Show je kit.

Gestart door Nickvm, sep 15, 2011, 18:54

« vorige - volgende »

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

jamsmurf

Mooie set inderdaad!

ArcticLight

De tom maten zijn niet mijn ding, maar het is een mooie kit hoor! Gefeliciteerd ermee. :)

Panda-Beer

Bedankt allemaal!
Ben er dan ook heel blij mee :)
Lignum // DW // Sonor
Lignum Custom Sycamore Maple + Lignum Mahonique snare

dutchdrummer

#578
dec 09, 2011, 23:32 Last Edit: dec 09, 2011, 23:38 by dutchdrummer


Mijn Yamaha Maple Custom Absolute setje.
Ouwe foto: de 8" tom is niet meer en links (voor de kijker rechts) hangt een 10" Yamaha steel snare.

FoREVer




Mijn Yamaha Maple Custom Absolute setje.
Ouwe foto: de 8" tom is niet meer en links (voor de kijker rechts) hangt een 10" Yamaha steel snare.


Ziet er goed uit die set
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Victor

Ik heb ze alweer een tijdje maar bij deze wat foto's van mijn custom kits:

FVF Custom drums:



Lignum Drums:

@ Artsound Studio, Belgie:

Juniper

wauw ze zien er echt heel mooi uit.  *O* Klinken zo ook lekker? :D

Hans

@victor : kwijlen natuurlijk over die lignum. Die fvf heeft wel rare maten. Kun je daar wat meer over vertellen ? Hoe klinken ze, waarom zo ondiep ? Ik kende het merk overigens niet.

jamsmurf

Die fvf is wel heel vet!! KWIJL

Henkeman

Prachtig Victor,

Vooral die Lignum, prachtige kleur, alleen jammer van die zwarte badges.

greetz,

animal


Prachtig Victor,

Vooral die Lignum, prachtige kleur, alleen jammer van die zwarte badges.

greetz,


Ja, heel jammer  8)7

Nickk

Hele mooie kits zeg! Vind de finish van die FVF supervet!

Technobeat

Lignum Drums:


Mooie set die Lignum Victor , ik houd van 2 toms boven de bassdum en dus een 5 delige set.
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

FoREVer

Zou die lignum nie willen hebben, veel te zonde om m te laten verstoffen want ik zou er niet op drummen. Dadelijk beschadigd hij nog  8)7 :P

Nee hoor grapje, allebei hele mooie kits!
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

rtniels

Waarom de lignum-bas triggeren?

Rick


Waarom de lignum-bas triggeren?


Omdat het kan en omdat het metal is!

Odery

#591
dec 12, 2011, 22:22 Last Edit: dec 12, 2011, 22:25 by Odery
Mijn Odery Fluence Fusion. Er ontbreekt nog een crash maar die komt binnekort. Ben erg te spreken over deze kit. Vooral de sparkles zijn prachtig op podia



koning

marnixkwd


Mijn Odery Fluence Fusion. Er ontbreekt nog een crash maar die komt binnekort. Ben erg te spreken over deze kit. Vooral de sparkles zijn prachtig op podia


Vette kleur!
Heb je een foto van je set op een podium?

Victor

#593
dec 12, 2011, 23:55 Last Edit: dec 12, 2011, 23:59 by Victor
Dank allemaal!

Waarom de lignum-bas triggeren?

Dit was voornamelijk voor de zekerheid gedaan. Mocht het kickgeluid niet OK zijn dat we nog een backup hadden. Achteraf hebben we nog wat extra attack op die triggertracks ge-sounreplaced dacht ik.


@victor : kwijlen natuurlijk over die lignum. Die fvf heeft wel rare maten. Kun je daar wat meer over vertellen ? Hoe klinken ze, waarom zo ondiep ? Ik kende het merk overigens niet.

Het merk is een engels merk dat nu enkel nog snares maakt. De ketels komen van Highwood drums vandaan die berken ketels maakt met een aantal plys met vertikale nerf waardoor de grondtoon wat lager ligt. De diepte van de toms heeft met vervoer te maken; beide toms kunnen samen in een 16" koffer. De maten zijn 22x20", 12x7" en 15x9". De 15" is omdat ik wat hardere en snellere muziek maak en een 16" tom m.i. te log is om fulltime te gebruiken.


Mooie set die Lignum Victor , ik houd van 2 toms boven de bassdum en dus een 5 delige set.

Dank! Ik gebruik de Lignum vrijwel enkel als 4-delige set. Met de 10" of de 12" als racktom, afhankelijk van m'n bui :) Veel te veel nadenken met al die toms ;)

stitch

hey,

ben nieuw hier dus zal me maar even voorstellen: ik ben stitch uit belgie. Ik drum nu 3-4 jaar, ben gitarist en bassist in 2 bands maar de drang om te leren drummen is te groot  :)

Qua drum heb ik een Pearl 50th Anniversary MBX fusion kit (20, 14,12,10 en 14 snare) in Teal blue kleur. Ik ben wel nog volop op zoek naar info over deze kit dus wie me info kan geven graag.  De kans bestaat dat ik hem verkoop om een ander drumstel aan te kopen maar ik weet er momenteel te weinig van om een 2de hands prijs erop te kunnen plakken dus wie kan helpen: shoot!

Verder hoop ik dat de foto's lukken... de 10" tom staat niet op de foto's







ander materiaal:
kleine snare is een Tama 10" snare
Demon drive twin pedaal
Paiste rude sound edge 14" hi-hat
Zildjan Zil-Bel
twee hi-hat bestaande uit: Paiste sound reflection splash 10" en Paiste rude Splash 10"
Sabian AAX splash 10"
Paiste sound forumula 14" met afgeplatte bel
Paiste rude thin crash 16"
Paiste rude thin crash 18"
Paiste rude power ride 20"
Paiste rude china 18"

Meer foto's op http://s1221.photobucket.com/albums/dd474/albino_stitch/

Joris


Paiste sound forumula 14" met afgeplatte bel


Is dat geen crystal crash, dacht dat die zo'n platte cup hebben.

stitch

ja, dan kan wel, moet nog eens kijken op het cymbaal als ik in de rep ruimte ben.

CRB

Afgelopen weekend in Tour & Taxis in Brussel








Jeroenov

Wow, gave foto's! :)

Mooie kit ook!
Wat doe je btw op de laatste foto?

Air Piet


Is dat geen crystal crash, dacht dat die zo'n platte cup hebben.


Dat denk ik ook inderdaad, heb hem zelf namelijk ook. Is een beetje een splashy crash qua geluid  ;)

Omhoog