Musikmesse Frankfurt 2014

Gestart door paQ, feb 18, 2014, 09:26

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gekoppelde gebeurtenissen

  • Musikmesse 2014: feb 18, 2014
Omlaag

paQ

Leuke gezellige dag gehad op dag 1 van de Musikmesse. Nu volgevreten weer op de hotelkamer.
Morgen weer een hele dag slenteren en kijken. :)

Hoogtepunt van de dag: Handmade drums appel
Dieptepunt van de dag:  de Premier stand :X nouja... stand.... :F

musiqman

Topdag gehad.  Zelfs Vic Firth liep er rond. En dat op zijn oude dag.  Leuk om te zien dat 2Box aan de triggers/meshheads is gegaan.  Helaas niet meer de Nord Drum 2 en bijbehorende pads kunnen testen.


paQ

Zo. Daar gaan we weer. Er is genoeg te zien dit jaar dus wordt best een lange dag denk ik :)

Robert-Jan

T

Angel drums.. Wat mij betreft de ontdekking van deze messe.. Mijn hemel wat mooi
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Hammar


T

Angel drums.. Wat mij betreft de ontdekking van deze messe.. Mijn hemel wat mooi


Qua klank mag ik hopen? Wat qua afwerking zie ik wel een 'paar puntjes'....

Rick

Ik vond de Premier booth en Sabian booth allebei flink tegenvallen.

Ik was wel heel blij om Craviotto/Brady/Joyful Noise op de messe te zien. Met name Joyful Noise heb ik eigenlijk nog nooit in Europa gezien, terwijl dat echt fantastische snares zijn.

Ook van de Zildjian Kerope's was ik flink onder de indruk. Erg mooi ook! Weer iets compleet anders dan alle andere Zildjians. Ze hebben een stuk minder "neuzig" geluid dan de Ks en Constantinoples en klinken echt meer als de traditionele Turkse bekkens, maar dan toch weer net anders.

Verder erg jammer dat Sonor er weer niet was dit jaar. Erg jammer, ik was best benieuwd naar de Martini kits... Wat er nog aan laag in een 14" bassdrum zit bijvoorbeeld. Zo'n set past volledig in een Ahead Armour case slee voor je hardware, dus super interessant als je zoiets met het OV moet meeslepen of op straat wilt spelen.

Al met al, een erg leuke dag gehad op de Messe! EN natuurlijk in stijl afgesloten


Harre

Ik zie een bordje Waldgeist volgens mij  8)
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Robert-Jan

#32
mrt 13, 2014, 19:54 Last Edit: mrt 14, 2014, 07:58 by Robert-Jan

Qua klank mag ik hopen? Wat qua afwerking zie ik wel een 'paar puntjes'....


Afwerking was ook in orde, maar de klank helemaal en voor best schappelijke prijzen.. Bedenk dat ze alles zelf maken.. Maar goed filmpje komt nog ;)

www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

musiqman

#33
mrt 13, 2014, 22:18 Last Edit: mrt 13, 2014, 22:27 by musiqman
Paul Francis loopt er ook rond. De beste man is een levende legende en meester cymbal smith bij Zildjian. Liep vol passie te vertellen over ''zijn'' kindje de Kerope Series (gebaseerd op de oude K Leatherheads, waar ze er een van hadden meegenomen) Ook Zach Danziger was er (mede ontwikkelaar van de serie)

Ik ben iig verkocht door de sound. Echt heel erg lekker.

Robert-Jan

Ik moet terugkomen op mijn eerste gedachte bij de Kerope serie.. Ik dacht oh jee daar gaan we weer, weer een ' gebaseerd op de oude K marketing ' serie..maar de Keropes zijn echt een 'nieuwe' sound binnen de zildjian serie. Erg mooi inderdaad.
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Robert-Jan

Wij zijn ook meerdere malen op de plaat gezet tijdens opnames ..straks worden we nog beroemd ;)
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Nijlpaard

Dat waren jullie toch all :?
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

drum1964

Klopt R.J, op drummerforum.de staan er nog leuke foto's van jullie vanop de angel stand. 8)
Ben benieuwd naar de filmpjes. ;)
Cause of death: He layed down the boogie and played that funky music till he died!

Robert-Jan

Ja, druk mee bezig..komen vanmiddag online
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Joris

Zo dat was wel even een leuk dagje  :)

Omhoog