Show je Kit - Deel 3

Gestart door chriswagenaar, jan 31, 2013, 10:45

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Technobeat

https://imgur.com/gallery/o3BNc

Mijn bescheiden kit. Moet hier en daar wat aangepast worden wat bekkens betreft.
Nette kit Jazz , EN 5-delig 8)  .

Voor de bekkens kun je misschien een dealtje sluiten met Walter , hij heeft er meer dan voldoende :+ .

Ook de kit van Walter is tof , 6 delig , met bekkens ....... heeeeel veel bekkens :)  .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

HHBBXX

Ook de kit van Walter is tof , 6 delig , met bekkens ....... heeeeel veel bekkens :)  .
En bekkens heb je nooit genoeg, vind ik  :6
Gear: Tama Starclassic, Yamaha Stage Custom, Zildjian, Ludwig, Natal, Pearl, DW

HHBBXX

Prima kits, Jazz en Walter   8)
Gear: Tama Starclassic, Yamaha Stage Custom, Zildjian, Ludwig, Natal, Pearl, DW

ddrsonor

Mooie kits! Bij zoveel bekkens...... vind ik de hoeveelheid aan stands dan wel jammer.....

Walter RS

Prima kits, Jazz en Walter   8)
Thanks!

Walter RS

Mooie kits! Bij zoveel bekkens...... vind ik de hoeveelheid aan stands dan wel jammer.....
Ja ben ik met je eens. Bij mijn andere kit heb ik een drumrack, maar vond dat bij deze kit niet mooi staan dus maar de stands tevoorschijn gehaald. Ik heb al 2 clamps gebruikt om 2 stands minder te hebben. Misschien dat ik er nog een paar kan toepassen. Maar ze staan me verder ook niet in de weg dus dat scheelt ook weer :)

Walter RS

https://imgur.com/gallery/o3BNc

Mijn bescheiden kit. Moet hier en daar wat aangepast worden wat bekkens betreft.
Maarruh,    is prima gestemd
Netjes!

Jazz

Dank jullie wel
There is no music without jazz

Otje

https://imgur.com/gallery/o3BNc
Mijn bescheiden kit. Moet hier en daar wat aangepast worden wat bekkens betreft.
Maarruh,    is prima gestemd
Prima drumstel. Alleen dat commentaar v. Kinkycombat.."; Zildijans or gtfo" kan er bij mij nie in; de wereld bestaat meer dan alleen maar uit Zilly's.

Jazz

??
Heb ik iets gemist ?
There is no music without jazz

Technobeat


Dat commentaar staat onder de foto bij Imgur .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Jazz

Ach, niet eens gezien.
Is dat sluikreclame ?
There is no music without jazz

Technobeat

Geen sluikreclame , maar het is net zo als bij YouTube video`s daar kun je ook onder een  drum cover bv. je commentaar geven over hetgeen de poster heeft geĆ¼pload .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Jazz

Kan ik dat op n manier weglaten of is dat iets wat je kunt accepteren daar je t uploaden gratis kunt doen ?
There is no music without jazz

Paul

Kan ik dat op n manier weglaten of is dat iets wat je kunt accepteren daar je t uploaden gratis kunt doen ?
Niets is gratis.. Gratis uploaden bij Imgur betekent schijnbaar dat de foto openbaar is en men er op kan reageren.

Walter RS

ja dat merkte ik inderdaad ook al, heel irritant! Vind raar dat photobucket schijnbaar niet meer werkt met dit soort dingen. Staat er 1 dag op en dan is t eraf (weblinken naar dit forum bijvoorbeeld)

kaboemba

#1566
dec 18, 2017, 12:10 Last Edit: dec 18, 2017, 12:25 by kaboemba
Het werd tijd voor weer wat anders, of liever gezegd erbij want de sleishman kit heb ik nog steeds.
Stond er toevallig een Kirchhoff kit voor heel weinig te koop en ook nog in de buurt.
Afspraak gemaakt, gekeken geluisterd, betaald en mee.
Kitje is gewoon nieuw, originele vellen was nog geen afdruk te bekenen.
Eerst indruk, erg mooi afgewerkt voor het geld, mooi open rond geluid, berken ketels van 5,6 mm dik.
Bass drum 20 inch heb er nog niet het geluid van de sleishman bass uit maar erg tevreden.
Toms prima, snare lekker nadat ik er een remo sound X control op heb gezet.
Overall sound is rond open, licht vintage maar voor mij toch nog modern genoeg. Boel gel*l maar mij bevalt het.
Nu moet ik zeggen dat mijn smaak ook wat veranderd is, wilde ik eerder een strak geluid met nauwelijks sustain, zoek ik nu toch meer sustain.
Kit gekocht zonder de hardware.
Het is niet goed te zien op deze foto maar kitje is niet strak wit maar white marine , maat heel licht dus je ziet dat het anders is maar niet duidelijk.
Vind persoonlijk mooi.





Jazz

Mooie kit. Ziet er heel strak uit.
There is no music without jazz

animal

Mooi kitje. Wel bijzonder dat je schrijft dat je eerder liefhebber was van weinig sustain, maar wel in het bezit bent van een sleishman-kit. Klinkt/voelt enigszins tegenstrijdig, toch?

kaboemba

Klopt maar daar had ik dan ook standaard veel demping op zitten, maar in de loop van de tijd steeds minder.
Sleishman klinkt ook nog steeds erg goed, maar het blijkt voor mij toch een nadeel te zijn dat je het bovenste en onderste vel niet apart kan stemmen.
Merk dat je door daar mee te spelen echt wel iets veranderd aan je geluid.
Dit setje overigens voor het eerst gebruik gemaakt van de tunebot, ik weet of dat een blijver is.

Sleishman kit blijft en wordt mogelijk omgebouwd naar een kit met lugs, ga ik over nadenken.
Tweedehandsmarkt is slecht en bovendien is het erg goed gebouwd en mogelijk is het juist een perfect setje om helemaal op mijn eigen manier custom te maken.
Er zit nog geen boor gat ik die ketels dus ik kan er alle kanten mee op.


Joris

Ik wil niet flauw doen maar dat kan toch gewoon hier: http://www.drum-forum.nl/index.php?topic=1812.0

kaboemba

Sorry je heb helemaal gelijk.
Heb er simpel weg niet aan gedacht.

drfill

cool en  ja, want nu willen we hem ook horen  : )
td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

Technobeat


Hoewel idd niet helemaal in het juiste topic vind ik het een mooie kit Kaboemba , ik houd zelf van lichte kleuren dus deze white marine kit is helemaal top !

Veel plezier er mee :w  .


De ombouw sessie van de Sleishman zien wij allen met veel belangstelling natuurlijk graag in woord en beeld , in het ' customizen - opknappen en zelfbouw ' topic tegemoet .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Paul

* Verplaatst naar het juiste topic *

Mooie set, Kamboemba!

Omhoog