Masterwork 18" china

Gestart door Animal baars, sep 19, 2011, 15:45

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Animal baars

Ik zoek dus een 18" Masterwork china. Ik wil deze graag ruilen tegen een 20" Masterwork IRIS china. Deze is net iets te luidruchtig voor de plekken en bands/koren waar ik vaak mee speel. De china komt bij Robert-Jan vandaan. Is altijd vervoerd in een flightcase en heeft nergens ook maar een klein spoortje van schade.

Wat ik zoek is een mooie china die lekker warm klinkt en niet te aanwezig is (ik weet dat een china aanwezig HOORT te zijn, maar goed). De klank moet wel passen bij de rest van m'n bekkens ;)

Ik heb geen zin om bij te betalen of wat dan ook, gelijk oversteken en als je bij mij langs komt in Capelle a/d IJssel krijg je een lekker bakkie koffie met een koek van me :)

Als je ook nog een 16" crash of 8/10" splash hebt ben ik daar wellicht ook nog in geïnteresseerd! En dan wordt er uiteraard wel wat bij betaald (naast de china dus).

Laatste optie: mocht iemand mijn china willen kopen, bied een bedrag. Als ik dan een china kan kopen van iemand voor een mooi bedrag, sta ik daar ook open voor. Maar dat is niet de meest ideale optie...

repelsteeltje

Dit iets voor je ?
http://www.2dehands.be/muziek/muziekinstrumenten/bekkens-en-cymbals/amedia-thrace-series-18-45cm-china-101460349.html?qq=amedia&pcpl=&pc_id=&afd=

Prijs = 120 e, heb ik nagevragen. Is een relatief dunne, snel aansprekende china (zegt de verkoper).

Rick

Ik heb zelf een 18" Byzance china. Dat is een dunne china, en die is nogsteeds ERG LUID. Iedereen vind hem heel tof klinken, maar het volume wordt me altijd minder in dank afgenomen! Ik denk dat je beter naar een 14" china of iets dergelijks kan kijken, of eventueel zo'n o-zone achtig geval.

Animal baars

Ik zoek echt specifiek naar een Masterwork china (ben erg van het hebben van 1 merk  :+) De 14 en 16" china's van MW schijnen snel te dik te worden dus vandaar dat ik zoek naar een 18".

Maar misschien dat ik beter een keer naar Piet Klaassens kan rijden en daar 20 china's proberen in verschillende formaten en series. Maar mocht iemand een MW china over hebben en denken dat ik er wel wat mee kan, stuur een mail/PM/laat wat achter :)

Rick

Citaat van: Animal baars link=topic=149.msg2159#msg2159


Maar misschien dat ik beter een keer naar Piet Klaassens kan rijden en daar 20 china's proberen in verschillende formaten en series. Maa mocht iemand een MW china over hebben en denken dat ik er wel wat mee kan, stuur een mail/PM/laat wat achter :)


Of je stapt in capelle op de metro en bij oostplein stap je weer uit...

:lol:

Anserini


De 14 en 16" china's van MW schijnen snel te dik te worden dus vandaar dat ik zoek naar een 18".



Moet je ze geen 2B's meer, maar 7a's voeren...  :P

Omhoog