Show je kit.

Gestart door Nickvm, sep 15, 2011, 18:54

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

Rick

Klopt. Ik heb ooit geinformeerd naar Brady snares bij Drumworld, en dat moest nagevraagd worden. Nooit meer wat van gehoord. Laat dan maar zitten hoor!

ddrsonor


Mijn ervaring met DW is dat ze niet echt veel moeite willen doen met "speciale dingen". Zodra het iets meer moeite kost dan gebruikelijk valt het al snel af. En vergeet al helemaal dat zij naar jou bellen. Je moet er zelf achteraan blijven zitten, want anders gebeurt er niks (of erg weinig). Wellicht dat je het bij een andere drumtoko wel voor elkaar krijgt.


....dat verschilt dan met mijn ervaring. Afgelopen zaterdag gevraagd bij Drumworld of er een 16" floortom van de Gretsch new classic ergens in europa op voorraad was (in Ocean blue sparkle en een offerte gevraagd voor de rest van de set..........) Dat moesten ze navragen. Werd keurig in het systeem gezet en toegewezen aan een andere medewerker. Gisteren bericht gehad van drumworld, FT is bij de importeur op voorraad. Keurige reactie.

rammerdebam


Mijn ervaring met DW is dat ze niet echt veel moeite willen doen met "speciale dingen". Zodra het iets meer moeite kost dan gebruikelijk valt het al snel af. En vergeet al helemaal dat zij naar jou bellen. Je moet er zelf achteraan blijven zitten, want anders gebeurt er niks (of erg weinig). Wellicht dat je het bij een andere drumtoko wel voor elkaar krijgt.


Ik weet niet of jezelf rechtstreeks contact met DW hebt gehad, maar ik heb tot nu toe  eigenlijk alleen maar goeie ervaringen met DW.
Ze doe echt hun best voor je ( voor mij in ieder geval  ;)
Vragen worden over het algemeen binnen 48 uur beantwoord.

Mijn tip:  Niet via een leverancier contact opnemen, maar gewoon zelf doen. ( scheelt een hoop tijd  :)
DW Collectors, DW hardware, Istanbul cymbals

Nlz


Ik weet niet of jezelf rechtstreeks contact met DW hebt gehad, maar ik heb tot nu toe  eigenlijk alleen maar goeie ervaringen met DW.
Ze doe echt hun best voor je ( voor mij in ieder geval  ;)
Vragen worden over het algemeen binnen 48 uur beantwoord.

Mijn tip:  Niet via een leverancier contact opnemen, maar gewoon zelf doen. ( scheelt een hoop tijd  :)


In dit geval werd met DW niet Drums Workshop maar DrumWorld bedoeld  ;)
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

rammerdebam


In dit geval werd met DW niet Drums Workshop maar DrumWorld bedoeld  ;)



Aaaaaaah  :?
Ja kijk, die hebben wij natuurlijk hier niet in Zwitserland  *D
DW Collectors, DW hardware, Istanbul cymbals

ddrsonor

Nieuwe kit:

Gretsch new classic in Ocean blue sparkle laquer........

bass 22x18, toms 10x8 en 12x9, floor 14x14 en snare 14x6,5. De 16x16 floor staat in bestelling en is er naar verwachting over 2 a 3 weken.

Heerlijk vol geluid! Foto's zijn niet denderend.......








rammerdebam

Mag jij je notenbalken zomaar op je muur schrijven ???
Als ik trammelant met mijn vrouw wil, moet ik dat ook gaan doen  ;)

Geweldige set overigens !
DW Collectors, DW hardware, Istanbul cymbals

ddrsonor


Mag jij je notenbalken zomaar op je muur schrijven ???
Als ik trammelant met mijn vrouw wil, moet ik dat ook gaan doen  ;)

Geweldige set overigens !


...in "mijn" domein mag dat.... :Y

Thanks!

beest1979

#783
feb 01, 2012, 19:22 Last Edit: feb 01, 2012, 19:26 by beest1979

Je kan bij Tama bij bestellen tot tien jaar terug, 5 tot 6 maanden levertijd. Maar geen probleem!


Met wie zou ik dan het beste contact opnemen ?
Moet ik een mailtje sturen rechtstreeks naar hoschino ?

Mooie finish op die gretsch *D

Geischa

Hoshino verkoopt niet aan particulieren... Een Tama dealer!!

Rick

De meneer hierboven ^ is er één  *O*

dikkeminne

@ddrsonor
vette kitt, goede koop aangedaan. ik kan het weten heb er zelf ook 2.
klinken vooral erg goed met emperors erop, maar das smaak natuurlijk. ligt aan je muziek stijl.
let er wel op dat als je ooit een racktom extra besteld er geen armklem bij zit. moet je los kopen. bij de shellset zit dit er wel bij.

ddrsonor


@ddrsonor
vette kitt, goede koop aangedaan. ik kan het weten heb er zelf ook 2.
klinken vooral erg goed met emperors erop, maar das smaak natuurlijk. ligt aan je muziek stijl.
let er wel op dat als je ooit een racktom extra besteld er geen armklem bij zit. moet je los kopen. bij de shellset zit dit er wel bij.


Thanks.

Met de gecoate Evans G1 erop, klinkt ie erg vol en lekker. Ik heb alleen nog een 16" FT in bestelling, dus daar zijn geen armklemmen voor nodig.

Anserini

Mooie kit, is die in de plaats voor een ander gekomen of staan die er ook nog? :P
En geen crashes?

ddrsonor


Mooie kit, is die in de plaats voor een ander gekomen of staan die er ook nog? :P
En geen crashes?


idd. in de plaats voor een andere...... de crashes staan aan de andere kant bij de andere set..... *O* (en 1 in de repetitieruimte van een band......)

Technobeat


@ ddrSonor .


Mooi blauw is niet lelijk , en dit is mooi blauw .  :Y
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

j-ape

#791
feb 10, 2012, 11:56 Last Edit: feb 10, 2012, 17:29 by j-ape
Vandaag is mijn nieuwe set binnen gekomen.:

Ludwig Legacy Black Glitter
met goude hardware en large classic lugs brackets en spurs

22x16 kick
12x8 " tom ( ook met goude vibra band)
16x16 floor


Fibesman

Goeie maten, ben niet zo van de gouden hardware maar hier erg mooi met dat zwart. Hoe vind je de klank?

Jeroenov

die set die daarachter staat :Y

j-ape

orginele vellen zijn niet zo tof, maar met remo's klinkt ie geniaal, een classic maple heeft meer power, deze klinkt wat donkerder en warmer, errug mooi!

groovemaker

Die pearl daarachter trekt meer mijn aandacht......
Welke is dat?

Masters? Refrence?

If it's too Loud you're too old!

j-ape

#796
feb 10, 2012, 14:32 Last Edit: feb 10, 2012, 17:30 by j-ape
-

groovemaker

k heb niks in mijn inbox?
If it's too Loud you're too old!

paQ

en zo krijgt het toch weer een bedenkelijke wending....  :/

on-topic aub!

musiqman

T ging toch om je eigen set in dit topic?

Omhoog