Nieuwe oefenruimte en opnamestudio in Breda

Gestart door Sonus Studios, dec 19, 2018, 11:42

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Sonus Studios

Hoi Drum Forum!

Ik wou graag even laten weten dat er nieuwe plek open is om te oefenen en op te nemen in Breda.
We hebben 2 luxe en professionele oefenruimtes, waarvan er 1 ook mogelijkheden tot opnemen heeft.

Er staat veel apparatuur en alles is te gebruiken voor 1 vaste prijs. We doen niet moeilijk als je een extra mic of een gitaar nodig hebt.
Prijzen vanaf 11 euro per uur.

Neem bij interesse eens een kijkje op de website.

www.sonusstudios.nl  *D

Bedankt voor het lezen en hopelijk tot ziens!

Franck
Sonus Studios Breda

hjs

Moet je wel een link erbij zetten  :+

https://www.sonusstudios.nl/gallery

Sonus Studios

Moet je wel een link erbij zetten  :+

https://www.sonusstudios.nl/gallery
Pff, ja lekker slim haha.

Bedankt!

Harre

Het ziet er echt super keurig uit, maar... 12 euro per uur? Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen idee heb wat gangbaar is, maar bij het bandje waar ik in Eindhoven zat betaalden we 5 euro per uur. Een uitgebreide zanginstallatie was aanwezig, de koffie gratis en je moest alleen wel je eigen spullen meenemen maar ik denk dat de gemiddelde muzikant liever op z'n eigen gear speelt dan op iets wat er staat.
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

drfill

5 euro p/uur ?   zeker smiddags..
hier omg rotterdam is 's avonds van 18 tot 22.00 (of 23)  9 tot 11 euro per uur
(en dan praat ik over 10 tot 15 adressen)
td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

Sonus Studios

Het ziet er echt super keurig uit, maar... 12 euro per uur? Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen idee heb wat gangbaar is, maar bij het bandje waar ik in Eindhoven zat betaalden we 5 euro per uur. Een uitgebreide zanginstallatie was aanwezig, de koffie gratis en je moest alleen wel je eigen spullen meenemen maar ik denk dat de gemiddelde muzikant liever op z'n eigen gear speelt dan op iets wat er staat.
Hoi,

Bedankt voor het compliment.

Wat de prijs betreft denk ik dat 5 euro per uur niet heel realistisch is.
Er zullen best wat plekken zijn waar dat nog kan maar niet hier. Ik moet huur betalen, btw afdragen, stroom en vele andere kosten en mijn ruimtes staan vol apparatuur die bij de prijs is inbegrepen. 5 euro per uur zou simpelweg onmogelijk zijn. Ik krijg helaas ook geen subsidie. Ik ben gewoon een commerciele instelling en zal ook geld moeten verdienen.

Groet.

kaboemba

5 euro per uur is echt een veel te lage prijs, wij betalen 35 euro voor een dag deel *3 uurtje ongeveer en die ruimte is zeker niet zo goed als deze.
Als ik deze ruimte zo bekijk is het een prima prijs voor een prima ruimte.

Sonus Studios

5 euro per uur is echt een veel te lage prijs, wij betalen 35 euro voor een dag deel *3 uurtje ongeveer en die ruimte is zeker niet zo goed als deze.
Als ik deze ruimte zo bekijk is het een prima prijs voor een prima ruimte.
Fijn te horen!

Bedankt,

Franck.


Harre

Hoi,

Bedankt voor het compliment.

Wat de prijs betreft denk ik dat 5 euro per uur niet heel realistisch is.
Er zullen best wat plekken zijn waar dat nog kan maar niet hier. Ik moet huur betalen, btw afdragen, stroom en vele andere kosten en mijn ruimtes staan vol apparatuur die bij de prijs is inbegrepen. 5 euro per uur zou simpelweg onmogelijk zijn. Ik krijg helaas ook geen subsidie. Ik ben gewoon een commerciele instelling en zal ook geld moeten verdienen.

Groet.
Wellicht zit daar een deel van het verschil: degene van wie we huren is naast beheerder ook eigenaar en hoeft dus om te beginnen al geen huur te betalen, al moet er ook daar net als bij jou brood op de plank komen maar aangezien alles daar 7 dagen per week vol zit zal dat wel goed komen lijkt me. Oh... en voor Dr Fill: het is inderdaad zaterdagmiddag: 25 euro voor repeteren van 12.00 uur tot 17.00 uur.
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Sonus Studios

Wellicht zit daar een deel van het verschil: degene van wie we huren is naast beheerder ook eigenaar en hoeft dus om te beginnen al geen huur te betalen, al moet er ook daar net als bij jou brood op de plank komen maar aangezien alles daar 7 dagen per week vol zit zal dat wel goed komen lijkt me. Oh... en voor Dr Fill: het is inderdaad zaterdagmiddag: 25 euro voor repeteren van 12.00 uur tot 17.00 uur.
Ja precies, dat maakt al een flink verschil!

kaboemba

Nou en de lokatie maakt ook nogal een verschil, boerenschuur in de achterhoek of ergens in een redelijk grote stad.

Harre

Nou en de lokatie maakt ook nogal een verschil, boerenschuur in de achterhoek of ergens in een redelijk grote stad.
Dat kan inderdaad schelen, alleen hier was het in de stad Eindhoven.
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Jazz

Wat kaboemba zegt, wij hebben heel goedkoop n  ruimte waar alles aanwezig is.
Dat is inderdaad n ruimte in n omgebouwde schuur "op t  platteland". Hier wordt door meerdere
bands gebruik van gemaakt. Ruimte is van alle gemakken voorzien.
There is no music without jazz

Omhoog