Masterwork Cymbals

Gestart door Animal baars, sep 16, 2011, 09:58

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Stokmans

Wat wil je precies weten dan?

Hammar


ik ga wel naar Vriese foldertje halen
Dat is zoooooo 20e eeuw!

Nlz

#127
jan 14, 2013, 13:20 Last Edit: jan 14, 2013, 13:23 by Nlz

Dat is zoooooo 20e eeuw!


Hoe waar ook, met een site uit de tijd van de vierkante wiepen is er weinig andere keuze  ;)

Edit: Ah, ik zie dat ze voor de nieuwe site het 'less is more' wel heel strak hebben doorgevoerd. Zonder meer jammer
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Nijlpaard

Linksonder in de site staat een link naar cymbalrack.com. Wel grappig dat je daar dan weer geen Masterwork Cymbals vind.
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Robert-Jan

Ja ik zag t net.. Volgens mij is dit niet een officiële site
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

GospelDrummerLars

Op turkishcymbalsonly.com staan aardig wat samples, ook van andere merken!
Wat vind jij er van?

Ringo

Vandaag even wezen luisteren bij RDD (Rotterdam Drum Department)

Ik heb mijn keuze gemaakt !  :Y

Masterwork Custom 14" hi-hat
Masterwork Custom 16" thin crash
Masterwork Custon  20" ride

Nu alleen nog even sparen .........  :'(
I hit you with my Rhythm Stick

Animal baars

Goeie keus!! Er staat ook een 16" Thin Crash op Marktplaats ;) maar nieuw is veul leuker!!

Ringo

Tsja, kost bij elkaar ruim 700 pleuries, maar dan heb je wel wat
I hit you with my Rhythm Stick

Ringo

#134
jan 31, 2013, 09:47 Last Edit: jan 31, 2013, 11:09 by Ringo
Besteld, dus in afwachting:

Masterwork Custom 15" hi-hat, Materwork Custom16" Thin-Crash en Masterwork Custom 20" Ride

SPANNEND!  *O*  *O*

(zijn wel 2e hands, maar klinken hopelijk nog als nieuw)
I hit you with my Rhythm Stick

Animal baars

Gaaf! Een 15" hihat klinkt zo lekker! Heb zelf al erg verliefd naar de 15" Verve hihat gekeken  O+. Jammer dat die Verve serie zo duur is want anders...

Ringo

IK heb de bekkens binnen, echter in tegenstelling tot wat in de advertentie stond (en ik specifiek gevraagd heb) is de 16" een Custom Crash en geen Custom Thin Crash.
Volgens de verkopert heeft de Thin Crash geen sound en boddy en klinkt deze mooier en is dit een dunne Crash (?)

Weet iemand toevallig de gewichten van een gewone Custom 16" Crash en van een Custom 16"Thin Crash

Als hij niet bevalt mag ik hem wel retourneren, maar voel me toch een beetje bekocht zo.
I hit you with my Rhythm Stick

Nlz

Dit valt inderdaad wel onder het kopje 'misleiding' ja...  -O- Lekker lomp ook om dan te zeggen dat de thin crash geen sound en body heeft... "Uhm ja? En ik was nou nét naar een dergelijke crash op zoek, lambal!"

Kijk desalniettemin even hoe je de sound van deze crash vindt, misschien bevalt-ie je net zo goed? Weet natuurlijk niet op basis waarvan je voor de thin had gekozen.
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Animal baars

Ik heb een 16" thin crash waar je wel een keer mee mag komen vergelijken. Een 16" Thin Crash heeft zeker wel body en kan in vette rock ook nog prima mee komen. Het "choked" allen wel iets eerder bij hard spel dan een gewone 16" crash.

Het zijn beide mooie bekkens alleen als je een Thin verwacht is het raar dat je een gewone krijgt.. Rare manier van zaken doen bij die verkoper.

Ringo

#139
feb 01, 2013, 18:51 Last Edit: feb 01, 2013, 19:21 by Ringo
Kan niet lekker uithalen (even op zolder, met kleine kinderen naast ons, dus denk aan de buren) maar het gaat om het idee:
De 15" hi-hat moet ik nog eens goed uitproberen. Misschien toch een 14" voor een wat scherpere klank?


20" ride


16" crash


14"hi hat


15"hi hat
I hit you with my Rhythm Stick

Hammar

Nice, die Masterworks!

j-ape

#141
feb 05, 2013, 22:27 Last Edit: feb 05, 2013, 22:29 by j-ape
http://youtu.be/5tm5vUEw0jU

Filmpje opgenomen vannavond met m'n Masterworks.

Muziek is een playalong van Dave Weckl, kwam ik vandaag tegen op I-net.
Ik had m nog nooit meegespeeld vandaar dat t allemaal niet helemaal lekker getimed is...

Klinkt het beste op goeie speakers of koptelefoon! ;-)

ddrsonor


http://youtu.be/5tm5vUEw0jU

Filmpje opgenomen vannavond met m'n Masterworks.

Muziek is een playalong van Dave Weckl, kwam ik vandaag tegen op I-net.
Ik had m nog nooit meegespeeld vandaar dat t allemaal niet helemaal lekker getimed is...

Klinkt het beste op goeie speakers of koptelefoon! ;-)


Nice!

Animal baars

Erg nice! Vet geluid ook van die Ayotte!

Robert-Jan

Custom pointer light..one of a kind :)  nog..


www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

paQ

'kzie d'r nu toch echt al 2 anders :/

Robert-Jan

www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Animal baars

gnagna..

Mooie dienbladen RJ!

paQ


Ringo

Vandaag voor het eerst live met mn Masterworks gespeeld. Man, wat een geluid en verbetering t.o.v. mijn Paiste PST3 !
De 15" hi-hat heb ik via het Forum "geswapt" voor een 14" ben daar ook superblij mee.

I hit you with my Rhythm Stick

Omhoog