Behringer adapter

Gestart door Otje, nov 11, 2013, 16:36

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Otje

Ik heb bij ons in de kringloop een  optie op een mengpaneeltje*. Helaas zonder voedingsadapter.
Heeft misschien éen van jullie er nog 1 ongebruikt liggen? Dan zal ik h'm graag over willen nemen.


*Behringer Xenyx 802

Technobeat


Zo`n zelfde mengpaneeltje heb ik ook in gebruik , en zoals je zelf wellicht al hebt gezien is dit een speciale aansluiting .
Er past absoluut geen universele voeding op alleen een merk gebonden met drie polige '' stekker '' .
Maar heb je wel de verzekering gekregen dat het mengpaneel goed in orde is ?
Als dat het geval is en de prijs valt mee zou je kunnen overwegen of Behringer in het magazijn nog een losse voor dit type heeft liggen , al denk ik wel dat dan de prijs van de voeding de aankoopprijs van het mengpaneel ruim zal overstijgen .

Dus hoop ik dat er idd iemand op dit forum er nog één heeft liggen . :)
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Otje


..., al denk ik wel dat dan de prijs van de voeding de aankoopprijs van het mengpaneel ruim zal overstijgen .

Dus hoop ik dat er idd iemand op dit forum er nog één heeft liggen . :)


Dat klopt Tech. Zelfs op MP staat het mengpaneel voor 2 tientjes te koop. De adapter alleen al kost nieuw in de (web)winkel €19 exc. verz.kst. Vandaar mijn vraag. 

musiqman

Dit was de reden om voor mij een nieuwe op MP te kopen toen de mijne stuk ging. Wilde m laten fixen maar de tech is er nog mee bezig.. na een jaar.. (ok geen prio maar toch)

Technobeat


Dit was de reden om voor mij een nieuwe op MP te kopen toen de mijne stuk ging. Wilde m laten fixen maar de tech is er nog mee bezig.. na een jaar.. (ok geen prio maar toch)



Goed werk kost tijd , maar dit is wel extreem . :/
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Otje

Ik heb inmiddels een adapter besteld incl. mengpaneel voor 3 tientjes! (-Behringer 1002) Ben benieuwd wat het me oplevert. Tot op heden zijn de 2 drummodules TD-4/6 aan elkaar door-gelust maar ik heb ook nog een percussiepad , ritmebox, pick-up, pc & mp-3 speler. De luidsprekers: 2, nee zelfs 3 paar :F,  een  losse monitor (ook nog's 2 stks) en koptelefoon 8)7 het is een warboel van kabels aan het worden. Ben benieuwd, ook wat geluid betreft.

Technobeat


Netjes Otje , voor 3 tientjes kun je dus alle apparatuur vanaf één mengpaneel bedienen .:) 8)
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Omhoog