedankt voor je compliment. Ik ben er ook voorstander voor om zo weinig mogelijk in de ketel te leggen, en eerst proberen de sound de bereiken dmv de juiste vellen en stemming. Echter bleef er toch nog wat overtoon-achtigs in de (korte)sustian hangen. Ik ben dan ook niet zo'n goede stemmer vergeleken met sommige van jullie hier. Ik heb er dus dat stuk schuim in gelegd - wat overigens veel kleiner is dan de foto doet vermoeden - het gaat namelijk niet helemaal rond, verre van zelfs, het is een vrij klein stukje. Ik ga komende weken experimenteren met vellen etc. en zal je tip zeker menemen. Bedankt!

Hans

Gefotografeerd door mijn dochtertje (6) tijdens één van onze battles ;) m'n nieuwe kitje :


Paul

Tof Hans! Moet je de studio ook al delen?

animal

Gefeliciteerd Hans. En nou nog zorgen dat je NIET van die Ludwig afkomt ;-) .

Hans


Gefeliciteerd Hans. En nou nog zorgen dat je NIET van die Ludwig afkomt ;-) .


Ahhh dat is de truc.... zo heb jij 7 kits verzameld !

Fibesman

Moooi! die Yammie club. heb ik ook een tijdje naar zitten loeren hmmm. Enjoy!

animal


Ahhh dat is de truc.... zo heb jij 7 kits verzameld !


Het werkt, zie je wel  ;)

Technobeat


Mooie kit Hans , en ook fijn voor de komende WK :') .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Black Page

#673
mei 08, 2014, 01:23 Last Edit: mei 08, 2014, 01:25 by Black Page
Was geen battle, hè Hans. Je kreeg gewoon drumles :-D


Mooi setje overigens ....

j-ape



Woensdag mijn nieuwe kit opgehaald in Berlijn; écht helemaal te gek!

Sakae Celestial (Maple Bubbinga, met Black nickle hardware) in Pearl White.

22x16 kick
10x7 tom
12x8 tom
16x14 floortom
14x6,5 Brass snaredrum

Omhoog