Bouwkeet als drumhok?

Gestart door GospelDrummerLars, mei 22, 2013, 09:21

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

GospelDrummerLars

Ivm zeurende buren zitten wij te denken een bouwkeet aan te schaffen en dat dan helemaal te isoleren

Nadelen:
- het is klein, 200x300cm

Voordelen:
- het is mobiel, je kan het zo weg rijden
- als het niet bevalt kan je het zo door verkopen

In hoeverre kan de ruimte te klein zijn? Het word aan beide kanten nog weer 5-10 cm kleiner.
Meestal drum ik op n 4 piece kit met 2 crashes, dus dit zou net kunnen passen denk ik :?

Ook hebben we zitten denken aan een tuinhuisje

Voordelen:
- kan groter zijn
- goedkoper

Nadelen:
- in de zomer zitten de buren vaak buiten
- niet mobiel

Houd deze isolatie echt 90 db tegen?
http://www.marktplaats.nl/a/doe-het-zelf-en-verbouw/isolatie-en-afdichting/m665589805-geluids-isolatie-platen-100x50x3cm-voor-maar-3-euro-nieuw.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

Is dit beter dan bijv van de gamma?

Wat raden jullie mij aan? Welke isolatie? Keet of huisje?
Wat vind jij er van?

Otje

Je schrijft in de 'wij' vorm: '' zitten wij te denken aan..''. Bedoel je daarmee dat er  meerdere mensen, een band bv., gebruik willen maken van de ruimte. Dan is 2 bij 3 wel erg klein!
De keuze voor huisje of keet moet je echt op de lokatie zelf maken. het hangt van zoveel meer dingen af. Je moet het zien of het volstaat voor dat geen je er mee wilt doen. Muziek maken in dit geval. En dan nog? Alleen, met meerderen, wat wil je er in kwijt, beveiliging, condities enz.

paQ


Hellwin

Als 't zo mobiel is dan rij je het toch gewoon waar geen mensen komen en ga je daar lekker spelen. Ben je klaar rij je weer terug.......  ;)
Boshout - Tshirts voor drummers
http://boshout.spreadshirt.nl

GospelDrummerLars


Je schrijft in de 'wij' vorm: '' zitten wij te denken aan..''. Bedoel je daarmee dat er  meerdere mensen, een band bv., gebruik willen maken van de ruimte. Dan is 2 bij 3 wel erg klein!


Met "we" bedoel ik mijn vader en ik. Alleen ik zal er gebruik van maken, maar mijn vader moet het vervoeren en zal het meeste bouwen.


Als 't zo mobiel is dan rij je het toch gewoon waar geen mensen komen en ga je daar lekker spelen. Ben je klaar rij je weer terug.......  ;)


Ik kan m moeilijk achterop mijn fiets binden... Ik ben namelijk pas 15...
Het gaat er meer om dat het in een half uurtje is aangekoppeld en je weg kan rijden om het ergens anders neer te zetten

Wat voor een isolatie raden jullie dan wel aan?
Wat vind jij er van?

Machiel

Een loden muur. Isoleert heel goed :)
Neem mij vooral niet te serieus.

Animal baars

1,5m betonnen wanden ook, maar of het praktisch is....

Paul

Waarom wil je het mobiel hebben?

2 bij 3 meter minus de isolatie is krap maar een 4-delige past misschien net.

De klimaatregeling in zo'n ding zal wel moeite/geld kosten want je wilt je drumstel denk ik ook niet laten verroesten.

Nlz

#8
mei 22, 2013, 20:50 Last Edit: mei 22, 2013, 20:51 by Nlz

no way :D


90     hahahahahaha :D


je zwakste punt wordt de deur (kieren, scharnieren, klink, slot)  en ventilatie


Lacht hardop met Luc mee, 90dB demping in 4cm fluffboard, whaaaahahahaaaa *ademt diep in* whaaaaaaaaaahaha!
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Omhoog