Plotselinge spamplaag.

Gestart door drums97, dec 14, 2014, 10:25

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

drums97

dec 14, 2014, 10:25 Last Edit: dec 14, 2014, 19:29 by Robert-Jan
Aan de mods! :( -O-
Sonor Champion 22" BD, 12", 13", 14" toms, 16" and 18" floortoms. Sonor D454 en Sonor D426

drfill

Русское Рождество тролли!
td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

Robert-Jan

www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Robert-Jan

Excuses voor het ongemak mensen..ik probeer het op te schonen en de rotte appels er tussen uit te halen.
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Otje

Okay Robert-Jan! "Neerlands hoop in bange dagen"; Maak gehackt van die Kl**tz*kk*n  :6

Robert-Jan

#5
dec 14, 2014, 12:53 Last Edit: dec 14, 2014, 12:54 by Robert-Jan
Voor even zijn we een internationaal forum.. ;)
russen,burkina faso, ghana,usa de hele reut zie ik voorbij komen..
Maar met de advertenties gaat het wel goed de laatste tijd..hihi.. ;)
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

paQ

Heb zojuist wat registratieinstellingen gewijzigd een aangescherpt.   We gaan het zien :)

paQ


musiqman

Vunter Sloush! (toevallig van de week weer voorbij zien komen)



Citaat
Vunter Sloush Kapu-Sh-kuh, Shpealer in Mein Shoon-ska, Het Vaait Axle Rose-ia, Danka Vunter Slaush-a.

Robert-Jan

Het lijkt te helpen..
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

drums97

+1 SUPER RJ Thx  :Y
Stelletje motherf!@#$%^ckers  :D
Sonor Champion 22" BD, 12", 13", 14" toms, 16" and 18" floortoms. Sonor D454 en Sonor D426

drums97

+1 Otje, thx voor je PB en ik had 't zelfde dus vandaar dit topic maar  ;)
Sonor Champion 22" BD, 12", 13", 14" toms, 16" and 18" floortoms. Sonor D454 en Sonor D426

Robert-Jan

#12
dec 14, 2014, 19:28 Last Edit: dec 14, 2014, 19:30 by Robert-Jan
Ik vraag me heel erg af wat nou t nut van dit soort acties is..


Ps ik heb de titel even aangepast aangezien we niet gehacked zijn..
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Otje


+1 Otje, thx voor je PB en ik had 't zelfde dus vandaar dit topic maar  ;)


Jij ook bedankt Drums`Goed dat je alarm sloeg; Ik wist me even geen raad vanochtend. Twas zogezegd een hectisch moment. Hopen dat dit soort fratsen voortaan maar achterwegen blijft.

Robert-Jan

Je kan het beste de meldknop indrukken..dat komt t snelst aan bij de mods,ook als we niet online zijn.
We kunnen niet 24/7 paraat staan, maar we doen ons best..Paq heeft vandaag ergens in de limburgse heuvels tussen de vlaaien door mobiel een het ander geregeld dus +1 vooral voor hem.. *)
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

drums97

Bij deze natuurlijk  ;)
+1 voor PAQ, thx man  *O*

@ RJ Waar zit die meldknop als ik vragen mag?
Sonor Champion 22" BD, 12", 13", 14" toms, 16" and 18" floortoms. Sonor D454 en Sonor D426

Robert-Jan

Zie je een gevaren driehoekje rechtsonder?
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

drums97

Jep snap 'm  ;)
Sonor Champion 22" BD, 12", 13", 14" toms, 16" and 18" floortoms. Sonor D454 en Sonor D426

paQ

#18
mrt 13, 2015, 16:02 Last Edit: mrt 13, 2015, 16:07 by paQ
Zojuist maar weer even puin geruimd van een figuur die het niet na kan laten weinig anders te komen doen dan te stieren, ranten en te beledigen.  onze excuses voor het ongemak  :+
Heb je negatief karma ontvangen op posts waarvan je je afvroeg waarom in hemelsnaam, dan was ook dat hoogstwaarschijnlijk de reden.

Thijs


drfill

mijn karma was 400.. staat nu opeens op 4 ?  : p    maar inderdaad, het leek wel een 'hack' ..
td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

paQ

Helaas gaat ie op het youtube kanaal van Robert-Jan vrolijk verder :/

baszuidwijk


Zojuist maar weer even puin geruimd van een figuur die het niet na kan laten weinig anders te komen doen dan te stieren, ranten en te beledigen.  onze excuses voor het ongemak  :+
Heb je negatief karma ontvangen op posts waarvan je je afvroeg waarom in hemelsnaam, dan was ook dat hoogstwaarschijnlijk de reden.


Ik denk dat ik weet wie je bedoelt. Hij had mij een paar PM's gestuurd na wat karma-modificaties en ik zag net dat zijn status is aangepast naar 'Gast'.

Omhoog