Namm 2015

Gestart door Robert-Jan, dec 02, 2014, 22:22

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Robert-Jan

Het is nog even weg maar aangezien er in augustus al pepernoten in de winkel liggen kunnen we het nu al over namm hebben.
Vooral ook omdat ik denk dat dit best wel een dingetje kan worden..beetje vaag nog maar e drums..vst ..leuk leuk :)

https://www.moderndrummer.com/site/2014/12/news-khs-america-set-unveil-nfuzd-audio-winter-namm/#.VH4qaojtSrU


NFUZD..kom maar op :)
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Thijs

#1
dec 03, 2014, 07:30 Last Edit: dec 03, 2014, 07:31 by Thijs
Hartstikke mooi, maar wat is het? :)

Thijs

#2
dec 03, 2014, 07:30 Last Edit: dec 03, 2014, 07:32 by Thijs
Typen in de auto...

Hammar

Nieuwe e-drums zo te zien?

Robert-Jan

Ja zo te zien wel..
Er is nog niks over te vinden anders dan de merk registratie...daarin zeggen ze qua omschrijving van de producten ;

electronic drum kits consisting of drum pads, cymbal pads, electronic percussion instruments, computer based electronic drum instruments, electronic drum controllers, audio sound sample content, MIDI music content, computer audio interfaces, cables, drum triggers, electronic drum accessories, namely, mounting hardware, connection cables, hi-hat controllers and auxiliary trigger surfaces and interfaces, and replacement parts for all of the aforementioned

www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Nijlpaard

Zien, zien. Ik zie alleen maar tekst. Foto's heb ik niet kunnen vinden -O-
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Robert-Jan

Ik ben bang dat we daarvoor echt tot namm zullen moeten wachten..
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

musiqman

Met oa medewerkers van BFD, Russ Miller en Bob Terry (a&r mogul) aan boord.

Ben benieuwd.

Technobeat

#8
dec 03, 2014, 22:35 Last Edit: dec 03, 2014, 22:36 by Technobeat
Zou op de Namm 2015 de nieuwe 2Box module gepresenteerd worden ? :) 8)


Op mijn mail aan 2box Zweden kreeg ik als antwoord :


Hi ,
Thanks for contacting 2box - Company policy doesn't allow to reveal any information on future product plans or releases. Sorry.
Regards
Team2box


Was te verwachten natuurlijk , maar ik heb toch een vermoeden dat er iets moois gaat gebeuren vanuit de 2Box compagnie :') .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Robert-Jan

#9
dec 03, 2014, 22:54 Last Edit: dec 04, 2014, 00:14 by Robert-Jan
Ik hoop dat er wat dat betreft iets komt uit de samenwerking met tama..
We gaan t zien, mocht t niet zo zijn is die aankondiging van nfuzd misschien wel een leuk alternatief?
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

paQ

De nieuwe module?
Waarom zou er een nieuwe module komen?

Technobeat


Omdat de huidige '' al '' 5 jaar oud is , USB-1.1 heeft en max. 4 GB geheugen .

Dus tijd voor snellere USB-2.0 , groter intern geheugen 64 GB o.i.d. en nog meer af fabriek sets om maar iets te noemen .

Maar mocht hij er niet komen , is er nog geen man overboord want met de huidige is prima te leven neem ik aan . 
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

paQ

#12
dec 04, 2014, 21:26 Last Edit: dec 04, 2014, 21:30 by paQ
Als iedereen de huidige module al zo verheerlijkt, zou ik me richten op zaken als hi-hat e.d. Zeg maar de dingen waar zelfs de 2box-evangelisten het wel over eens kunnen zijn... soort van....


edit:
ohja sorry :P

Namm   :D

Robert-Jan

Ik ben eigenlijk alleen al benieuwd hoe je  NFUZD moet gaan uitspreken.. :?
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Thijs

Op z'n Engels: enfused
Lijkt me

djska

'een fust'? misschien is het een werkterm en lanceert men de marketingcampagne met een betere naam?

Robert-Jan

De trademarks en logo's zwerven al op internet..
Hoe dan ook, uit de tekst maak ik op dat er in ieder geval een sample based module aankomt, met uitwisselbare sounds..dat lijkt me goed nieuws
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Technobeat


De trademarks en logo's zwerven al op internet..
Hoe dan ook, uit de tekst maak ik op dat er in ieder geval een sample based module aankomt



Zoiets als .......... :)
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Robert-Jan

#18
dec 06, 2014, 18:56 Last Edit: dec 07, 2014, 00:03 by Robert-Jan
Zoiets ja, maar dan vast anders ;)

www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

paQ

de naam is inmiddels ook bekend
"3cube"

Technobeat


:/ , van de week een muziekwinkel gemaild en gevraagd of zij al iets meer wisten voor wat betreft de geruchten van een op handen zijnde nieuwe 2Box module .
Des gevraagd hebben zij hun betrouwbare bron aangesproken/gemaild en daarop kregen ze deze reactie :


"Hi Giovanni,

This is a fake rumor indeed. Having checked with the product manager, there is no new module by 2Box on the way".



Dus als ik op deze reactie af ga komt er dus géén nieuwe module van de firma 2Box .
komt er dus op neer dat ik de pijlen moet richten op de huidige of op de nog te verschijnen 3cube lees ik net :) .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Robert-Jan

Ik heb ook eerlijk gezegd helemaal geen geruchten horen voorbij komen over een nieuwe 2box module.
ik zou als ik jou was nog even aan maandje afwachten en kijken wat NFUZD gaat worden en dan verder zien.
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Technobeat

ik zou als ik jou was nog even aan maandje afwachten en kijken wat NFUZD gaat worden en dan verder zien.



Zeker , en wat is een maand op een mensenleven ?
Het zal dan nog wel een paar maanden duren voor de NFUZD / 3cube in Nederland leverbaar wordt , maar als het een mooi systeem is zal ik daar dan nog wel even op wachten dan .
Is het niet hetgeen ik zoek , kan ik nog altijd de '' oude vertrouwde '' 2Box aanschaffen .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Paul


Dus als ik op deze reactie af ga komt er dus géén nieuwe module van de firma 2Box .
of op de nog te verschijnen 3cube lees ik net :) .

:+ :+
2Box -> 3Cube  :X
psst.. dat was een grapje van paQ

Nlz

Daarna komt de 4square toch?
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Omhoog