2012 namm nieuws

Gestart door Robert-Jan, jan 05, 2012, 15:29

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Sander?

Mooie snares hoor, vooral die red tribal kan me wel bekoren. Ìs weer eens wat anders. Ben benieuwd wat dat moois mag kosten...

Dries

Pearl Session series zijn er weer.

klik
''Volgens de natuurkunde is muziek niets anders dan een "begrepen golfbeweging".''

Nickvm

Tama, Meinl, Pro Mark, Remo.

Nijlpaard

Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Robert-Jan

Haha geweldig..zag ook de istudio van behringer..
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Robert-Jan

www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Jochem

oeeh nice!

drum1964

Roland TD 30, daar hebben er veel op gewacht.
Cause of death: He layed down the boogie and played that funky music till he died!

DrumDrum


ZO nieuw dat er nog niets van op YouTube staat , misschien binnenkort ?

Hammar

Weer processed sounds?....zal best.

chico

#210
jan 19, 2012, 22:12 Last Edit: jan 19, 2012, 22:13 by chico
Nieuw Edrum set van Markdrum:
http://markdrum.it/

En hier nog een andere filmpje van de Nord Drum:
http://www.youtube.com/watch?v=U_ZNCoaWsfA



Paul

Die gaat waarschijnlijk heeeeeeuuul erg duur worden, een eerlijk gezegd vind ik het nog niet overtuigend klinken. De geluiden afzonderlijk zijn best goed, maar het is geen geheel.

marnixkwd

wahaooow waar hebben ze die figuren uit die video vandaan gehaald  :+

Te gekke updates hier ...! *O*

FoREVer

ik denk inderdaad dat de sounds afzonderlijk beter zijn.. Al komt t redelijk in de buurt van een akoustische set, Blijft de akoustische set nog altijd overheersen.
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Robert-Jan


Die gaat waarschijnlijk heeeeeeuuul erg duur worden, een eerlijk gezegd vind ik het nog niet overtuigend klinken. De geluiden afzonderlijk zijn best goed, maar het is geen geheel.


Ik snap wel wat je bedoeld, maar ik ga ervan uit dat er nog veel te tweaken is..
Zo van het filmpje zie ik wel een enorm verschil met de de td 12 qua sound maar met name dynamiek..ik vrees ook wel een beetje voor de prijs.


wahaooow waar hebben ze die figuren uit die video vandaan gehaald  :+


Mind you..daar zitten ' legends' tussen ;)
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Paul

#216
jan 20, 2012, 00:12 Last Edit: jan 20, 2012, 00:13 by Paul

Ik snap wel wat je bedoeld, maar ik ga ervan uit dat er nog veel te tweaken is..

Zou het zo zijn dat je er zelf overspraak in kan tweaken ja? Dat zou een goede zet zijn.
Ondanks dat het in de studio vaak geprobeerd wordt te voorkomen met close-mic'en, maakt het het geluid wel natuurlijk - zeker als je thuis oefent.

ddrsonor

Leuk promo-filmpje van de sonor pro-lite, met o.a. de drumbassadors!

http://www.youtube.com/watch?v=WReVOW7P8bw&feature=share

Hoefnix


Zou het zo zijn dat je er zelf overspraak in kan tweaken ja? Dat zou een goede zet zijn.
Ondanks dat het in de studio vaak geprobeerd wordt te voorkomen met close-mic'en, maakt het het geluid wel natuurlijk - zeker als je thuis oefent.


Dat zit al op de td-20 toch? Je kan meezingende snarebuzz, rammelende toms etc configureren.
Of bedoel je nog iets anders?

musiqman



Nickvm


Leuk promo-filmpje van de sonor pro-lite, met o.a. de drumbassadors!

http://www.youtube.com/watch?v=WReVOW7P8bw&feature=share


Had ik hier ook al gepost......
Tama, Meinl, Pro Mark, Remo.

animal

#222
jan 20, 2012, 17:53 Last Edit: jan 20, 2012, 18:00 by animal
In dat licht bezien, deel 2. Van Mackie dit keer



YESS!!!! *O*


Robert-Jan

Ik las het net ja...vette shizzel.. *O*
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

paQ

het ziet er vet uit!  Als het maar werkt  *)

Omhoog