yamaha pst3

Gestart door patrick76, mrt 09, 2012, 10:24

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

patrick76

Hallo allemaal,

ik was even lekker aan het neuzen op internet, kom ik dit tegen bij bax-shop.

Product:
Yamaha PST3 crash ride hi-hat bekkenset

Algemeen:
De Yamaha PST3 is een bekkenset, vervaardigt door het Duitse Paiste. Deze bekkens zijn van top kwaliteit, en de set bestaat uit een crash, ride en hi-hat.

De bekkens hebben een schitterende, heldere klank en zijn vervaardigt van een speciale messing legering, wat een constante sound, en een lange levensduur garandeert

Specificaties:
- bekken set met een crash, ride en hi-hat
- vervaardigt door het Duitse Paiste
- heldere klank
- lange levensduur
- vervaardigt van een speciale messing legering


Prijs: €126,-


Ik weet niet wat ik hier van moet denken.  :?
Zou het de pst3 van Paiste zijn met een andere opdruk of zou het geen zuivere koffie zijn???

Iemand een idee of meer info hierover???
Pearl,Paiste,Mapex,Remo,Evans,Vic Firh,Vater

Hammar

Voor die prijs koop je geen goede bekkenset!

Kijk liever naar Masterwork Troy.

grohllebol


Hallo allemaal,

ik was even lekker aan het neuzen op internet, kom ik dit tegen bij bax-shop.

Product:
Yamaha PST3 crash ride hi-hat bekkenset

Algemeen:
De Yamaha PST3 is een bekkenset, vervaardigt door het Duitse Paiste. Deze bekkens zijn van top kwaliteit, en de set bestaat uit een crash, ride en hi-hat.

De bekkens hebben een schitterende, heldere klank en zijn vervaardigt van een speciale messing legering, wat een constante sound, en een lange levensduur garandeert

Specificaties:
- bekken set met een crash, ride en hi-hat
- vervaardigt door het Duitse Paiste
- heldere klank
- lange levensduur
- vervaardigt van een speciale messing legering


Prijs: €126,-


Ik weet niet wat ik hier van moet denken.  :?
Zou het de pst3 van Paiste zijn met een andere opdruk of zou het geen zuivere koffie zijn???

Iemand een idee of meer info hierover???


Ik zie duidelijk twee maal gemeld worden dat het de PST3 set is van Paiste, vermoedelijk 'rebranded' door Yamaha als instapset? Kan mij voorstellen dat het een mooie deal is voor Paiste, en voor Yamaha een mogelijkheid om hun instapkits te kunnen voorzien van basis bekkenset.

En zoals Hammar zegt, koop een Masterwork Troy set. (zie sig ;) )
Ter info: Avatar is Elan, de bard, uit Order of the Stick. Wil eigenlijk met drumkit de dungeons in, hide check -20...
Kit: Yamaha Tour Custom. Cymbals: Paiste 602 SE high hat, Masterwork Troy 16" en 18" crash, 20" ride, 15" Wuhan China

paQ

maar een 101 kost tegenwoordig al 126 euro.
PST3 voor 126 zou dan weer -relatief- goedkoop zijn

paQ

#4
mrt 09, 2012, 10:48 Last Edit: mrt 09, 2012, 10:49 by paQ
oh ditte?


junk :N

dat is een 101 rip off, niet van een PST3

patrick76

Ik vond het al te mooi om waar te zijn.
Zo kun je toch maar mal misleid worden heh.
Maar goed dat er een forum is waar je dit soort dingen kunt tjekken.
8)
Pearl,Paiste,Mapex,Remo,Evans,Vic Firh,Vater

grohllebol


oh ditte?


junk :N

dat is een 101 rip off, niet van een PST3


Vaag, Yamaha is toch een beschermde merknaam, je kan toch niet zo maar DW of Ludwig bekkens op de markt brengen? Of Zjildian drumkits?

Ter info: Avatar is Elan, de bard, uit Order of the Stick. Wil eigenlijk met drumkit de dungeons in, hide check -20...
Kit: Yamaha Tour Custom. Cymbals: Paiste 602 SE high hat, Masterwork Troy 16" en 18" crash, 20" ride, 15" Wuhan China

patrick76

Nou, ik heb inmiddels maar een setje Sabian sbr bekkens opgehaald (aangezien ik nog steeds een beginnende lowbudget drummer ben  *D ) en die klinken prima.
Voor mij geen Yamaha pst3.
Pearl,Paiste,Mapex,Remo,Evans,Vic Firh,Vater

musiqman

Yamaha en paiste zijn met elkaar verbonden door oa het gedeelde  importeurschap in Canada. Gewoon legale Yamaha by Paiste cymbals.

Omhoog