Drumkruk

Gestart door FoREVer, nov 18, 2012, 14:34

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

FoREVer

nov 18, 2012, 14:34 Last Edit: nov 22, 2012, 23:50 by AEDrumsA7x
Heb de drumkruk op kunnen halen

Kan dicht
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Animal baars

Da's niet handig... Ik heb bij mijn ouders thuis nog een oude kruk staan, maar die zitting is volledig naar de haaien langs de rand, de basis is nog perfect. Het is een oude pearl Roadster kruk, dus dat kan nog wel ff mee.

Ik zal eens kijken of m'n ouders dat ding nog nodig hebben en waarvoor, anders mag je 'em voor een prikkie op komen halen.

FoREVer


Da's niet handig... Ik heb bij mijn ouders thuis nog een oude kruk staan, maar die zitting is volledig naar de haaien langs de rand, de basis is nog perfect. Het is een oude pearl Roadster kruk, dus dat kan nog wel ff mee.

Ik zal eens kijken of m'n ouders dat ding nog nodig hebben en waarvoor, anders mag je 'em voor een prikkie op komen halen.


top laat maar even weten, ik heb vandaag meerdere keren de locatie proberen te bereiken, helaas geen gehoor :(
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Harre

Als je een website hebt, daar staan vaak wel openingstijden op. Laat het een leermomentje zijn, voordat je de volgende keer onderdelen van je kit ergens achterlaat en dat die vervolgens nooit meer terug gevonden worden.
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

FoREVer


Als je een website hebt, daar staan vaak wel openingstijden op. Laat het een leermomentje zijn, voordat je de volgende keer onderdelen van je kit ergens achterlaat en dat die vervolgens nooit meer terug gevonden worden.


dat doe ik ook zeker! heb ook op de openingstijden gebeld ook dan geen gehoor is denk ik helaas pindakaas
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Robert-Jan

Waarom kan je je drumkruk niet gewoon ophalen?
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Technobeat


Idd , gewoon tijdens de openingstijden langs gaan en zeggen : Hallo  , ik kom even mijn drumkruk ophalen .
10 tegen 1 dat ze even met je meelopen en aanwijzen waar hij staat . :)
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Omhoog