Post hier foto's van je oefenruimte!

Gestart door Machiel, sep 15, 2011, 22:47

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Hellwin

ff geen fotoos maar dit is onze oefenruimte http://www.trinixstudio.com

De eigenaar gaat er ook nog voor zorgen dat er microfoons aan het plafond gehangen kunnen worden zodat je ook ff snel kan opnemen. Toffe studio, hier is ook onze EP opgenomen, dus toen we het aanbod kregen om er ook te komen oefenen was de keus snel gemaakt.
Boshout - Tshirts voor drummers
http://boshout.spreadshirt.nl

Nijlpaard


ff geen fotoos maar dit is onze oefenruimte http://www.trinixstudio.com

De eigenaar gaat er ook nog voor zorgen dat er microfoons aan het plafond gehangen kunnen worden zodat je ook ff snel kan opnemen. Toffe studio, hier is ook onze EP opgenomen, dus toen we het aanbod kregen om er ook te komen oefenen was de keus snel gemaakt.



Als ik de link open krijg ik een 403 (Forbidden) pagina en onderstaande melding.





-O-
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Hellwin

raar bij mij doet tie t gewoon, das dan met internet explorer.
Boshout - Tshirts voor drummers
http://boshout.spreadshirt.nl

Hans



Sinds kort met een nieuw bandje ook lekker in een studio oefenen. Geluid is zooooveel lekkerder dan in de gemiddelde oefenruimte. Echt een aanrader.

Nijlpaard

Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Jenslathouwers


:)





Mooie ruimte! En zie ik daar een 18" HHX ozone crash?  :+
i'm the rezo head; out of the spotlight, responsive and more important than you may think...

druMees

#81
jul 01, 2013, 20:24 Last Edit: jul 02, 2013, 11:22 by druMees
1 van mijn beauty's. Odery met de maten: 10, 14, 18, 14 snare. Klinkt te gek. Ik heb er zelfs enkele rock nummers mee ingespeeld  :D Tegenwoordig speel ik er (voornamelijk) jazz en latin mee.







(Ow... zie net dat er ook een 'show je kit' topic is :P Die zocht ik eigenlijk!)

Rick

Mooie byzance jazz ride! ;)

NathanR

De oefenruimte van m'n bandje The Press and the President.
Geluidsdichte cabine/studio bij de gitarist thuis. Passen er met z'n drieën mooi in.  *O*


Wouter

You lucky bastard... (nouja, eigenlijk de gitarist dan). Wat voor soort wanden zijn dat (ziet er niet heel akoestiek-vriendelijk uit, of ligt dat aan mij)?

Paul

Fijn Nathan! Staat je kit daar ook permanent?
@Wouter: kan een Esmono(-achtige) cabine zijn, die hebben dit soort geperforeerd metalen wanden.

NathanR


Fijn Nathan! Staat je kit daar ook permanent?
@Wouter: kan een Esmono(-achtige) cabine zijn, die hebben dit soort geperforeerd metalen wanden.


Ja is inderdaad een Esmono achtige cabine.
Nee mijn drumstel staat er niet permanent. Onze gitarist is niet de enige die gebruik maakt van de studio, de vader is muzikant van beroep en 2 broers maken ook gebruik er van. De drumkit gaat weer meer naar huis als het oefenen klaar is. :)

Technobeat


Mooie ruime oefenruimte Nathan  :) .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

PearlBLX

#88
jul 09, 2014, 16:11 Last Edit: jul 12, 2014, 13:48 by PearlBLX
Hallo mededrummers,



Ik lees af en toe ook even mee op dit forum.
Heb daardoor toch al het één en ander opgestoken. Alhoewel ik ook veel proefondervindelijk heb uitgezocht.
Momenteel lees ik dan het ''thuis opneem'' en dit topic door. Mooi om te zien hoe fanatiek mensen hier mee bezig zijn om het gewenste resultaat te bereiken...

Dit zijn een paar foto's van onze oefenruimte waar we met de band, die uit drie man bestaat, repeteren. We hebben geen zeeën van ruimte maar het is heel goed werkbaar...
De ruimte is aan alle kanten geïsoleerd heeft een geforceerde ventilatie - en dan bedoel ik niet de twee ventilators - en er is cv aanwezig. We hebben dan ook geen problemen met een te hoge luchtvochtigheid of andere vervelende omstandigheden. De akoestiek is ook geen probleem en het geluid is lekker droog. De aanwezige isolatie ''vreet'' dan ook heel veel db's op...  We zijn ook de enige band die hier repeteert en alles kan dus gewoon blijven staan. De repetities kunnen ook worden opgenomen op een Yamaha AW1600. Van alle gemakken voorzien dus.



Machiel

Welkom! *O*

Om foto's te posten moet je je foto's ergens uploaden. In sommige gevallen kan Dropbox werken, maar dan moet je een account hebben voor oktober 2012 (even uit mn hoofd) Toen zijn de standaard "public" maps niet geactiveerd bij nieuwe gebruikers. Dit omdat heel veel mensen Dropbox gingen gebruiken als private server.

anyway! je kan hier vinden hoe je foto's kan uploaden  *)
Neem mij vooral niet te serieus.

Technobeat


Hoi PearlBLX .


Van harte welkom op dit toffe Drum-Forum .

Voor het uploaden van foto`s gebruik ik altijd deze site : http://imgur.com/  , werkt prima :) .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

PearlBLX

#91
jul 09, 2014, 23:27 Last Edit: jul 10, 2014, 18:50 by PearlBLX
Bedankt voor jullie reactie....

Ik heb het ''how to'' topic al helemaal doorgespit. Maar de daar aangegeven manieren werken, bij mij althans, niet. Maar ik probeer vandaag of morgen nog wel een keer en wie weet lukt het dan wel.
Ik zal dan proberen deze eerste post aan te passen i.p.v een nieuwe post aan te maken.


Zie derde post naar boven....

Nijlpaard

Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Paul

Te gek! Dat is in je eigen achtertuin toch?! *O*

Nijlpaard

Klopt. Ruimte achter het huis. Half in de grond. Heerlijke ruimte om met mijn hobby bezig te zijn
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

djska

Kan je eens wat vertellen mbt. hoe je dat hebt gedaan?

Hans


8) 8) *O* *O*






Erg mooi (en zo lekker opgeruimd ;) ). Making of foto's zijn inderdaad altijd leuk.

Technobeat


Super mooie ruimte Nijlpaard , het is daar zeker lekker om uren drummend door te brengen :) .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Nijlpaard

Thnx allen :) Qua foto's, ik heb ooit eens een topic geopend met wat foto's maar die foto's zijn in dat topic niet meer aanwezig. Zal eens kijken of ik er nog wat kan vinden.
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

musiqman

#99
nov 10, 2014, 20:47 Last Edit: nov 11, 2014, 09:53 by musiqman
Het noordelijke habitat van een Psittacula Krameri.



Deze is gisteren genomen tijdens de promo opname's als opwarmertje voor het album.

Omhoog