Wie speelt op welk merk?

Gestart door Karel1975, sep 18, 2011, 17:05

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Op welk merk speel jij?

DW
15 (6.5%)
Gretsch
11 (4.8%)
Mapex
19 (8.3%)
Ludwig
17 (7.4%)
Pearl
39 (17%)
Premier
4 (1.7%)
Sonor
18 (7.8%)
Tama
39 (17%)
Yamaha
13 (5.7%)
Odery
6 (2.6%)
DDrum
6 (2.6%)
Adams
13 (5.7%)
Peace
1 (0.4%)
GMS
1 (0.4%)
Ocpd
1 (0.4%)
Lignum
6 (2.6%)
Noble en Cooley
3 (1.3%)
Kumu
1 (0.4%)
Truth
0 (0%)
Pork Pie
1 (0.4%)
Brady
1 (0.4%)
SJC
1 (0.4%)
Craviotto
1 (0.4%)
Yamaha E-kit
1 (0.4%)
Roland
11 (4.8%)
Beni
1 (0.4%)
Dixon
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 150

Omlaag

Tijs

Heb een foto geplaatst in het Show je kit topic  :)

FoREVer


Heb een foto geplaatst in het Show je kit topic  :)


Sonor 1001, prima kit pagina 5 van show je kit staat ie:P
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Cookie

Damn! Ik mis het merk van mijn akoestische set: Beni!
Nou zullen er niet veel op spelen (er zijn maar vijf Black Russian sets op deze aardkloot). Maar toch!

Oh ja, heb ook gestemd op Roland. Vanwege mijn TD-8 :)
Drummer van Sick Pistons - Balbex drumsticks, Amedia cymbals, Roland SPD-SX, Remo drumheads & Pearl Export / Natal acryl / Millenium MPS-1000 e-Kit

Karel1975


Damn! Ik mis het merk van mijn akoestische set: Beni!
Nou zullen er niet veel op spelen (er zijn maar vijf Black Russian sets op deze aardkloot). Maar toch!

Oh ja, heb ook gestemd op Roland. Vanwege mijn TD-8 :)


Toegevoegd :)
Groeten Karel

Headshrinker

Het hier immens populaire merk Dixon zou je evt. ook kunnen toevoegen, dan kan ik een van mijn twee snaredrums ´afvinken´.  8)

Cookie


Toegevoegd :)

Sja, maar nu mag ik niet meer stemmen :(
Drummer van Sick Pistons - Balbex drumsticks, Amedia cymbals, Roland SPD-SX, Remo drumheads & Pearl Export / Natal acryl / Millenium MPS-1000 e-Kit

Robert-Jan

Nou dan stem ik er wel op....mag best.
:D
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Cookie


Nou dan stem ik er wel op....mag best.
:D

VRIEND!!! :)
Drummer van Sick Pistons - Balbex drumsticks, Amedia cymbals, Roland SPD-SX, Remo drumheads & Pearl Export / Natal acryl / Millenium MPS-1000 e-Kit

paQ

Had ik nooit gedacht dat TAMA koploper zou zijn :?

Hoefnix

En 4 lignums?

Ruud


Had ik nooit gedacht dat TAMA koploper zou zijn :?


Inderdaad!  :'(
you do mind about your make up, but you better make your mind up now

GCN

Pearl kit speel ik mijn optredens mee, daarnaast nog een Gretsch en Yamaha E-kit om te repeteren en thuis te oefenen.

Anserini

#87
okt 06, 2011, 12:59 Last Edit: okt 06, 2011, 13:00 by Anserini

Nou dan stem ik er wel op....mag best.
:D
Stem je voor mij dan nog even op Odery en Yamaha E-kit?   :+


Had ik nooit gedacht dat TAMA koploper zou zijn :?
Valt inderdaad reuze mee! Ik was er bang voor dat het Pearl zou zijn.

Headshrinker

Ik was er bang voor dat het Pearl zou zijn.

The horror...  :6

Karel1975


Het hier immens populaire merk Dixon zou je evt. ook kunnen toevoegen, dan kan ik een van mijn twee snaredrums ´afvinken´.  8)


Kijk eens :)
Groeten Karel

Headshrinker


Kijk eens :)

Prachtig!  :) Ik kan alleen geen stem-Dixon-uit-het-verdomhoekje meer uitbrengen. Dat recht heb ik blijkbaar verbeurd toen ik op dat vermaledijde Pearl stemde.  :Y

(Geen spijt van, trouwens. Goed spul, dat Pearl.)


Karel1975

Ik had begrepen dat je meerdere merken kon kiezen :?
Groeten Karel

animal


Valt inderdaad reuze mee! Ik was er bang voor dat het Pearl zou zijn.


Het is ook Pearl, je kunt wel meerdere verschillende merken kiezen, maar niet meer van hetzelfde, was dat wel het geval geweest .......  hup, daar gaat Tama *O*

Robert-Jan

Wooooh...pearl vs tama...deja vu..
:X

www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

animal

nogmaals  *O*

Anserini


animal

FF serieus, ik denk dat Tama de laatste jaren goed bezig is geweest en dat werpt z'n vruchten af.
V.w.b. Pearl heb ik toch sterk de indruk dat ze met importeur BMI qua exposure heel wat beter af waren dan met Pearl Europe.

stick tight


FF serieus, ik denk dat Tama de laatste jaren goed bezig is geweest en dat werpt z'n vruchten af.
V.w.b. Pearl heb ik toch sterk de indruk dat ze met importeur BMI qua exposure heel wat beter af waren dan met Pearl Europe.


Hoshino (Tama) doet heel veel aan marketing via endorders ed. Iedereen kan een deal krijgen, als je maar veel speelt. Mensen zien dat en gaan ook Tama kopen.
Zildjian, sabian, vic firth en evans doen hetzelfde.

Pearl is daarintegen heel erg moeilijk (net als promark, paiste en aquarian trouwens) en je ziet hun spul dan ook relatief weinig op podia wat resulteert in minder verkopen.

Ik heb altijd sterk de indruk dat pearl het goed doet met instappers als de export en de forum destijds maar dat mensen daarna overstappen op andere merken.

Cookie

Het kan aan mij liggen, maar ik kom veel Pearl tegen op podia en in studiootjes...
Drummer van Sick Pistons - Balbex drumsticks, Amedia cymbals, Roland SPD-SX, Remo drumheads & Pearl Export / Natal acryl / Millenium MPS-1000 e-Kit

WHiZZi


En 4 lignums?


Ik heb de mijne net ook ingevuld, that makes 5 ;)

Lignum speel ik voornamelijk op shows, bij repetities speel ik of op een 1968 Pearl kit (eigen) of een heuse Yamaha Power-V (ook eigen). Dan zit ik nog ergens bij een vereniging waar een Gretch Catalina Club Jazz staat.

Twitter

Officieel Pyrate en Rock n Roll.

Omhoog