ATV aD5

Gestart door Otje, feb 09, 2016, 10:22

« vorige - volgende »

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

Otje

#125
aug 14, 2017, 20:52 Last Edit: aug 14, 2017, 21:54 by Otje
Nou, ik meen te hebben vernomen dat de standaard kit - snare, kleine- & floortom, ride, crash en hihat- dus de kleinste uitvoering (zie afbeelding elders op vorige pagina ) zo rond de €1950 komt te liggen. Dat valt dus allesins mee. Maar laten we eerst maar is afwachten , in dit landje worden  steeds weer nieuwe (& betere(?)) drumkits gepresenteerd .Lang voordat ze uberhaupt te koop zijn.. .

 Kijk hier is; wat een prijsverschil:
https://www.google.nl/search?q=atv+ad5&rlz=1C1AOHY_enNL708NL708&oq=ATV&aqs=chrome.0.69i59j69i57j0j69i59j69i60l2.3393j0j8&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Technobeat


De aD5 module is bij Bax momenteel het voordeligst omdat er een 15% kortings-aktie loopt momenteel .

Voor  mij persoonlijk zou ik de ATV-kit verkiezen boven de D-Drum , omdat hij strakker / mooier is als optie 2 , maar goed .... dat is persoonlijk .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

MatiZ

Nou, ik meen te hebben vernomen dat de standaard kit - snare, kleine- & floortom, ride, crash en hihat- dus de kleinste uitvoering (zie afbeelding elders op vorige pagina ) zo rond de €1950 komt te liggen. Dat valt dus allesins mee. Maar laten we eerst maar is afwachten , in dit landje worden  steeds weer nieuwe (& betere(?)) drumkits gepresenteerd .Lang voordat ze uberhaupt te koop zijn.. .
Als ie voor net geen 2000 euro in de verkoop gaat dan is dat zeker big bang for buck....
Op de website geven ze aan dat hij vanaf september te koop zal zijn dus afwachten.
Gretsch Renown Maple (Blue Metal) | Gretsch 13" Mark Schulman snare | Zildjian A Custom cymbals | DW hardware | Jobeky L/V Real feel cymbals | Jobeky triggers | ATV aD5 module

kaboemba

Die ddrum heeft niks maar dan ook helemaal niks met de oude ddrum te maken.
En wat ze tot nu toe (de huidige ddrum) hebben gemaakt was nou niet erg "bijzonder".

Otje

#129
aug 15, 2017, 10:37 Last Edit: aug 15, 2017, 18:00 by Otje
Als je deze* bedoel Kaboem, dan kan ik me daar helemaal in vinden. Zo worden ze vandaag de dag niet meer gemaakt. Keb nu nog spijt dat ik toendertijd tegen alle adviezen in voor Roland heb gekozen.. .
* de oude Ddrum

Technobeat

#130
aug 15, 2017, 18:43 Last Edit: aug 15, 2017, 18:50 by Technobeat
Die ddrum heeft niks maar dan ook helemaal niks met de oude ddrum te maken.
Neem dit als de enige waarheid aan en de keus voor de mooie ATV-kit is snel gemaakt zou ik denken , toch ?
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

MatiZ

Ik zie net dat de ATV aDrum bij Bax-shop geprijsd is voor 1682 euro!!!
Wat een scherpe prijs.. maar wat zou de kwaliteit van de bekkens en hihat zijn?

Deze set word notabene nog geleverd incl. hardware!

Als het kwalitatief vergelijkbaar is met Roland en Yamaha is Matiz heel gelukkig :)
Gretsch Renown Maple (Blue Metal) | Gretsch 13" Mark Schulman snare | Zildjian A Custom cymbals | DW hardware | Jobeky L/V Real feel cymbals | Jobeky triggers | ATV aD5 module

Robert-Jan

Ik zou nog een kleine slag om de arm houden. Ik zie verder nog heel weinig prijzen op een paar aziatiche sites na.
Daar komt de prijs overeen met zoals ze het daar noemen de basic set, dat is zonder module.
Maar wie weet..
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Otje

Ik zie net dat de ATV aDrum bij Bax-shop geprijsd is voor 1682 euro!!!
Das nieuws! Direkt meer een chatsessie gestart met BAX
Hier komt ie , intergraal , vers van de pers.

                                                                      - Chatvenster-
"Bij de ATVa5 elec.drumkit is inmiddels de prijs bekend, tenminste  staat aangegeven op de pagina van elektronische drumstellen.  Maar zonder  'winkelwagen venster' . En op de pagina v. h. drumstel staat dan weer`Contacteer ons voor de prijs'. Wat is nu de procedure om h'm te bestellen?

BX> Hoi Otje, bedankt voor je bericht. Heb je voor ons misschien een link naar het artikel? Dan kijken we met je mee!

"Is goed  hier komt ie:
https://www.bax-shop.nl/elektronisch-drumstel
https://www.bax-shop.nl/elektronisch-drumstel/atv-adrums-elektronisch-drumstel?gclid=CjwKCAjwrO_MBRBxEiwAYJnDLHUF2vHI2S3ab1lJZ7a-28_zrk23o6o9PwMH4eokOEUYdDLbQzlO6BoCaNYQAvD_BwE

BX>Dankjewel! Het klopt inderdaad dat je dit drumstel nog niet kunt bestellen vanaf onze website. We kunnen het product wel voor je in reservering zetten. Op dit moment is de verkoopprijs 1682 euro.

"Aaah, Prima.En de levertijd , ' 4 a '6 weken'is ook nog actueel en haalbaar?

BX>Dat durven we niet te beloven, gezien het ook een nieuw product is.

"Ok, maar 'vroeg of laat' ,komen doet ie , zoals afgebeeld op je site voor de vaste prijs van €1682.

BX>Als we het artikel voor je in bestelling kunnen zetten dan ontvangen we graag de volgende gegevens:
- verzendadres
- e-mailadres

"Okée; Bedankt voor de informatie

                                                                             - einde chatsessie-

Robert-Jan

#134
aug 22, 2017, 21:27 Last Edit: aug 22, 2017, 21:31 by Robert-Jan
Bij atv zeggen ze op facebook adviesprijs met module $3499,-
Daar 20-25% vanaf kom je ergens rond de 2300,- euro uit.
Ik ga er dus even vanuit dat de bax prijs zonder de module is.
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Technobeat

#135
aug 22, 2017, 21:28 Last Edit: aug 22, 2017, 21:32 by Technobeat
Mmm , kleine 3000,= euro ... dan zal de set bij Bax neem ik aan geen module er bij hebben .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Otje

(     )
Ik ga er dus even vanuit dat de bax prijs zonder de module is.
Tja, daar zeg je wat. Helemaal vergeten te vragen. Maar kan als nog.
Dus bij deze de vraag inmiddels gesteld. Nu nog antwoord.. !

..wordt vervolgt.

drfill

ze zeggen wel 'op dit moment kost hij 1682,-'  is niks bindends ?  en je kunt hem ook niet in je winkelwagen stoppen..
en vlgs mij zonder module anders zou ik hem gelijk aanbetalen ..lol   ..maar het is een leuke prijs..
en mike snyder (ATV) zat bij Roland, dus over de kwaliteit zou ik me geen zorgen maken ..
td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

Hammar

Ehm, kan aan mij liggen, maar ik zie helemaal geen prijs staan!

Robert-Jan

Je ziet een prijs in het overzicht als je op atv zoekt..niet op de daadwerkelijke pagina
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Otje

Tja, daar zeg je wat. Helemaal vergeten te vragen. Maar kan als nog.
Dus bij deze de vraag inmiddels gesteld. Nu nog antwoord.. !

..wordt vervolgt.
..en zo geschiede..

BaX
"Vind je het goed als we voor deze vraag een expert inschakelen? Als je jouw e-mailadres doorgeeft, dan zetten we je vraag door naar hen en kunnen ze je informeren per e-mail.

 >> Ok, No problem "

  ..wordt vervolgd..

 :F

animal

#141
aug 23, 2017, 12:24 Last Edit: aug 23, 2017, 12:44 by animal
Op de door Otje aangegeven URL/pagina staat onder productspecificaties aangegeven wat wel en niet wordt meegeleverd. De module wordt (gewoon) vermeld alsof deze wordt meegeleverd.
Op de pagina waar de prijs staat vermeld, staat het ook klip en klaar vermeld.
Misschien een foutje waarmee je misschien je voordeel kunt doen.

Maar ik vrees dat dit voor Otje op een teleurstelling gaat uitlopen en dat de drums zonder module al veel meer gaat kosten. De engelse webshop van Bax-shop vermeldt een prijs op aanvraag.

Otje

#142
aug 23, 2017, 16:38 Last Edit: aug 23, 2017, 18:32 by Otje
Nou dames & heren,  paar minuten  Bax aan de 'lijn' gehad. Het lijkt een foutje van hun kant; de prijsopgave dan... maar mocht u (je) h'm eventueel nu bestellen komt ie voor de aangegeven prijs van € 1682  inc. module ..Voor zolang het duurt eer ze de prijs dan in overéenstemming brengen met derden. Dus slaat toe. Wat mij betreft '; keb de stomme pech net m'n vak. geld in de vakantie te steken.  :(SshiT!!!!!!)

Technobeat

Dus slaat toe. Wat mij betreft '; keb de stomme pech net m'n vak. geld in de vakantie te steken.  :(SshiT!!!!!!
Dat is erg jammer Otje , maar vakantie is óók leuk en belangrijk .....

Aan de andere kant kun je wel alvast voor die prijs een complete set bestellen , het zal namelijk nog wel even duren voor hij ook daadwerkelijk geleverd gaat worden .
Maar ja , je moet wel dan nog even 1682,= euro klaar hebben liggen als de tijd daar is ....
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

animal

Nee, je moet direct cq. vooruit betalen anders gaat de voordeel-vlieger niet (meer) op  :)

Technobeat

In dat geval zal Otje dus nog even moeten wachten met ZIJN aankoop .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

MatiZ

Ik zie dat ze de prijs nu op aanvraag hebben staan...
maar nog steeds staat er bij dat de module incl. is

maar ach, ze zullen vast wel moeilijk gaan doen, het lijkt me niet dat ze zomaar een module van 700 euro cadeau gaan doen

We houden het in de gaten.. zover ik nu kan beoordelen gaat dit ook MIJN nieuwe E kit worden :)
Gretsch Renown Maple (Blue Metal) | Gretsch 13" Mark Schulman snare | Zildjian A Custom cymbals | DW hardware | Jobeky L/V Real feel cymbals | Jobeky triggers | ATV aD5 module

animal

Bij atv zeggen ze op facebook adviesprijs met module $3499,-
Daar 20-25% vanaf kom je ergens rond de 2300,- euro uit.
Ik ga er dus even vanuit dat de bax prijs zonder de module is.
Niet helemaal, Thomann heeft hem nu ook op de website staan.
Niet schrikken  :'( https://www.thomann.de/nl/atv_adrums_artist_series_standard.htm

Robert-Jan

#148
aug 23, 2017, 22:31 Last Edit: aug 23, 2017, 22:40 by Robert-Jan
Oh..
Maar dat maakt €3000,- voor de pads en hardware..zou ik ook opmerkelijk vinden.
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Technobeat

Om welke reden kan Bax de set dan nu nog voor 1682,= euro aanbieden incl. module ?
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Omhoog