Electronisch drumstel E-coustic design | shells + statieven | Piano Zwart

Gestart door Nilezz, apr 03, 2014, 10:45

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Nilezz

apr 03, 2014, 10:45 Last Edit: apr 03, 2014, 16:34 by Nilezz
Beste drummers,

Ik bied bij deze een professioneel 5-delig electronisch drumstel aan, bestaande uit drie racktoms (10"x5,5", 12"x 5,5", 14"x5,5") (inclusief de drie Pearl statieven voor ophanging), snare (13"x5,5")(inclusief Pearl snarestand) en bassdrum (20"x16") en de benodigde bekabeling.






Het is gebaseerd op de vormgeving van een acoustisch drumstel. Daarvoor heb ik in dit geval als basis een Pearl Forum series kit genomen en compacter gemaakt. De toms en snare zijn voorzien van een professioneel dual trigger mechanisme dat voorziet in 360 graden triggering van de spanrand en ondersteuning biedt voor positional sensing. De bassdrum bevat een single trigger mechanisme. Alle ketels zijn geheel nieuw bekleed met een hoogglans zwarte wrap. Ook zijn alle bearing edges opnieuw gefreesd voor accurate triggering.  De vellen op de toms en bassdrum zijn gebruikt maar in prefecte staat. Het gaat om Hartdynamics dubbellaags gaasvellen op de toms en een drumtec-pro gaasvel op de bassdrum. Op de snare zit een gloednieuw dubbellaags Drum-tec Design gaasvel. De spanranden van de snare en toms zijn voorzien van rubber rim-silencer profiel.
Op de onderkanten van de snare en toms zitten gloednieuwe drum-tec pro gaasvellen. Deze klinken luider dan de andere vellen (waardoor ik ze op mijn eigen kit nooit heb kunnen gebruiken) maar ook deze vellen bieden een goed speelgevoel. Kun je dus altijd nog verwisselen met de bovenste vellen in een niet al te gehorige omgeving.

(het basspedaal, hihatstand, en bekkens zijn ter illustratie afgebeeld en zijn niet inbegrepen)

De vraagprijs is € 950,-

De kit is in een cabine opgesteld dus mocht je serieus geïnteresseerd zijn kun je hem in alle rust vooraf komen bespelen.

Ik heb met veel plezier gewerkt aan deze kit en gebruik zelf een identieke set. Ik ben overtuigd van de degelijkheid van de set. Mocht er toch ooit eens wat zijn dan kun je altijd bij me terecht voor ondersteuning.

Vriendelijke groet,

Niels

Robert-Jan

Beste Niels,

Marktplaats links zijn niet toegestaan in advertenties.
Graag foto's en een vraagprijs in de advertentie plaatsen.
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Nilezz

#2
apr 03, 2014, 10:55 Last Edit: apr 03, 2014, 12:23 by Nilezz
Oh duizend maal excuus Robert Jan. Ik pas het aan! Newb..

Nilezz

Ik heb trouwens inmiddels een documentje laten opstellen waarmee ik je garantie kan bieden en daarnaast kun je de kit 30 dagen proberen om te kijken of het voldoet aan je maatstaven.

Paul

Hartstikke mooi, maar helaas is dat geen kick waard. Zie daarvoor de regels. Let daar op ;)

Nilezz

Ah nee!, dit begint genant te worden  8)7. In m'n naiviteit dacht ik kom, ik voeg even een recente ontwikkeling toe. Niet bewust van "kicken." Snap nu pas wat het is  :F

Omhoog