2012 namm nieuws

Gestart door Robert-Jan, jan 05, 2012, 15:29

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Robert-Jan

Deel 3

www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Nijlpaard


In dat licht bezien, deel 2. Van Mackie dit keer



YESS!!!! *O*




Niiiiiiiiice
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

musiqman

#227
jan 20, 2012, 18:46 Last Edit: jan 20, 2012, 19:18 by musiqman

In dat licht bezien, deel 2. Van Mackie dit keer



YESS!!!! *O*




Ja echt te gek, redelijk compact (als de prijs ook redelijk is, ideaal als monitor mixer naast je kit EN met reverb :D

http://www.bax-shop.nl/nieuws-items/namm-2012-mackie-presenteert-dl1608-ipad-pa-mixer.html

http://www.mackie.com/products/dl1608


-edit-
Helaas... 999 dollar...


Dacht dat die AKAI een grap was maar, man dat is dik!

Robert-Jan

Ik maak nooit grappen als het om de ipad gaat..

:+
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Nlz

Ja leuk, al die extra mogelijkheden voor de ipad, maar dan kan ik de stukken er niet meer van af lezen...  ;)
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

ddrsonor


Had ik hier ook al gepost......


sorry, niet gezien.

Geischa


Nickvm

Hier een linkje naar het You Tube kanaal van Mike Dolbear met veel namm nieuws!!!

http://www.youtube.com/user/drumclips
Tama, Meinl, Pro Mark, Remo.

BasV


animal


Hier een linkje naar het You Tube kanaal van Mike Dolbear met veel namm nieuws!!!

http://www.youtube.com/user/drumclips


Geweldige dingen gezien, meest opvallend het multibekken statief gemaakt van kettingen. :)

musiqman

#235
jan 21, 2012, 13:57 Last Edit: jan 21, 2012, 14:17 by musiqman
Net als Scott in de jaren 80?



Bijzonder is ook de acryl Drum Craft met een rack zoals je nog nooit gezien het en speciale leds in het voorvel, en nog bijzonderder is dat het de signature kit van BFM (Christina Madonna ed) die bij Tama zat (en onlangs nog een signature snare kreeg)







Citaat
Just so you guys know , Casey Grillo (Drumstatic) and I did the head for Brians Drum Craft kit. That turned into a very cool head (albeit pretty expensive) that uses what will probably become the norm for lighted drumheads if the price drops. His signature is a light panel and there are four super bright LEDS that act as diamond sparkles. I built a control box that allows them to control everything from intensity and flash patterns. The guys called me in a panic yesterday because two of the LEDS got damaged during shipping but said they got them back working , well sort of...

The light panel is basically a giant capacitor that excites phosphors to light. The good thing is that it is vibration proof and will not burn out. As its life gets used it dims but still lights. Average life is between 10,000 and 20,000 hours of on time. The down side is that inorder to light it, you have to convert dc voltage to ac voltage. On that perticular panel it is being hit with about 470 volts ac , with amperage around 16. So its not going to kill you but sure can wake you up !

I am so happy to see a pic of the kit with it on and posted here! We are also doing the Madonna tour heads and possibly the Madonna superbowl head. That may help to explain my absense lately.



animal

#236
jan 21, 2012, 14:09 Last Edit: jan 21, 2012, 14:10 by animal

Net als Scott in de jaren 80?





Nee duidelijk niet. De kettingen op de foto zijn ter versiering opgehangen/bevestigd aan normale statieven en dragen dus geen bekkens.

musiqman

Mhh. Er was een drummer die dit ook had, volgens mij in de MD gelezen dat het verhardingsprocess van kettingen ook moeilijk was.

Hoefnix

#238
jan 21, 2012, 22:38 Last Edit: jan 21, 2012, 22:41 by Hoefnix

Daar staat niet (veel) meer op dan vandeweek al het geval was toch? En ben vooral nieuwsgierig naar wat het kost, verder, meh.


Edit:ik heb een citaat gekozen waar het product niet genoemd wordt, het onderwerp is de tune-bot.

Adviesprijs staat (nu wel) op de website: $150
Dat zal al snel naar $100 gaan of lager, wat mij betreft een nette prijs. Ik had een hogere prijs verwacht.

Robert-Jan

Ja ik eigenlijk ook wel..
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Black Page

Leuke promo van ProLite:


Black Page



Ik had graag die ene, daar helemaal bovenin...


Dit is eigenlijk ongeoorloofd cymbalmisbruik ........, maar het is Sabian, dus ik zie het door de vingers ....

FoREVer


Leuke promo van ProLite:




stond al bij Nick....
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Nijlpaard





Bijzonder is ook de acryl Drum Craft met een rack zoals je nog nooit gezien het en speciale leds in het voorvel, en nog bijzonderder is dat het de signature kit van BFM (Christina Madonna ed) die bij Tama zat (en onlangs nog een signature snare kreeg)



drumcraft timmert toch lekker aan de weg :-) kit is geweldig om te zien, rek is minder in mijn optiek.
Totaal onpraktisch voor de gewone sterveling ook, maar dat terzijde :-P

Ik heb medelijden met zijn drumtech.......
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Hoefnix


Edit:ik heb een citaat gekozen waar het product niet genoemd wordt, het onderwerp is de tune-bot.

Adviesprijs staat (nu wel) op de website: $150
Dat zal al snel naar $100 gaan of lager, wat mij betreft een nette prijs. Ik had een hogere prijs verwacht.


In de prolite filmpjes is te zien dat Sonor haar snares met een osciloscope stemt. Dat is dat ding met dat groene kronkellijntje op het schermpje. Zij stemmen dus ook op basis van frequentie ipv op gehoor.

Robert-Jan

Mikedolbear.com heeft altijd toffe korte filmpjes..vaak ook dingetje die in hetbgrote geweld ten onder gaan..

Dit bijvoorbeeld..heel vernuftig eigenlijk



Of





Kijk op mikedolbear's youtube kanaal en je hebt een prima tijdverdrijf voor een regenachtige zondag als vandaag
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

paQ

wow... dat aquarian systeem (allebei wel) is wel vetjes zeg...

Paul

Zeker! Al ben ik nog wel sceptisch over de levensduur, het is wel fijne elektronica natuurlijk.
Wat zei Mike, een metaldrummer zou er 40 uur mee moeten kunnen doen?

paQ

ik ben ook sceptisch over metaldrummers....



:R

Robert-Jan

Het is wel vet , maart probleem is denk ik dat 95% van de edrum gebruikers op zoek is naar hardware wat zo stil mogelijk is..en bij de onheads krijg ik het idee van de reporter dat een meshhead wat fijner speelt..
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Omhoog