Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Hoshino (Tama) doet heel veel aan marketing via endorders ed. Iedereen kan een deal krijgen, als je maar veel speelt. Mensen zien dat en gaan ook Tama kopen.
Zildjian, sabian, vic firth en evans doen hetzelfde.
Pearl is daarintegen heel erg moeilijk (net als promark, paiste en aquarian trouwens) en je ziet hun spul dan ook relatief weinig op podia wat resulteert in minder verkopen.
Ik heb altijd sterk de indruk dat pearl het goed doet met instappers als de export en de forum destijds maar dat mensen daarna overstappen op andere merken.
Kleurt wel goed bij je muren en vloer (mooi kleurtje hoor!)
Niet echt heel duidelijk maar het is wel een foto !
Die man heeft zeker belangen in de enige winkel in de buurt die Sonor verkoopt? Nou ja, hoe dan ook belachelijk dat je als leraar een merk gaat eisen bij je leerlingen.
ze zijn alleen allebij wel van maple gemaakt!
Ag, het gaat er om dat een kit goed klinkt. en dat de drummer er bij mee is en niet anderen drummers
Hyperdrive kan je eerder vergelijken met de Catalina maple sets, een klasse lager dan de Renowns.
Met nadruk op puur persoonlijk, maar de Gretsches die jullie noemen vind ik net zoveel met de "echte" Gretsch te maken te hebben dan welke andere kwalitatief prima drumstel uit Azië.
Een aziatische Gretsch klinkt ook anders dan één uit Amerika. In Musiqmaker of Slagwerkkrant heeft ooit eens een test/vergelijk gestaan van twee Gretsch snares, qua specs identiek, de één gemaakt in Taiwan de andere door Gretsch zelf (US). De conclusie van de "tester" was toen, de snare uit Taiwan was beter afgewerkt (zorgvuldiger), die uit de US klonk net iets beter (eigener?).
Persoonlijk sluit ik overigens niet uit dat "emotie" bij de tester ook een rol speelde.
mooie bekkens man, namen en rugnummers?
K - K - K - K - K
...
Jaloers.