Kirchhoff Drums

Gestart door Nlz, sep 16, 2011, 20:41

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Nlz

sep 16, 2011, 20:41 Last Edit: sep 16, 2011, 20:44 by Nlz
Het blijven toch tot de verbeelding sprekende kits, die acryl uitgevoerde Kirchhoff's!

Een Snow White met het LED-systeem van Kirchhoff zelf heeft wel wat. Zonnebril verplicht als je in een donker hoekje van het podium gezet wordt...  8)


En dezelfde kit in actie:


Maar ze hebben ook prachtige 'gewoon' houten kits, zoals deze in walnoten uitgevoerde Artist Series kit.


Op hun website staat ook een preview van 'Arctic skins' waarmee je via "geselecteerde winkels" zo'n 7200 kleurcombinaties kan maken voor je kit, inclusief een qua kleur bij je kit passend resovel op je bass.
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Nijlpaard

Schitterend spul  8)
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Jochem

lol, het lijkt net of dat basdrum vel er scheef op zit maar dat logo is gewoon zo =/ Die matte kleuren zijn wel vet =] Maar die eerste vind ik maar niks..

Jochem

Citaat
Heb het Kirchhoff-topic ge

tRow

die artist series, wow!

Nickvm

Ik heb een Kirchhoff gehad, mooie kit maar geef mij maar een ouderwetse houten kit :)

Tama, Meinl, Pro Mark, Remo.

Dries

2 of 3 jaar geleden speelde ik op een erg mooie transparante acrylkit tijdens de musikmesse in Frankfurt.
Helaas heb ik er zelf geen foto's van gemaakt.
Een set met tamelijk kleine maten, maar met een ongelofelijk lekker geluid in zo'n grote beurshal. Voor mij het absolute hoogtepunt van de messe dat jaar!
Heb er serieus over gedacht om een nieuwe Kirchhoff set te kopen, maar ben uiteindelijk tot voor wat anders gegaan.

Misschien heb ik nog ergens een visitekaartje met de maten erop. Ik aas nog steeds op de snaredrum.
13x6 was het, geloof ik.
''Volgens de natuurkunde is muziek niets anders dan een "begrepen golfbeweging".''

Nijlpaard



Ik aas nog steeds op de snaredrum.
13x6 was het, geloof ik.


Jan ter Maat had een 13x7 liggen, weet niet of hij hem nog heeft. Hij gaat verhuizen en heeft hoge kortingen op het moment.

Wie weet kan je een mooie deal maken :)
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Dries


Jan ter Maat had een 13x7 liggen, weet niet of hij hem nog heeft. Hij gaat verhuizen en heeft hoge kortingen op het moment.

Wie weet kan je een mooie deal maken :)

Hartelijk dank voor de tip, helaas is het geen volledig transparante, maar eentje met sparkles erin.
Mij is destijds opgevallen dat dit invloed heeft op het geluid. Zo klinkt een arctic white set anders dan een zwarte met sparkles, en die klinkt weer anders dan een volledig transparante.
De laatste geniet mijn voorkeur.

Tevens houd ik niet van split lugs op een snaredrum.
''Volgens de natuurkunde is muziek niets anders dan een "begrepen golfbeweging".''

Omhoog