Diril Cymbals!

Gestart door Panda-Beer, nov 27, 2011, 23:44

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Geischa

#25
jan 13, 2012, 21:48 Last Edit: jan 13, 2012, 21:55 by Geischa
@ Hoefnix: Maar dat is Murat, toch?

(De Diril's waar het in de bovenstaande topic's overgaat zijn van Ibrahim Diril en niet van zijn broer Murat Diril, het is schijnbaar niet mogelijk om in de bekken business te kunnen samen werken met je familie....)

FoREVer

Wow thx voor snelle reactie's, Heb nog 50pleuro's liggen dus dat word een mooi custommade belletje denk ik  *O*
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Hoefnix


@ Hoefnix: Maar dat is Murat, toch?

(De Diril's waar het in de bovenstaande topic's overgaat zijn van Ibrahim Diril en niet van zijn broer Murat Diril, het is schijnbaar niet mogelijk om in de bekken business te kunnen samen werken met je familie....)


Dat klopt. Persoonlijk vindt ik de cymbals van Murat nog iets mooier.
Lees anders het 2e of 3e berichtje uit deze thread even. Dit gaat over alle Diril cymbals.

Geischa

#28
jan 13, 2012, 23:16 Last Edit: jan 13, 2012, 23:21 by Geischa
Hehe, Ik ken het verhaal... ;)

Rick

Ik heb ook begrepen dat hij vanaf maart extra gaat rekenen voor "op maat maken". Ca. 15% duurder. Is niet de wereld vergeleken met bijv. Paiste, maar grijp je kans nu het nog kan!

Hammar


Black Page

#31
okt 05, 2012, 01:02 Last Edit: okt 05, 2012, 01:03 by Black Page
Ik had Hans van Gennip's (=drumleraar van ondergetekende) 22"jazz ride van diril even geleend en afgelopen avond tijdens de bandrepetitie uitgeprobeerd.

*O*

Wat een bekken ... ik wil er exact zo'n eentje ;-)




Rick

Mooi ding inderdaad!

Geischa

Hans heeft volgens mij een 21"  :6

Black Page

#34
okt 05, 2012, 12:58 Last Edit: okt 05, 2012, 14:23 by Black Page
Volgens mij niet :6, check je mail maar  *O* grt rene


Ps je hebt hem dus laten betalen voor een 21", dat is pas klantenbinding!!!!

PPS ik kom binnenkort even langs om die Diril te beluisteren ... ;_)

Rick


Hans heeft volgens mij een 21"  :6


Het is een 22" ;)

Geischa

Hmm, verkeerd geregistreerd... oeps..

Robert-Jan

Na ja, als dr maar 21% op staat.. ;)
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Mattias

Beste vrienden, familie, sympathisanten, parochianen

Ik heb sinds een dik jaar (van exact 6 april 2013) een fantastische 21" Diril Jazz Ride van bij Adams Drumworld, onder meer door de veelbelovende omschrijvingen op het forum. Echter... 10 mei is er tijdens een show een scheurtje in de bel gekomen in de ringrichting, dus niet haaks op de buitenkant. In principe dus garantie...

Ik fototjes gemaakt, aankoopbewijs even opgezocht en ingescand en een mailtje naar Adams gestuurd. Toen kreeg ik dit antwoord: "Helaas is Diril gestopt in Nederland.
Wij hebben hier geen groothandel meer.
Ik kan dus helaas niets ter garantie aanbieden aan iemand.
Misschien dat iemand in NL nog ergens een Diril heeft liggen."

Ook nog een aanbieding dat ik daar dan een Istanbul ride aan 50% mag kopen, maar ik wou liever eerst verder gaan met de Diril omdat het de fijnste ride was die ik ooit bespeeld heb, dus heb ik een mailtje gestuurd naar Ibrahim Diril zelf met dezelfde vraag, dezelfde foto's en hetzelfde document. Zijn antwoord: "Many thanks for your mail. I see the situation. BUT I haven't got a distributor at Adams Drumworld in Holland. So there is nothing that I can do for you, unfortunately..." en "If you can contact the Diril Holland, of course do it, because you have bought it from them. And how I said before I never had a distributor in Holland... They sell cymbals of my name..."

Dussssssssssssss ik even gegoogled en bij TH Music uitgekomen, zij schenen ook Diril te verkopen. Helaas betreft het hier de cymbalen van de broer (Murat), en Pieter van TH Music zei dit toen ik zei dat Adams geen Ibrahim Diril meer heeft en mij geen garantie kon geven: "Dat is toch geen reden om je niet te kunnen helpen? Nogmaals, zij zijn degene die je het bekken hebben verkocht."

Tot hier het hele epistel. Ik zie even door het bos de bomen niet meer en voel me nogal van hot naar her gestuurd. DUS: weet er iemand wat ik zou kunnen doen? Reclameren bij Adams? Wat aandringen bij TH Music? Niets? Wenen?

Alvast bedankt en nog een fijne zomeravond  :)

Rick

Ik zou even contact opnemen met Gijs van Rotterdam Drum Department. Ik heb hem vaak genoeg over een Diril vertegenwoordiger gehoord, dus ik neem aan dat er wel een distributeur is.

Black Page

#40
mei 23, 2014, 00:07 Last Edit: mei 23, 2014, 10:37 by Black Page
Rotnieuws!

Rechtspositioneel is het heel simpel. Je gaat een koopovereenkomst aan met de winkel. Garantieclaims moet de winkel afhandelen. Het probleem van wel of geen distributeur is een (vervelen) probleem van de winkel. Heet consumentenbescherming, laat je niet afschepen! Ik zou het goed uitzoeken wat hun plichten zijn.


Geischa

Beste Mattias,

Stuur je aankoopbon en foto's van de "schade" even naar info@rotterdamdrumdepartment.nl
Ik denk dat ik dit wel kan oplossen voor je!

Groeten Gijs.

Mattias

Allen alvast bedankt! Ik heb Gijs even een mailtje gestuurd, topgasten hier op het forum!  :Y

Mattias

#43
mei 24, 2014, 08:30 Last Edit: mei 24, 2014, 08:31 by Mattias
Het is opgelost! Wat een uitmuntende service van Gijs! Dat heb ik nog nooit meegemaakt...

Harre

En dat is dus de reden dat je naar een winkel moet gaan en geen dingen online moet bestellen, om het topic maar even een iets andere wending te geven. Ik vind dit echt super service: niet omdat het moet, maar gewoon omdat het kan...  :)
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Hammar

Vaklui vs. dozenschuivers 10-0.

Mattias

Absoluut! Doodzonde dat Leuven/Zonhoven-Rotterdam al snel 2 uur rijden is... Anders wist ik wel waar ik mijn vrije uren ging slijten  :Y

stefan

Maar Gijs heeft het nogal druk soms begrijp ik... Gijs == Geisha?
---
Olleke-bolleke-olleke-bolleke-prak!

Technobeat


Absoluut! Doodzonde dat Leuven/Zonhoven-Rotterdam al snel 2 uur rijden is... Anders wist ik wel waar ik mijn vrije uren ging slijten  :Y



Maak er anders een paar keer per jaar een dagje uit van , Gijs verwelkomt je graag :Y .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Mattias

En de nieuwe ride heeft weer hetzelfde voor. Na drie maanden erop gespeeld te hebben een scheur op quasi dezelfde plek als de vorige keer (die duidelijk onder de garantie valt... Bij de meeste merken). Helaas laat de klantvriendelijkheid van Diril wat te wensen over. Zij aanvaarden blijkbaar maar 1 keer een retour.

Ook al klonk de ride fantastisch, geen Diril meer voor mij. Wel een welgemeende chapeau voor Gijs van RDD die op dit late uur binnen de 5 minuten antwoordde op mijn mailtje  :Y

Omhoog