Show je Kit - Deel 3

Gestart door chriswagenaar, jan 31, 2013, 10:45

« vorige - volgende »

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

Hoefnix

euh, ik doe het meestal met 2 bekkens + 4 ketels (inclusief bas ;) )

tspo

Nieuw op dit forum, hierbij mijn kitje. Pearl Vision birch in Black Burst, 22/12/16. Op de foto ook nog een Pork Pie acryl snare, inmiddels gebruik ik een Pearl Free Floating brass.

De bekkens zijn Paiste Rude (14" hh, 18" thin crash) en Paiste Alpha (20" power ride en 18" power crash)


FoREVer


Nieuw op dit forum, hierbij mijn kitje. Pearl Vision birch in Black Burst, 22/12/16. Op de foto ook nog een Pork Pie acryl snare, inmiddels gebruik ik een Pearl Free Floating brass.

De bekkens zijn Paiste Rude (14" hh, 18" thin crash) en Paiste Alpha (20" power ride en 18" power crash)




mooi setje, ik denk dat jij veel Jazz speelt ;) just curious ben jij daar opname's aan het maken of heb jij zelf al die mics? en als je opnames aan het maken bent welke band
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

tspo

#1078
dec 29, 2014, 12:51 Last Edit: dec 29, 2014, 12:52 by tspo

mooi setje, ik denk dat jij veel Jazz speelt ;) just curious ben jij daar opname's aan het maken of heb jij zelf al die mics? en als je opnames aan het maken bent welke band


Inderdaad geen jazz :). Deze foto is toen we eerder dit jaar opnames maakten van deze plaat: http://sidewalkpunk.bandcamp.com/album/back-to-the-start-2014

De ruimte (studio No Compromise in Putten) is van de gitarist van m'n band. We gebruiken die plek tevens als oefenruimte

FoREVer

wohoo nieuwe drumkit!

Sonor Safari
16" Kick
12" Tom
14" Floortom
14x5 Snaredrum

nieuwe velletjes erop en knallen! (behalve de snare)
is wel een toffe kit, die basdrum is echt heerlijk!

op de foto staat ook een
Dream 18" ride (gebruik ik doorgaans als crash)
Dream 14" hihat

en ja de hardware is voor mij niet interessant, als je dat ook wilt weten kun je een pb'tje sturen ;)







Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

animal

Mooi man, gefeliciteerd.

Technobeat


Lekker hoor :) .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

baszuidwijk


wohoo nieuwe drumkit!

Sonor Safari
16" Kick
12" Tom
14" Floortom
14x5 Snaredrum

nieuwe velletjes erop en knallen! (behalve de snare)
is wel een toffe kit, die basdrum is echt heerlijk!



Sweet 8) Mooie kit!

groovemaker

Vette kit!
Ik zie die kloppers steeds vaker voorbij komen :?
Hoe klinkt dat op zo'n (relatief) kleine kick?
If it's too Loud you're too old!

FoREVer

Citaat

Mooi man, gefeliciteerd.


dankjewel! ik vind m echt te gek!

Citaat

Lekker hoor :) .


Dankje :)

Citaat

Sweet 8) Mooie kit!


Dankje :)


Vette kit!
Ik zie die kloppers steeds vaker voorbij komen :?
Hoe klinkt dat op zo'n (relatief) kleine kick?


Dankje :), klinkt echt te gek die klopper, had m gehaald omdat ik een zware pearl bd klopper had en die vond ik zwaar maar vooral veel attack hebben, deze heeft wat minder attack (veel minder) en klinkt warmer  en dat vind ik persoonlijk te gek. zeker als je echt de wat kleinere gigs heb waar je kick niet uitversterkt is merk je vooral een verchil tov. een standaard klopper

op kleine kicks klinkt ie naar mijn mening echt te gek
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

baszuidwijk



Dankje :), klinkt echt te gek die klopper, had m gehaald omdat ik een zware pearl bd klopper had en die vond ik zwaar maar vooral veel attack hebben, deze heeft wat minder attack (veel minder) en klinkt warmer  en dat vind ik persoonlijk te gek. zeker als je echt de wat kleinere gigs heb waar je kick niet uitversterkt is merk je vooral een verchil tov. een standaard klopper

op kleine kicks klinkt ie naar mijn mening echt te gek


Ik gebruik tijdens kleine settings op mijn 15" kick meestal een zweetbandje om de klopper. Deze ziet er chique uit. Vic Firth?

FoREVer


Ik gebruik tijdens kleine settings op mijn 15" kick meestal een zweetbandje om de klopper. Deze ziet er chique uit. Vic Firth?


Bijna deze is van Vater (is iets goedkoper en voor mijn gevoel steviger)
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

musiqman

Mooi en handig compact kitje.

Ik heb beide versies van de beater. Geven net een andere sound en feel T. A. V.  Elkaar.

Werken ook te gek op hele grote bassdrums 24+ heb ik gisteren gemerkt.

FoREVer


Mooi en handig compact kitje.

Ik heb beide versies van de beater. Geven net een andere sound en feel T. A. V.  Elkaar.

Werken ook te gek op hele grote bassdrums 24+ heb ik gisteren gemerkt.


daar heb ik het nog niet op getest helaas

en dankjewel MM  ;)
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

drumslet

Dw Collecter's, fire red, in de maten:
22"x18" bass drum
10"x8"/12"x9"/14"x11" toms

Beni Black Russian snaredrum:
14"x6,5"

DW 5000 hardware

Sabian bekkens:
15" HHX x-celerator hihats
21" HHX groove ride
6" HH splash
8" HH splash
16" HHX o-zone crash
17" HH medium thin crash
18" HHX evolution crash







DW Collectors drums, DW 14" x 6" VLT maple snaredrum, DW 14" x 6" knuckled steel snaredrum, DW hardware, Meinl Byzance cymbals, Pro-mark drumsticks

richardcs65

Mooie set drumslet :')
Wat voor vellen liggen er op die toms? Zegt vast wat over mij, maar heb die nooit eerder gezien.
Pearl Masters Custom MRX / Roland TD3-KW

Nijlpaard

#1091
jan 10, 2015, 10:47 Last Edit: jan 10, 2015, 10:47 by Nijlpaard
Standaard DW toch? Zie ze bij Neal Peart ook wel eens op set

Gave set idd :)
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Panda-Beer

Standaard DW vellen, moet zeggen dat ik die vellen zelf best prettig vond

Mooie set Drumslet!
Lignum // DW // Sonor
Lignum Custom Sycamore Maple + Lignum Mahonique snare

Technobeat


Stoere DW set hoor 8) , gaat vast als de brandweer ;) .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

drumslet

Dank voor de leuke reacties! Het zijn inderdaad standaard DW vellen. Worden door Remo gemaakt en klinkt te gek!
DW Collectors drums, DW 14" x 6" VLT maple snaredrum, DW 14" x 6" knuckled steel snaredrum, DW hardware, Meinl Byzance cymbals, Pro-mark drumsticks

Cas

Toffe set en mooi setje bekkens ook!  :Y

slagmans

die sonor safari kit is echt geweldig!! en TSPO daar hebben wij vorig jaar ook onze EP opgenomen :)

MatiZ

Sinds vandaag trotse eigenaar van een Gretsch Renown maple Blue Metal



Gretsch Renown Maple (Blue Metal) | Gretsch 13" Mark Schulman snare | Zildjian A Custom cymbals | DW hardware | Jobeky L/V Real feel cymbals | Jobeky triggers | ATV aD5 module

Paul

Oeh, gefeliciteerd!
Speelt dat nou fijn, die tom zo in het midden? :+

MatiZ

Ja man, de trend van 2015  :P
(uiteraard even voor de foto)
Gretsch Renown Maple (Blue Metal) | Gretsch 13" Mark Schulman snare | Zildjian A Custom cymbals | DW hardware | Jobeky L/V Real feel cymbals | Jobeky triggers | ATV aD5 module

Omhoog