Drumrack millenium

Gestart door imme, jan 19, 2013, 17:39

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Bluebe

Weet je wel zeker dat je een Rack wil? Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook tijden om een rack zat te springen en nu ik er 1 heb betrap ik mij er zelf op dat ik eigenlijk nog liever losse stands gebruik dan het rack. Kwa ruimte besparing stelt het eigenlijk niks voor en om nu te zeggen dat ik op deze manier meer plekjes heb gecreƫerd om bekkens op te hangen dan valt dat ook nogal tegen. Ook het opzetten is er niet echt sneller door geworden, ik had zelf ook verwacht dat het allemaal stukken beter zou worden maar nu heb ik er misschien wel spijt van.
Tama | Sabian HHX | Zildjian A Custom / K Hybrid

richardcs65

#126
jun 28, 2013, 22:11 Last Edit: jun 28, 2013, 22:13 by richardcs65

ook om mijn floors op te hangen? :?

Als de vraag slaat op de Tama, ja ook om twee floortoms op te hangen. Weet alleen bij nadere beschouwing niet of dat rechterdeel niet te laag is.

En ik ben het wel een beetje met Bluebe eens. ik gebruik zelf een Pearl drumrack en vindt het wel handig met name omdat alles vaste (gemarkeerde) plaatsen heeft. Maar het is ook een kwestie van smaak. Kan er in ieder geval niet een uur eerder door aan het bier.
Pearl Masters Custom MRX / Roland TD3-KW

VonHahn

Inderdaad een kwestie van smaak. Persoonlijk zweer ik bij mijn rack. Alles staat stevig, altijd dezelfde plaats, niets valt om etc. Elke gig zonder rack moet ik na bijna elk nummer wel weer iets goed zetten.

yentlboy8

Hallo,
Ik heb een drumrack van millenium om te repeteren.
Ik ben daar heel tevreden over omdat hij blijft staan maar om de hele tijd af te breken en dan terug opmte zetten zou ik beter tama, pearl enz kopen

Omhoog