DW Drums

Gestart door Robert-Jan, sep 20, 2011, 13:19

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

rammerdebam


De x7 is een chinees


Heb ik overheen gelezen,sorry.
Je hebt gelijkt.
De platinum is de Mexicaan  :w
DW Collectors, DW hardware, Istanbul cymbals

Zwelg


rammerdebam


nieuwe dw performance finishes.
http://www.dwdrums.com/drums/performance/finishes.asp

Nou, helemaal nieuw zijn die al niet meer hoor.
Zijn ( tenminste hier ) al een behoorlijk tijdje verkrijgbaar.
Mooi zijn ze natuurlijk wel  :)
DW Collectors, DW hardware, Istanbul cymbals

Zwelg

Candy apple, gun metal en pewter sparkle zijn nieuwe finishes voor 2012 en zijn pas onlangs op namm voorgesteld. Staan ook pas sinds gisteren op de site.
Toen ik mijn performance bestelde (november vorig jaar) waren titanium sparkle en black diamond nog maar pas op de markt laat staan de 3 hierboven vermelde afwerkingen.
Vraag me af waar "tenminste hier" dan wel mag zijn.

FoREVer


Nou, helemaal nieuw zijn die al niet meer hoor.
Zijn ( tenminste hier ) al een behoorlijk tijdje verkrijgbaar.
Mooi zijn ze natuurlijk wel  :)


die ebony stain heb ik volgens mij vanmiddag bij adams gezien, mooie finish!
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

rammerdebam


Candy apple, gun metal en pewter sparkle zijn nieuwe finishes voor 2012 en zijn pas onlangs op namm voorgesteld. Staan ook pas sinds gisteren op de site.
Toen ik mijn performance bestelde (november vorig jaar) waren titanium sparkle en black diamond nog maar pas op de markt laat staan de 3 hierboven vermelde afwerkingen.
Vraag me af waar "tenminste hier" dan wel mag zijn.

Tenminste hier in Zwitserland  :w
Oja, ze stonden trouwens ook al een poosje op de site van Music store.
En ja, mooi zijn ze zeker  :)
DW Collectors, DW hardware, Istanbul cymbals

Nlz

Tja, Ramon 'de stagiair' is dan ook gewoon een beetje een mietje  ;)
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Paintpro

Nieuwe lugs op de performance snare's?



Kwam het hier tegen: http://dwdrums.com/

Paintpro

Lijkt er wel op:


5150

#34
apr 16, 2013, 22:10 Last Edit: apr 17, 2013, 09:48 by 5150
De meeste van jullie weten dat ik al heel veel drumstellen heb gehad (niet versleten :+) en vaak de vraag of ik nooit spijt had....nou...spijt niet maar (naast de Tama Starclassics) was de Performance toch wel een topper en die zou ik zo weer kopen.

Ik ben nu weer kitloos en kijk naar wat anders maar wil niet teveel uitgeven dus geen DW denk ik of Tama maar heel warschijnlijk een Gretsch Renown en een 13x7 snare er bij. De DW en Tama zijn me net te duur.

Die design series zijn wel heel goedkoop...de ketels zijn veel minder mooi afgewerkt aan de binnenkant (geen waslaagje oid denk ik). Qua klank zal t wel niet veel uitmaken maar toch...
***...in-between-drums...***

NathanR

Hier had iets bijgemoeten denk ik?

Nlz

En vergeet ook de nieuwe Design series niet!

Wel degelijk de DW sound, maar dan wél vriendelijk(er) geprijst. Het is dat ik het geld niet 'over' heb, anders had ik best het risico gelopen mijn EXR op Marktplaats te 'moeten' zetten  8)7
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

5150

Haha...ik zie t ? kweet niet waarom maar mn post stond er idd maar gedeeltelijk op...bij deze aangepast  ;)
***...in-between-drums...***

Leon

Iemand enig idee waar ik deze origineel kan krijgen?


De washers op mijn spanschroeven zijn ook finaal versleten (sommigen zelfs zo plat dat ze eraf vallen bij aanraking 8)7 ). Ik vind op STdrums deze : http://www.stdrums.de/shop/product_info.php?info=p2806_s53white.html Een stuk goedkoper dan per 20 in een zakje van Pearl o.i.d. Mijn washers zijn alleen net een centimeter in omtrek, deze 12 mm. Zou dat verschil maken? Ik heb er 50 nodig, dus dat is maar een tientje, maar zonde als het niet past natuurlijk.

Luuk

Ze staan niet op de site van dw dus die kan je niet los krijgen als je perse een van dw wil...
Dw performance series, Sabian hhx evolution, Gibraltar hardware

Hammar

Waar kijk ik nou naar? een air-vent?

Als er genoeg plek is kan je voor de 12mm ringen gaan.

Leon


Waar kijk ik nou naar? een air-vent?

Als er genoeg plek is kan je voor de 12mm ringen gaan.


Yes, toen ik m'n kit kocht miste de air-vent in de bd. Toentertijd bij STdrums een niet-orginele gekocht. Nu zit er dus iets op, maar ik kick er wel op als hij weer in originele staat is:)

Geischa

Staat wel op de site van DW: http://www.dwdrums.com/images/info/schematics/BassDrum/DW_Bass_Drum.gif
Je hebt de DRSP1012... nodig

Luuk

Dat is precies waar ik niet had gekeken :)
Ik had alleen gezocht tussen de factory accessories  :)
Dw performance series, Sabian hhx evolution, Gibraltar hardware

Leon


Staat wel op de site van DW: http://www.dwdrums.com/images/info/schematics/BassDrum/DW_Bass_Drum.gif
Je hebt de DRSP1012... nodig


Weet ik, maar die is dus weer via internet nergens te krijgen. Zou jij daar bijvoorbeeld aan kunnen komen Gijs?

Geischa

Natuurlijk

Luuk

Je kan toch ook gewoon naar een drumwinkel bij jou in de buurt gaan en vragen of ze die ff bestellen bij hun importeur?
Dw performance series, Sabian hhx evolution, Gibraltar hardware

NathanR


Je kan toch ook gewoon naar een drumwinkel bij jou in de buurt gaan en vragen of ze die ff bestellen bij hun importeur?


Volgensmij gebeurd dat hierboven. ;)

GospelDrummerLars

Weer innovatie bij DW :)

2 Legendes in 1 video, awesome!
Wat vind jij er van?

Otje

Wat een waanzinnig mooie DW kit...


Omhoog