Bandje gezocht

Gestart door Jazz, jul 11, 2018, 11:02

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Jazz

Aangezien er met onze band weinig gespeeld wordt, zoek ik
een ander bandje erbij. Wij spelen maar om de week door andere aktiviteiten van 2 mede spelers.
Als t n keer uitvalt zit er snel n maand tussen.
Ik zoek iets soortgelijks als dit. Dwz, we spelen veel 90 er jaren muziek, Incubus, live, audioslave,
Garbage, Skunk anansie ed. Wat funky music., en zelf vind ik wat jazz/bluesrock wel fijn om te spelen.  De band bestaat uit 40ers en 50ers. Prima leeftijdscategorie. We spelen om de week op de donderdag dus daar zou naar gekeken kunnen worden I.n.
Ik woon in Venray (noord-Limburg) en zoek wat in de omgeving.
Mocht iemand wat weten.............graag!
Thanks
There is no music without jazz


Jazz

#2
jul 12, 2018, 19:33 Last Edit: jul 12, 2018, 19:38 by Jazz
Ik heb daar al op gekeken. Ik ben 1 band tegengekomen wat zo goed bij mij past.
Probleem is dat dat n uur rijden is.  Dat haal ik niet, te belastend voor mij.
Moet t echt wat dichter bij huis zoeken.
Ik denk dat n half uur rijden meer dan genoeg is.
There is no music without jazz

HHBBXX

Gear: Tama Starclassic, Yamaha Stage Custom, Zildjian, Ludwig, Natal, Pearl, DW

Jazz

Btw, bij muziekanten in jouw stad, probeer daar maar eens n stukje te schrijven wat je zoekt.
Idioot !
There is no music without jazz

Hammar


kaboemba

Why ?   WHY !!!!

Omdat het de meest waardeloze f#ck site is die er bestaat.
Dat begint al met registreren, niet gewoon een account aanmaken en advertentie plaatsen, nee duizend stappen door en dan hoop je een account te hebben.
Als je aangeeft dat je een advertentie voor een band plaatst moeten ze meteen weten wie daar allemaal in zitten en volgens mij moeten die zich ook allemaal registreren.

Ik heb meerdere keren geprobeerd een account te maken en een advertentie te plaatsen maar telkens maar weer opgegeven.
Maar wel potdomme je spambak vol gooien !!!!

Jazz

Als je je advertentie wilt plaatsen lijkt t wel of je met n debielig woordspelletje bezig bent.
There is no music without jazz

drfill

ja, er is met allemaal wel iets mis..  op muzikantenbank.net kun je helemaal niet
zoeken op 'drummer gezocht' (dan krijg je allemaal drummers) maar daarom waren het
ook aangepaste links ; )
td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

Hammar

ja, er is met allemaal wel iets mis..  op muzikantenbank.net kun je helemaal niet
zoeken op 'drummer gezocht' (dan krijg je allemaal drummers) maar daarom waren het
ook aangepaste links ; )
Huh?? "Band zoekt muzikant" dan "Drummer" en dan "Provincie /Omgeving" kiezen en zoeken!
Werkt perfect hier!


En dat Why op idioot had ik verkeerd begrepen.... 8)7

Jazz

Ja, vind ik ook. Lekker overzichtelijk. Geen rare fratsen.
There is no music without jazz

drfill

nou op mijn computer werkt dat dus niet (alleen uitgebreid zoeken) zal wel een browser ding zijn.

td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

kaboemba

En welke browser gebruik je dan ?

drfill

never mind, ik zoek geen band..  moet elk weekeind werken..
td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

Omhoog