Iron Cobra: Speling in as

Gestart door Stokmans, jul 17, 2012, 20:38

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Dribbel

Nee idd de kunststof onderdelen zullen die niet overleven. Warm stoken van een huis werkt ook alleen maar als de passing heel strak is, en als je het lager wil verwijderen/plaatsen.
Andersom werkt ook het lager/as heeeeel koud maken....maar goed allemaal niet zo van belang.
Yamaha recording & sabian

Murgen


Nee idd de kunststof onderdelen zullen die niet overleven. Warm stoken van een huis werkt ook alleen maar als de passing heel strak is, en als je het lager wil verwijderen/plaatsen.
Andersom werkt ook het lager/as heeeeel koud maken....maar goed allemaal niet zo van belang.


Ik krijg nu allemaal flashbacks uit de tijd dat ik tijdens een stage draaistroommotoren moest reviseren. Demonteren, ontvetten met gruwelijk aggresief spul, lagers vervangen, nieuwe lagers met vetspuit vol spuiten enz enz enz.  :X
>>  Murgen left the forum, no April fool <<

Def-11


Ik krijg nu allemaal flashbacks uit de tijd dat ik tijdens een stage draaistroommotoren moest reviseren. Demonteren, ontvetten met gruwelijk aggresief spul, lagers vervangen, nieuwe lagers met vetspuit vol spuiten enz enz enz.  :X


Hée dus je kunt voor ons forumleden en-mass revisies uitvoeren?   :+ handig!  :Y

Murgen


Hée dus je kunt voor ons forumleden en-mass revisies uitvoeren?   :+ handig!  :Y


Lol ... +1

>>  Murgen left the forum, no April fool <<

Def-11

Zat nog even te denken... auw  8)7 8)7  :+ Er zit wel een soort van balans tussen de druk door het bedienen van het pedaal en de beide veren die het pedaal weer terug trekken. M.i. is het probleem minder erg dan het lijkt qua speling, uiteindelijk blijven de as-delen door deze twee tegengestelde krachten tóch redelijk in lijn heb ik net bekeken bij mijn pedaal... als je nl. de veren erop hebt kun je de as véél minder makkelijk laten 'knikken' Bij mij is het overigens ca. 3 mm dat de twee kloppers van en naar elkaar kunnen worden bewogen.

Stokmans

Nieuw asje is onderweg, voor 15 hele euro's...

*O*

Paul


Nieuw asje is onderweg, voor 15 hele euro's...

*O*

Mooi! Komt het toch nog goed!

Stokmans

Zucht, op sommige dingen rust een vloek....

Eerste ontvangen asje: Verkeerde as, voor een enkel pedaal. De vertegenwoordiger, die uit zijn hoofd wist welk onderdeel het zijn, zat er mooi naast dus...

Nieuwe as aangerukt (oude is meegenomen als voorbeeld), krijg ik hem vandaag terug mét speedo-rings er op (die had ik er af gehaald) maar zónder cam. En je raadt het al, de oude as is bij de importeur achter gebleven.

-O-

Def-11

#33
nov 12, 2012, 13:53 Last Edit: nov 13, 2012, 09:22 by Def-11
Maar nu geen speling meer????

Stokmans

Nee, dat niet...

Technobeat


Dus je zit nu nog steeds met een niet werkend pedaal ? :/
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Stokmans

Yep...

Gelukkig is het niet mijn enige pedaal!

Stokmans

Goed, alle onderdelen lijken nu binnen te zijn. Door het lange wachten durfden ze me niet meer te laten betalen voor de as. Kortom: Speulen maar weer :Y

Paul

Mooi dat het toch is goedgekomen!

Technobeat


Lang gewacht , toch gekomen Lange nachten , niet meer dromen . :')

Fijn Stokmans dat je weer op je Iron Cobra kun spelen . :)
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Omhoog