Drumspullen

Gestart door Jenslathouwers, apr 21, 2013, 09:49

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Jenslathouwers

apr 21, 2013, 09:49 Last Edit: mei 01, 2013, 20:01 by Jenslathouwers
Ik heb het afgelopen jaar heel drumspullen verzameld die ik gekocht heb maar niet genoeg meer gebruik om ze te houden. Dus daarom post ik het hier allemaal even, mocht er wat tussen zit waar je interesse in hebt hoor ik het wel :)




Sonor Force 2000, volledige duitse makelij (is mij toch verteld) deze snare verkeerd in een heel nette staat. maten zijn als ik het goed heb 14" x 6". bearing edges ed zijn nog netjes in orde. de snare is momenteel uitgerust met een Evans Genera HD dry boven , en een Ambassador onder.

Richtprijs: 70€





Een oud snarestatief, heeft gedient voor mijn sidesnare maar die gebruik in nu niet meer.

Richtprijs: 5€





Een 13" tom van autocat, John grey, ooit gekocht om een 2de set te maken maar ook dat is er nooit van gekomen

Richtprijs 25€





Een basdrumshell van premier, mist 1 lug, 22", ik heb nog 2 hoops hiervoor liggen (zwart geschilderde metalen) en een slag en resonantie vel

Prijs : O.t.k.



Dit is het slag en resonantievel waarover ik het had, deze mogen ook apart weg

Richtprijs: 10€



een shell van fame, 14" x 5"(?)  misschien dat iemand hier nog een lamp ofzo van kan maken  :+

Richtprijs: enkele euro's



enkele velletjes van een arai kitje, mate: 10,12,13,14,15,16 inch, en een muffler die je in je floortom kan hangen, (kwam vroeger wel vaken voor geloof ik)

Richtprijs: enkele euro's



sorry voor de lange advertentie  :+ als er interesse is in iets kan ik uiteraard extra foto's maken, of als er vragen zijn, feel free to ask!


Alles samen: 250€ (of een ander goed bod )
i'm the rezo head; out of the spotlight, responsive and more important than you may think...

JordiBase18

Hoi,

Heb je nog een floortom die ik kan ombouwen met een jungle kit converter of een klein basdrummetje?

Groeten,

Jordi

Jenslathouwers

@ Jordi, nee, alles wat ik nog gevonden heb staat in de advertentie, ik heb enkel nog een shell van 16" , maar zonder lugs en met maar 1 hoop, dus ik vermoed dat dat niet helemaal is wat je zoekt.

i'm the rezo head; out of the spotlight, responsive and more important than you may think...

Omhoog