Party coverband Mag Het Wat Zachter zoekt nieuwe drummer

Gestart door Mag Het Wat Zachter, mei 25, 2017, 13:46

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Mag Het Wat Zachter

Wie zijn wij
Wij zijn Mag Het Wat Zachter, een energieke 9-mans party coverband uit Rotterdam. We vinden het te gek om samen muziek te maken en te spelen op toffe feesten. Vrijwel wekelijks zijn we te vinden op feesten door heel Nederland (en soms daarbuiten). Hoogtepunten tot nu toe zijn onder andere live-optredens bij Radio 538, NPO3 en een show in een vol TivoliVredenburg. We spelen een divers repertoire, hoofdzakelijk bestaand uit pop- en rocknummers. Van Meat Loaf tot Swedish House Mafia: alles wat je op een goed feestje wil horen komt voorbij. We maken graag dikke mashups en medleys en geven aan alles wat we spelen een geheel eigen draai.

Check voor meer info, foto's en filmpjes onze website: www.maghetwatzachter.com

Wie zoeken wij
We zijn op zoek naar een gevorderde drummer (m/v) die samen met ons een retestrakke en energieke show neer wil zetten!

Ben jij:
Tussen de 20 en 30 jaar oud
Creatief in het bedenken van drumpartijen
Ervaren met het spelen met een clicktrack
In het bezit van een eigen (akoestische) drumkit
Beschikbaar om vrijwel wekelijks op te treden én wekelijks op zondagavond te repeteren (in omgeving Rotterdam)
Op zoek naar een supertoffe band om voor lange tijd in te spelen?

Stuur dan een korte motivatie + twee filmpjes (YouTube of WeTransfer) naar audities@maghetwatzachter.com! In de eerste drie weken van juli vinden de audities plaats.

drfill

off topic..  maar jullie zouden je website eens in diverse browsers moeten bekijken..
bij mij ziet het alleen met  firefox er goed uit..  met chrome en i. explorer word het een soort 'basic html' ..
en jullie band is best prof..   dus zou de website ook 'goed' moeten zijn..  denk ik dan..  just saying en succes..

td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

Hammar

Bovendien snap ik nog steeds niet wat een goede drummer met een leeftijdsgrens te maken heeft.... -O-

dunDaan

#3
mei 29, 2017, 22:12 Last Edit: mei 29, 2017, 22:22 by dunDaan
Bovendien snap ik nog steeds niet wat een goede drummer met een leeftijdsgrens te maken heeft.... -O-
Hahahaa, moet wel lachen om die opmerking (toelachen, niet uitlachen ;) )
Ben het wel met je eens dat een leeftijd in theorie niet echt zou moeten uitmaken, het gaat er toch om dat je een leuk potje kunt meppen.
Aan de andere kant snap ik wel dat als de rest van de band in die leeftijdscategorie zit, dat het makkelijker is om op 1 lijn te liggen qua ambitie, repertoire etc wanneer je in dezelfde leeftijdscategorie zit. Je hebt makkelijker een "klik" met de rest en IMHO is dat wel belangrijk in een band.
On topic, toffe band, jammer dat het zover weg is (en ja, ook ik zit niet helemaal in de goede leeftijdcategorie ;) )

@DrFill, ik gebruik Chrome en wat mij betreft ziet de site er prima uit.
Bezig met een nieuw project; binnenkort meer

drfill

Citaat van: dunDaan link=msg=75781 date=1496088741
[member=300
drfill[/member], ik gebruik Chrome en wat mij betreft ziet de site er prima uit.


ok..   op mijn ge-update chrome niet ..    vreemd..
td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

Technobeat


En hier met mijn eveneens ge-update chrome dan weer wél , het kan verkeren .

Goede professionele band hoor , dikke vette sound :)  .
Het is dat ik nét buiten de gestelde leeftijdscategorie val anders hadden ze een nieuwe drummer gehad ...... ALS ik kon drummen :+  .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Omhoog