Koptelefoon

Gestart door Otje, mrt 17, 2015, 21:43

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Otje

Mijn koptelefoon, een Sennheisser 203, heeft z'n beste tijd gehad. Daarom alvast maar opzoek naar een andere voordat ie helemaal 'de geest' geeft. Ik gebruik h'm voor mijn  Roland electro kit. Heeft iemand er éen* liggen ->>met flink veel bass  :Y ? "Please, sent me a message.

* <40 euro

67Deadman

Hallo Otje,

Is deze iets voor je ? Ik heb toen de Teufel koptelefoon gekocht en deze heb ik toen ongeopend aan de kant geschoven.
Ik dacht als die Teufel niets is ga ik die Vic Virth wel gebruiken maar die Teufel is ongeevenaard.






Groetjes René

djska


Mijn koptelefoon, een Sennheisser 203, heeft z'n beste tijd gehad. Daarom alvast maar opzoek naar een andere voordat ie helemaal 'de geest' geeft. Ik gebruik h'm voor mijn  Roland electro kit. Heeft iemand er éen* liggen ->>met flink veel bass  :Y ? "Please, sent me a message.

* <40 euro

niet te repareren?

Otje

  :Y De  Vic Firth zie ik wel zitten; Prijs? Kun je h'm verzenden? Stuur maar een PM.
Bvd!

67Deadman

Mail is verstuurd  :w

Joris

Als het voor een elektronische kit is zou ik niet zo'n vic firth koptelefoon nemen, die dingen klinken niet echt super. In combinatie met een akoestische kit is het wel ideaal, maar voor een e kit zou ik iets anders nemen.

Otje

Thanx Deadman.. "you've got mail' (..ennuh gefeliciteerd met je 100ste 'post')  :+

Otje

slotje..
:w

paQ

sl Otje

Omhoog