Help!

Gestart door NathanR, sep 03, 2014, 14:16

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

NathanR

Zoals jullie wellicht wel hebben gezien verkoop ik mijn Pearl Forum.

Maar nu beweerd iemand via Marktplaats dat het geen Pearl Forum is maar gewoon een goedkope kit.

"Ik werk al meer dan 23 jaar met Pearl drumstellen en na de foto's gezien te hebben, ben ik er bijna wel zeker van dat het geen forum is. De leeftijd van het drumstel is te oud om een forum te kunnen zijn en zoals ik al eerder zei, zijn de lugs en bassdrum poten die op jouw kit zitten nooit gebruikt door pearl. Ik zoek nog even verder..."

Ik had hem extra foto's gestuurd van voor de nieuwe finish (Met Pearl Forum badges) maar hij geloofd het niet. Ik weet niet anders dan dat het een Forum is.
Wie kan mij helpen?



https://www.facebook.com/photo.php?fbid=469479226399100&set=pb.100000110808390.-2207520000.1409745216.&type=1&theater

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=205302246150134&set=a.187219741291718.51807.100000110808390&type=1&theater

Groeten!

Nijlpaard

#1
sep 03, 2014, 14:25 Last Edit: sep 03, 2014, 14:26 by Nijlpaard
Dus hij wil gewoon jou overtuigen van het feit dat het een oude kit is zodat hij voor een habbekrats een forum kan kopen ;)


Mooi laten praten en geen seconde aandacht meer aan besteden. Je weet toch zelf wat voor kit je gekocht hebt en nu weer verkoopt :)
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Nlz

Gewoon terugmailen "Dus jij zit al 23 jaar te slapen?"  :6

Alsof je er wat aan zou hebben om Forum-badges op een ander kitje te prikken. Gooi er dan op zijn minst Export-badges op... ;)
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl


Robert-Jan

misschien denkt het omdat hij de kleur niet kent en niet snapt dat jij dat zelf gedaan hebt.
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Nijlpaard

Hij heeft het anders niet over de kleur maar over de lugs en bassdrumpoten
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Robert-Jan

#6
sep 03, 2014, 21:11 Last Edit: sep 03, 2014, 21:18 by Robert-Jan
Oh..oeps.. -O-

Beter lezen RJ

Maar zie idd die foto van taco ..het zijn dezelfde lugs en dezelfde basdrum poten..alleen hebben jullie de 'knik' andersom.

http://drummonkeypercussion.com/wp-content/uploads/2012/06/Pearl-Forum-1.jpg
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

NathanR

Op mijn vraag of dit een trucje was om de prijs omlaag te krijgen kreeg ik het antwoord dat 'ie nog even verder ging kijken.

:+

Volgens mij is dit wel opgelost zo. ;)

Omhoog