TRX Cymbals

Gestart door Machiel, sep 23, 2011, 16:28

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Machiel

wie heeft er al van gehoord en wie weet waar ze te koop zijn?
Ik ben bets benieuwd namelijk :)
http://trxcymbals.com/
Neem mij vooral niet te serieus.

Leon

Alleen op youtube, volgens mij zijn ze in Amerika vrij populair en ook alleen daar te koop:




Nijlpaard

Mozes kriebel, Die kobus weet ook wat rammen is.......
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Erik

Waarom zou iemand zich in godsnaam de moeite nemen om zijn kit helemaal de bossen in te slepen en daar opnames te maken. Het gaat mij toch om de drums, niet om de surroundings.
Tama - Sabian - Pro Mark - Evans

Nijlpaard

Misschien zijn vakantieadresje ?

Maar moet zeggen dat ik op basis van de filmpjes nog niet echt warm wordt van die cymbals.

De filmpjes laten ook alleen de cymbals zien in een rock setting. Of zijn ze alleen voor Rock gemaakt
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Leon


Misschien zijn vakantieadresje ?

Maar moet zeggen dat ik op basis van de filmpjes nog niet echt warm wordt van die cymbals.

De filmpjes laten ook alleen de cymbals zien in een rock setting. Of zijn ze alleen voor Rock gemaakt


Nee hoor, deze drummer gebruikt ze ook:




Typ het in op youtube zou ik zeggen

mangoie


Waarom zou iemand zich in godsnaam de moeite nemen om zijn kit helemaal de bossen in te slepen en daar opnames te maken. Het gaat mij toch om de drums, niet om de surroundings.


Achja, het blijft een video toch? Het oog wil ook wat en ik kan het wel waarderen; het heeft iets episch, dat drummen op een berg met een prachtig uitzicht.

NathanR


Achja, het blijft een video toch? Het oog wil ook wat en ik kan het wel waarderen; het heeft iets episch, dat drummen op een berg met een prachtig uitzicht.


Ik wist het wel, als ik de mogelijkheid had om op die manier mijn drumcovers te maken.. had ik dat ook zeker gedaan! Zo bereik je een iets breder publiek dan alleen de drummers!

mangoie


Ik wist het wel, als ik de mogelijkheid had om op die manier mijn drumcovers te maken.. had ik dat ook zeker gedaan! Zo bereik je een iets breder publiek dan alleen de drummers!


Zoek wel een plek waar de grond compleet vlak is en zet er net als Cobus een tapijt neer. Anders is het zo kut. :X :')

paQ


Waarom zou iemand zich in godsnaam de moeite nemen om zijn kit helemaal de bossen in te slepen en daar opnames te maken. Het gaat mij toch om de drums, niet om de surroundings.


DVD van Greb niet gezien?

Jochem

Het dichtst hier in de buurt waar je ze kan kopen zijn Engeland en Zweden...

Robert-Jan


DVD van Greb niet gezien?


En Todd Suchermann..

Maar dan niet slordig gespeeld..  :X
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Dezain

Cobus natuurlijk, op de TRX-en. Had al eens gezocht of ze hier te verkrijgen waren. Kon niks vinden, helaas..
Experience is the name people give to their mistakes.

Robert-Jan

Ze zijn hier ook verkrijgbaar ..alleen niet onder de naam TRX  :6
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Dezain

Onder welke naam dan wel?   :D
Experience is the name people give to their mistakes.

Robert-Jan

www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Dezain

Experience is the name people give to their mistakes.

Jochem

Vertel Vertel...!!

Dezain

Als je maar geen 'Fame' gaat zeggen ben ik blij..
Experience is the name people give to their mistakes.

Hoefnix

Het is niet Fame. Zoek op TRX in wikipedia http://en.wikipedia.org/wiki/Cymbal_manufacturers

Erik


Achja, het blijft een video toch? Het oog wil ook wat en ik kan het wel waarderen; het heeft iets episch, dat drummen op een berg met een prachtig uitzicht.


Het is alleen maar afleiding van het drummen naar mijn mening. Geef mij maar iemand in een kamer met een rustige backdrop zodat de focus ook echt 100% op de drums ligt.
Tama - Sabian - Pro Mark - Evans

Hans


Ze zijn hier ook verkrijgbaar ..alleen niet onder de naam TRX  :6


Als Robert-Jan er zo stellig in is..... welk merk zou het dan betreffen ..... sherlocks

Stokmans



Maar moet zeggen dat ik op basis van de filmpjes nog niet echt warm wordt van die cymbals.

De filmpjes laten ook alleen de cymbals zien in een rock setting. Of zijn ze alleen voor Rock gemaakt



Ze zijn hier ook verkrijgbaar ..alleen niet onder de naam TRX  :6


Zeg Nijl, wat heb jij eigenlijk bij je set hangen?  8)

Nijlpaard

Op dit moment nog Masterworks, why ?
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Hans


Op dit moment nog Masterworks, why ?


;)

Still no clue huh ?

Omhoog