Show je Kit - Deel 3

Gestart door chriswagenaar, jan 31, 2013, 10:45

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

Rens

#850
sep 09, 2014, 15:36 Last Edit: sep 09, 2014, 15:37 by Rens
Citaat

Werk jij bij Adams  ;)  Mooi hoor.

Niet meer...  :)

Citaat

Wat ik nou niet weet.... wordt Adams door Pearl gemaakt of heeft het een eigen fabriek....??


Adams heeft een fabriek in Azie; dus geen Fabriek van Pearl.
overigens is er wel een sterke band met Pearl want Pearl importeert het concert slagwerk (marktleider, waar het ooit mee begon, dat verhaal) in de VS.
Adams, Sabian, Vic Firth, Roland, Craviotto, Brady

Jip

Ik kan me een klein beetje storen aan het feit dat Adams overal z'n eigen sticker op plakt. Wel mooie kits, overigens.

Rens


Ik kan me een klein beetje storen aan het feit dat Adams overal z'n eigen sticker op plakt. Wel mooie kits, overigens.


is er een merk dat dat niet doet dan?
Adams, Sabian, Vic Firth, Roland, Craviotto, Brady

dunDaan


Ik kan me een klein beetje storen aan het feit dat Adams overal z'n eigen sticker op plakt. Wel mooie kits, overigens.

Het verschil zit 'm in het feit dat Adams niet alleen winkel is (en dus niet alleen spullen verkoopt die via een importeur het land zijn binnen gereden) maar ook eigen merk spullen verkoopt.
Als ik via de webshop een aantal vellen van Remo bestel zit ik er ook niet op te wachten dat er dan ook nog eens Adams op staat, maar als ik hetzelfde zou doen bij Tama/Yamaha/Pearl/DW etc etc dan zou daar hoogstwaarschijnlijk ook een extra logo-tje opstaan (dat je bij die merken niet rechtstreeks kan kopen spreekt voor zich).
Bezig met een nieuw project; binnenkort meer

Jip

#854
sep 09, 2014, 16:55 Last Edit: sep 09, 2014, 17:06 by Jip
Vroeg ooit (met Sniklaas ofzo) een Remo Ambassador Clear; ik kreeg het uiteindelijk via iemand die bij Adams werkt en er stond met koeienletters "Adams" op. Ik bedoel maar, ik vraag er niet om.
Maar Adams stelt wat mij betreft ook op andere vlakken teleur. Ik was een tijd geleden in de winkel voor losse geperste spanranden (2,3 mm) ter vervanging van die-cast hoepels. Die hadden ze niet - behalve dan die dure dingen van bijvoorbeeld Pearl - want: "We krijgen drumkits als bouwpakket binnen en hebben dus geen losse spanranden".  -O- Vond ik een beetje teleurstellend voor zo'n grote drumwinkel, ik vind het namelijk niet het meest ongebruikelijke verzoek. Maar goed, dat zal wel aan mij liggen.

Adams is dan wel weer goed voor een dagje uit; een grote hoeveelheid Schlagzeug en geïsoleerde ruimten om ongestoord te raggen!  :)

Robert-Jan





Adams heeft een fabriek in Azie; dus geen Fabriek van Pearl.VS.


Maar er zijn meerdere merken met gelijke hardware .. Is het dan dat dat ook uit de adams fabriek komt ... Of?
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Paintpro

Heeft Adams een eigen fabriek in Azie of maken ze gebruik van een fabriek die onder andere voor Adams fabriceert? De hardware (lugs, schroeven, ophanging, brackets, alles) is in elk geval onder diverse andere (merk)namen te verkrijgen.

dunDaan


Adams is dan wel weer goed voor een dagje uit; een grote hoeveelheid Schlagzeug en geïsoleerde ruimten om ongestoord te raggen!  :)

Da's helaas niet meer waar sinds Adams (bijna) al haar winkelactiviteiten naar de zgn muziekcentrale heeft verhuisd, en de DW winkel dus zo goed als leeg staat. Heel erg jammer .............
Bezig met een nieuw project; binnenkort meer

Jip

Mmm, ik lig alweer achter, hoor ik.

ddrsonor

#859
sep 11, 2014, 16:56 Last Edit: sep 11, 2014, 16:57 by ddrsonor
Vandaag bij Gert in Wuustwezel opgehaald, helemaal ondersteboven ervan, wat een sound........ Lignum Mahonique:
Bass 20x14
Snare 13x6
Toms 10x7,5 en 12x8
Floors 14x12 en 16x13

Pics (met de Phone):
















animal

Wederom vakwerk, gefeliciteerd met deze mooie drums. :Y

Wouter


Vandaag bij Gert in Wuustwezel opgehaald, helemaal ondersteboven ervan, wat een sound........


Prachtig! Je mag je forumnaam wel veranderen nu ;)

Nijlpaard

Prachtige set :)
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

dutchdrummer

Mooie set  :)

Technobeat


Super chique set ddrLignum ;) :) .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Rick

Pff nog in mijn maten ook die set, gaat nu toch wel een beetje kriebelen hoor zo'n Lignum.

Heel erg mooi, gefeliciteerd! Kan niet meer verkeerd gaan lijkt me.

Is het nou veel zwaarder dan een "normale" kit, zo'n stave shell set?

Hammar





Is het nou veel zwaarder dan een "normale" kit, zo'n stave shell set?
Nee hoor, echt niet!

Paul

* kwijl *
Prachtige kit!

Black Page

Als je wilt ruilen tegen mijn drumcraft, serie 8 niet te vergeten, dan stuur ik je een pmmetje...  ;)

Chapeau voor zo'n stukje kunstwerk... En veel plezier ermee!

Dribbel

Top set! erg fijn!!!  :D
Yamaha recording & sabian

Hammar

Hij is mooi ddrsonor, maar had ik jullie deze al laten zien?


dunDaan

Nice, very nice indeed  :Y
Bezig met een nieuw project; binnenkort meer

Animal baars

Wow, nog iemand met een echte Lignum. En wat voor een... Precies zoals ik 'em ook zou hebben besteld, lucky bastard ;)

Thijs

Ha Hammar, kan het etiket net niet lezen, wat voor wijn is het? ;)

Hammar



Ha Hammar, kan het etiket net niet lezen, wat voor wijn is het? ;)
de wijn is een Merlot van de Lidl, de Tom is een mahonique 8", de enige......:-)

Omhoog