Show je Kit - Deel 3

Gestart door chriswagenaar, jan 31, 2013, 10:45

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

Luuk

was jij niet gisteren ook op het kunstencentrum?? drummen voor jan bij omroep Venray??

mooie set verder hoor!!
Dw performance series, Sabian hhx evolution, Gibraltar hardware

Headshrinker

[...] nu met goede fotos:


Wow...  O+

Dries

Prachtige set, Luc!
''Volgens de natuurkunde is muziek niets anders dan een "begrepen golfbeweging".''

Hans

Jaloersmakende kit Luc....

animal

Eens even kijken wat nog niet is gezegd. ;)
Wat een fantastische set, prachtige foto's idd.
Pas je wel op dat je mondhoeken niet uitscheuren??? 8)

Nlz

Verdraaid mooie set Luc!

En hoezo crisis? Als ik die foto's hier zo langs zie komen valt dat best mee ;)
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Clone285051

Die Sonor SQ2 daar van Luc ...

:Y :Y :Y

Vette set hoor :F !

Verder nog wat "geslijm" voor :


Zojuist even m'n setje opgepoetst ... voordat ik de studio in ga met m'n band  :)


en


Opstelling zoals ik morgen ga gebruiken


Ik ben wel niet jaloers :X moet ik zeggen :P ...

... maar ik was altijd al fan van Tama en Sonor drums.

Zeer schoon spul :) !

Olaf D

#182
jun 04, 2013, 18:00 Last Edit: jun 04, 2013, 18:05 by Olaf D
Hier dan een foto van mijn 3 sets Roland TDK's en mijn Premier concertpauken. Op de achtergrond zie je mijn Ludwig Amber Vistalite. Fijn spul allemaal. Mijn opnames maak ik ook hier, met gebruik van midi toetsenbord en Cubase.




Ludwig Amber Vistalite, dubbele bass, Roland TD, (zie You Tube: Vixxena), Premier concertpauken.

richardcs65

En ik was al blij met één Roland  8)
Pearl Masters Custom MRX / Roland TD3-KW

musiqman

Theater pit?

Otje

#185
jun 04, 2013, 22:24 Last Edit: feb 06, 2015, 20:22 by Otje
En ik maar denken dat ik een  grote Roland set heb. (zie foto) Maar die van Olaf slaat alles  8)7


De Roland TD-sixxL geflankeerd door een Roland Alesix (Alesis/basix)

Headshrinker

Ja, ja, ja.

Wij onderbreken de Roland Bozzio Show graag voor wat close-ups van die Vistalite...

dutchdrummer


Klopt. Maar daarvoor kom ik net een cymbalarm te kort. Wordt aan gewerkt :P


Het bovendeel van je boom statief IS een cymbal arm...... Kost je alleen een multi clamp, dus.  ;)

Otje

#188
jun 05, 2013, 09:04 Last Edit: feb 06, 2015, 20:26 by Otje

Ja, ja, ja.

Wij onderbreken de Roland Bozzio Show graag voor wat close-ups van die Vistalite...


Nou, vooruit dan maar. Deze stond nog bij mij op zolder..

Olaf D

#189
jun 05, 2013, 16:15 Last Edit: jun 05, 2013, 16:17 by Olaf D
Hallo iedereen, hier nog een paar shots van mijn Ludwig Amber Vistalite, zijn zware 26" bassdrum en de 16"en 18" pauken leert je te spelen met grote slagen, maar ook kruisslagen. Het is een heel aparte ervaring hierop te drummen. Het is ook heel relax spelen, omdat je slagen zonder veel kracht te zetten erg mooi "aanslaan". Je kunt dan ook heel "puntig" spelen.
De olie die in het plexiglas is verwerkt, heeft een enorme invloed op het licht en kleurt de kit erg verassend. Misschien zet ik er ooit (zoals John Bonham), nog wel eens mijn Premier concert pauk naast. Al is het alleen maar voor het gezicht. Leuk toch.






Ludwig Amber Vistalite, dubbele bass, Roland TD, (zie You Tube: Vixxena), Premier concertpauken.

Nijlpaard

 8)  Erg gave set :Y
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Air Piet


Hallo iedereen, hier nog een paar shots van mijn Ludwig Amber Vistalite, zijn zware 26" bassdrum en de 16"en 18" pauken leert je te spelen met grote slagen, maar ook kruisslagen. Het is een heel aparte ervaring hierop te drummen. Het is ook heel relax spelen, omdat je slagen zonder veel kracht te zetten erg mooi "aanslaan". Je kunt dan ook heel "puntig" spelen.
De olie die in het plexiglas is verwerkt, heeft een enorme invloed op het licht en kleurt de kit erg verassend. Misschien zet ik er ooit (zoals John Bonham), nog wel eens mijn Premier concert pauk naast. Al is het alleen maar voor het gezicht. Leuk toch.








Heel dik, al mis ik de 2002's :6 8)

DrumDrum


Nou, vooruit dan maar. Deze stond nog bij mij op zolder..




Of heb je om deze set een huis laten bouwen ? :+

j-ape

Wat doet een mens met dit mooie weer? Juist!








drumlarsos


Wat doet een mens met dit mooie weer?


Drummen in de tuin ? -O-
Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen!

Paul

Mooie set J-ape!
Wat voor ride is dat?

Technobeat


Gave kit J-ape en die mooie houten design hoops maken hem helemaal  8) en  *D .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Nijlpaard

Mooie set :Y
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

j-ape


Wat voor ride is dat?


Thnx!

22" Masterwork Verve Ride

Thijs

Begin dit jaar heb ik afscheid genomen van mijn kit :(
Op dit moment alleen nog een Omar Hakim snare over (en een 4 octaaf xylofoon, helaas even geen eigen foto van).

Later dit jaar wil ik denk ik toch weer wat ketels en bekkenbrons aanschaffen :D





Groeten,

Thijs

Omhoog