Aquarian studio-x clear vellen?

Gestart door stitch, jul 23, 2013, 01:33

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

stitch

hey,

ik ben op zoek naar nieuwe aquarian studio-x clear tom vellen maar mijn shopowner heeft er geen meer en hij zegt dat hij ze niet meer kan bestellen omdat Aquarian die reeks zou gestopt zijn. 

Iemand een idee waar ik die nog kan vinden/bestellen?  Ik ben vooral op zoek naar 12", 14" en 16" vellen maar ik ken iemand die ook interesse heeft in de andere maten.

thx!!!

stitch

Hoefnix

Ze staan gewoon op de site van aquarian, het lijkt erop dat ze nog wel in het assortiment zitten.
Bel anders de importeur even http://www.musik-meyer-benelux.com/

stitch

Thx voor de link naar de importeur.  Heb ze ondertussen gemailed en al antwoord gekregen en ja, die zijn "discontinueted" dus ik kan ze niet meer bestellen.

Iemand een idee van een winkel of online shop waar ze nog in stock zijn?  Op verschillende amerikaanse sites vind ik ze wel maar de transportkosten zijn even veel als de prijs van de vellen zelf bijna...

thx voor de hulp in ieder geval al!

mvg,


Nijlpaard

Er is geen vervanger voor volgens de importeur? En waarom speciaal deze vellen ?
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

stitch

nee, er is niet echt een vervanger voor die reeks.  Ook niet bij de andere merken, anders had ik die al eens getest.

Waarom juist is moeilijk uit te leggen, zowel ik als een vriend van me gebruiken deze en zijn er zeer tevreden van om een vol, diep geluid te krijgen. Mogelijk zijn er andere geschikte vellen maar tot zolang ik aan deze kan geraken, zou ik dit verkiezen...

Wouters

Zoek de verschillen:

Aquarian Studio-X™: A clear, 10 mil single ply, medium weight drumhead with a light weight muffle ring adhered to the underside. This helps to eliminate some unwanted high frequencies while still maintaining a warm open sound.

REMO Powerstroke 2
Great projection and fat, wet sound, outstanding for field drums. Single-ply 10-mil Clear batter with a 7.5-mil Mylar® underlay dampening ring. Center clear dot for durability and tone control. Ideal for that classic, warm, open snare sound

stitch

Thx voor de reply en de hulp maar  volgens de site van remo is dat een snarevel en  zijn de maten van 13 tot en 15".  Ook bij de vellen voor drumstellen staat deze niet dus ik vrees dat dit me niet helpt aangezien ik op zoek ben naar oa. 12 en 16".

Toch bedankt voor de moeite!

Nijlpaard

Je zal uiteindelijk toch een vervanger moeten gaan zoeken.

Als je al het geluk hebt een winkel te vinden die er wat op voorraad hebben, wat ik betwijfel aangezien het niet echt een gangbaar model is, zal dat de laatste keer zijn dat je het vel kan kopen.

Je kan op zoek gaan naar een vel van een ander merk met dezelfde specs maar je kan het ook zien als een kans om eens met wat nieuwe vellen te experimenteren. Wie weet welke mooie sound je nog uit je kit krijgt :)
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

animal

Je het eens bij Drumworld in Ittervoort kunnen proberen.

Omhoog